• Anonym (Wedding planner)

    Jag är bröllopskoordinator - fråga mig vad ni vill

    Jag arbetar som bröllopskoordinator, fråga mig vad ni vill. 

    (valde det engelska ordet som signatur enbart för att "bröllopskoordinator" var för långt) 

  • Svar på tråden Jag är bröllopskoordinator - fråga mig vad ni vill
  • Anonym (Sara)

    På bröllopstorget får man intrycket av att det bara är bruden som håller på och planerar (och gärna vill ha det så, mannen verkar mest vara en statist). Är det så bland de par som kommer till dig, eller är båda lika engagerade?

  • Anonym (Wedding planner)
    Anonym (Sara) skrev 2013-09-30 08:02:31 följande:
    Det kommer ju alltid att finnas (majoriteten, förmodligen)  folk som att fixa sitt bröllop själv. Du funderar inte på att ge ut dina bästa tips (planering, värt att tänka på osv) som en slags guide på nätet som du kan sälja till folk?
    Allting blir ju mer och mer webbaserat (plus att folk vill få info snabbt och utan krångel) så planerna går faktiskt lite åt det hållet, utan att avslöja för mycket:)

     
    LillGris skrev 2013-09-30 08:09:03 följande:
    Träffar du många bridezillas? För mig låter det som en mardröm haha
    Faktiskt inte, men jag har nog haft tur. Jag har pratat med många anda i samma bransch (konditori, klänningsbutiker osv) och man har ju fått höra en och annan historia haha. 
    Visst har man träffat en och annan brud som varit lite speciell, men oftast så har det varit lite mer åt det hållet att hon varit såpass bestämd med vad hon vill ha så att hon i princip redan har planerat hela bröllopet och jag har undrat lite vad hon ska med mig till:P  
    Anonym (Sara) skrev 2013-09-30 08:11:18 följande:

    På bröllopstorget får man intrycket av att det bara är bruden som håller på och planerar (och gärna vill ha det så, mannen verkar mest vara en statist). Är det så bland de par som kommer till dig, eller är båda lika engagerade?