• Snowsee

    Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

    Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

    Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

  • Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • isabellas
    lindarn skrev 2013-10-15 12:55:56 följande:
    Verkar inte bättre :P

    Haha jag fattade inte att den var upp och ner först, tyckte det såg lite konstigt ut att magen satt så högt upp, är man blond så är man ;)
  • lindarn
    isabellas skrev 2013-10-15 15:04:25 följande:

    Haha jag fattade inte att den var upp och ner först, tyckte det såg lite konstigt ut att magen satt så högt upp, är man blond så är man ;)
    Hahaha, hur de kan bli :P
  • lillarnold

    Magen i v 9+4. Den börjar ändra lite form nu, hade lite mage från början så inte så mycket större men desto rundare. 



    Kompis v 8+6 

  • isabellas

    Inatt hamnade jag på akuten, hade jättehög feber och smärtor i ländryggen, man misstänkte UVI som vandrat till njurarna. Hade alldeles för hög puls, dom tog massa tester mm, men det visade inget i urinen. Så jag har "bara" en kraftig virusinfektion i kroppen.. Iaf så kollade dom att bebis mådde bra, han/hon låg först och sov men vaknade efter ett tag och sprattlade <3 V 10+1 mätte dom till, så jag fick BF 13 maj ist för 15e :) nu ska jag vila, vila och vila! Kul...

  • förväntansfull01


    Hej! Här är en till! Vecka 7+6 idag! Gjorde ultraljud för tre dagar sedan och fick se vårt lilla mirakel!

    Hur mår ni? Jag är så absurt trött och konstant illamående, precis som det ska vara... Men jag mådde inte en tiondel så dåligt med mitt första barn!  
  • förväntansfull01
    isabellas skrev 2013-10-17 12:19:35 följande:
    Inatt hamnade jag på akuten, hade jättehög feber och smärtor i ländryggen, man misstänkte UVI som vandrat till njurarna. Hade alldeles för hög puls, dom tog massa tester mm, men det visade inget i urinen. Så jag har "bara" en kraftig virusinfektion i kroppen.. Iaf så kollade dom att bebis mådde bra, han/hon låg först och sov men vaknade efter ett tag och sprattlade <3 V 10+1 mätte dom till, så jag fick BF 13 maj ist för 15e :) nu ska jag vila, vila och vila! Kul...

    Krya på dig! Inte alls kul att må så dåligt när man är gravid!
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!