• Anonym (Sandra)

    Ha sex med oskuld?!

    Har ett tag pratat med en yngre kille som är 19, idag fick jag reda på att han är oskuld jag är chockad och lite ställd då jag absolut inte trodde han var det. Han har varit försiktig och aldrig pratat "snusk" trotts att jag pratat lite försiktigt snusk. Men jag tänkte att han är väl bara mogen och inte är sån.

    Nu känner jag att jag vet inte om jag vill fortsätta med honom, jag är 26 och har barn. Känns som att han ska få ha det speciellt första gången med någon han verkligen tycker om osv. Väldigt kluven och vet inte vad jag ska göra, känner mig som en snusk kärring nu.

    Vad ska jag göra?   

  • Svar på tråden Ha sex med oskuld?!
  • Anonym (Sen)
    Anonym (Killen) skrev 2013-09-15 16:03:33 följande:
    Chockad att en 19-årig kille är oskuld?? Det finns de som är 35 och aldrig fått till det. Jag hör till dem själv.
    Han blir säkert jätteglad om du vill ha sex med honom. Hade själv blivit oerhört glad om jag nånsin fick en sån fråga.
    Siktar du fortfarande på att ha sex, eller accepterar du att leva utan det? Jag har en kompis som hade sin debut när han gifte sig som 35-åring, så det går att börja i den åldern också.
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Sen) skrev 2013-09-16 14:20:54 följande:
    Siktar du fortfarande på att ha sex, eller accepterar du att leva utan det? Jag har en kompis som hade sin debut när han gifte sig som 35-åring, så det går att börja i den åldern också.



    Den dag jag inte längre tror att jag vare sig kan få sex eller förhållande så avslutar jag nog denna världen. Hoppet är det sista som överger en men ärligt talat blir det nog svårt. Alla har nog inte det som krävs helt enkelt. Men hoppas gör jag fortfarande.
  • Anders 386

    Han skulle säkert uppskatta att vara med nån som varit med och har lite erfarenhet. Finns nog ingen kille som på nåt sätt "håller" på sin oskuld. Har man aldrig knullat så vill man bara göra det så fort som möjligt.  Kör På! Skrattande Han kommer att älska dig och vara tacksam om du sexar med honom...Glad

  • Anonym (Wyt)

    Är väl bara att köra på. Denna tråd får mig att tänka på en bok om katter jag läste en gång.

    Ur kapitlet om "Tänker du använda din katt till avel"

    "Om hannen är ung och aldrig parat sig så är det idealiska en mjuk äldre katta som upplevt tidigare parningar. Yngre kattor är oftare argsinta och detta kan leda till att den unga hannen blir skrämd för livet"

  • Anders 386
    Anonym (Wyt) skrev 2013-09-16 17:22:37 följande:
    Är väl bara att köra på. Denna tråd får mig att tänka på en bok om katter jag läste en gång.

    Ur kapitlet om "Tänker du använda din katt till avel"

    "Om hannen är ung och aldrig parat sig så är det idealiska en mjuk äldre katta som upplevt tidigare parningar. Yngre kattor är oftare argsinta och detta kan leda till att den unga hannen blir skrämd för livet"
    SkrattandeSkrattandeSolig
  • CarinaL26
    Anonym (Killen) skrev 2013-09-16 16:55:18 följande:
    Den dag jag inte längre tror att jag vare sig kan få sex eller förhållande så avslutar jag nog denna världen. Hoppet är det sista som överger en men ärligt talat blir det nog svårt. Alla har nog inte det som krävs helt enkelt. Men hoppas gör jag fortfarande.



    Tänk inte ens tanken att ta livet av dig! Ge aldrig upp hur jobbigt det än känns! För eller senare så hittar du någon. Men du måste våga tro på dig själv!
  • Schna
    Anonym (Wyt) skrev 2013-09-16 17:22:37 följande:
    Är väl bara att köra på. Denna tråd får mig att tänka på en bok om katter jag läste en gång.

    Ur kapitlet om "Tänker du använda din katt till avel"

    "Om hannen är ung och aldrig parat sig så är det idealiska en mjuk äldre katta som upplevt tidigare parningar. Yngre kattor är oftare argsinta och detta kan leda till att den unga hannen blir skrämd för livet"
    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (Sandra)

    Träffa honom igår och det var underbart Skrattande

  • Anonym (Sen)
    Anonym (Sandra) skrev 2013-09-17 14:33:39 följande:
    Träffa honom igår och det var underbart Skrattande

    Han är inte oskuld längre nu då?
Svar på tråden Ha sex med oskuld?!