Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

    Vem/vilka tycker du har Familjelivs snyggaste kropp?

    Hunters Gaze skrev 2013-10-03 08:45:41 följande:
    Celineswaltz !
    Det finns många heta Damer härinne, riktigt heta, ännu har jag inte sett någon som de fakto inte är vacker, det är dagens sanning, men....gott folk, så finns det Damer som är heta, en del heta som helvete.

    Och så finns det en som är hetare än helvetet självt, jag har fanimej aldrig sett en kvinna med den perfekta kroppen, jag trodde inte hon fanns. I verkligheten. Men det gör hon. Och här kallar hon sig för Celineswaltz aka "Kvinna med pärlörhänge

    Den kvinna är bara så helvetes grann så att det nästan gör ont att titta på bilderna, ni är många som är riktigt, riktigt snygga, inget snack, men måste jag välja en. Så blir det CelineswaltzHjärta 

    Och det valet är jävligt enkelt. 

    Så du har så rätt, Hunter. Du har så rätt.... Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Cilla) skrev 2013-10-02 20:45:39 följande:
    Anton är bara fööööör sexig.
    Tack, Cilla, orden dina värmer. Mycket.Kyss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    NyttNamn skrev 2013-10-03 10:13:45 följande:
    Oj... Det finns måånga... 

    Noel75 - het så det ryker om honom... Straight arrow - likaså... Antons armar... Ja magmusklerna med för den delen...
    justnextdoor... Mums...

    MED flera!!   Drömmer

    Och det var bara killarna! Finns massor med tjejer också som ser sjukt bra ut!  
    Tack, NN, tack så mycket....WetKiss.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-03 17:53:36 följande:
    Klart jag skulle våga... Men jag tycker ju liksom att de alla är snygga... Svårt att välja bara EN.

    Men om jag MÅSTE?

    Alltså,   Anton   är ju jäkligt hot!

    Och bland tjejerna är Dockan fin... mycket fin!

    Men som sagt, det finns såååå många som är fina!
    Du är en ängel, FV, tack för dina gulliga ord....WetKiss.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (anna) skrev 2013-10-06 14:43:21 följande:
    Anton, du är också smart!!! Skrattande 
    Tack så mycket Anna, det värmer, och du är gullig....Solig

    ...fast du menar smart och snygg !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (F.A) skrev 2014-03-13 06:29:15 följande:
    Vet inte, dom allra snyggaste lär inte figurera i helkroppstråden. Bekräftelsemänniskor är aldrig sexiga!
    Sicket jävla skitsnack.....!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (F.A) skrev 2014-03-13 11:36:50 följande:

    Tycker inte det! Desperata bekräftelsemänniskor är enligt mig inte sexiga, sneglat där och inte sett en enda tiopoängare bland tjejerna eller killarna, om man ska vara riktigt ytlig då.
    Vadå desperata !!!  Du vet inte ett skit om dom som postar bilder på sig själv, jag gör det för att jag tycker om reaktionerna, jag går i svart linne och camo-byxor på sommaren av exakt samma orsak, jag gillar reaktionerna, jag känner då fan inget som helst behov av att visa mig, att Damerna tittar till emellanåt, och en del män också för den delen, det är en....hur skall jag säga...en skön känsla.  Jag gör det för att jag tycker det är kul, det är underbart när det syns så tydligt att en del tittar till. 

    Bekräftelsebehov !!!  Nä, verkligen inte. Enbart kul. Tro mig, FA...tro mig. Jag är 100 % uppriktig här...Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Närvaro i 08 skrev 2014-03-13 12:10:21 följande:
    Dress och Anton
    Tack....tack så mycket, N-08, det var vänligt av er,Glad komplimangen värmer. Mycket.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2014-03-14 00:07:30 följande:
    Det tråkiga för dig, att du inte kan bilda den klubben tillsammans med någon annanFlört.

    Men som sagt, vi får prata om det där, jag och NN. Kanske blir du välkommen snartFlört
    Glöm inte att det är mig du har lovat att gifta dig med.....Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    HasseA skrev 2014-03-14 14:10:16 följande:
    Det är intressant, det här, tycker jag. För mig är det skillnad på vad jag rent objektivt kan tycka är vackert, jämfört med vad jag "reagerar" mer på, liksom.  

    Det finns ju de med så vackra kroppar så man nästan gråter, som HjärtaCelines/KMP,Hjärta

    men ändå så triggar jag så mycket mer på kroppar som din, NN. Och min Annas kropp allra mest - inte helt olik din.  
    Du är ju underbar, Hasse, helt jävla underbar alltså, du skriver det som så många har så svårt att fatta, att alla kroppar egentligen ÄR vackra, allt beror på betraktaren, NN är ju för jävla grann, och sen gör hennes (NN's) personlighet henne ännu vackrare. NN är på riktigt en sagolik kvinna...Glad

    Angående Celine/KMP...så är hon inte så vacker att jag nästan gråter, faktum är att tårarna rinner på mig ibland, så betagande är hennes skönhet. Celine ÄR den vackraste av dom alla, och det finns ingen, absolut ingen, som triggar mig igång som hon gör. Celine är inte "bara" den vackraste av dom alla...hon är den underbaraste av dom alla. Solen är källan till allt liv. Celine är min sol.

    Och du, Hasse, är en hyvens. Ut i fingerspetsarna. Jag gillar dig. Mycket.Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 18:09:11 följande:
    Jag har ingen aning om vem som har vackrast, de är få som visat hela sina kroppar.

    Så just därför tycker jag     Anton Chigurh    har vackrast kropp, för den är fan stenhård och vacker rakt av. Men jag måste tillägga att det som gör Anton vackrast är han helt underbara person, så även om han vore 170 och mullig så hade jag gillat honom skarpt iaf. Vilket får mig att inse att jag absolut älskade honom innan jag ens visste hur hans lekamen ser ut. Så Goo Anton Hjärta Hjärta Hjärta

    Bortsett från det så finns det massor av fina torsos och bakdelar här inne, MrMom har snygg baksida, Tungan ute 
    Haskel har vackra nyckelben. NN har vackra ben och eftersom jag är kass på namn får jag återkomma, men det finns absolut många vackra delar att beskåda.

    Jag har hyfsat vackert hår, om inte annat så har det bra kvalitet iaf och det är väl kvaliteten på saker som räknas. Dessutom har jag jävligt bred röv och är tacksam för att det finns män som älskar det

    Om det funnits en tråd med vem har FL:s mest slående personlighet så borde jag legat i toppen där någonstans tycker jag Oskyldig
    Tackar, Häckis, tackar så mycket,Solig detta är en av dom finaste komplimanger jag har fått, helt jävla underbar alltså. Nu är vi bara framme i mars, men jag kommer leva resten av året på din komplimang, Häckis, du vet hur du skall göra folk glada.HjärtaTack igen, och ha en fortsatt underbar afton, min förtjusande KVINNA...WetKiss.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Doctor Why skrev 2014-08-21 13:38:59 följande:
    Jag tycker att dessa tjejer har de snyggaste kropparna

    NeedfulThings
    MissK70
    NyttNamn
    Dress
    Lickiluu04
    CelineHjärta
    Det finns bara en man
    som har en riktigt snygg kropp


    Anton
    Åååh, tackar Doktorn, tackar så mycket, det värmer nåt in i helvete, jag blir riktigt glad, och lite rörd.

    Ha en för jädra skön dag, Doktorn.Solig

    .....och TACK igen.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2014-08-22 14:26:35 följande:
    Till CelineHjärta kan jag säga att en plats finns i en något utökad lista, du är fantastiskt fin, underbar utstrålning (vad som går att se på bild) och har kanske FL's finaste rumpa. Tyvärr har jag inte sett mycket av ditt ansikte, men du har väldigt fina läppar.
    Jag förstår att din karl är glad över att ha träffat dig. Flört
    Så, Chefen, nu blev det rättshiny.gif

    Sen kan jag upplysa om att CelineHjärta är Gudomligt vacker, även vad gäller ansiktet, och det säger jag inte "bara" för att hon är min kvinna. Hon är en skönhet på riktigt.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Vem/vilka tycker du har Familjelivs snyggaste kropp?