• Anonym (gillart)

    Får din man/sambo knulla dig när du sover?

    Jag gillar att min man knullar mig när jag har somnat. Jag går alltid och lägger mig först och om han skulle känna sig kåt när han går och lägger sig skulle jag bara uppskatta om han tog för sig. Enda kravet jag har är att han sätter på sig kondom när han ska komma så jag inte behöver ligga i kladdet efteråt.

    Skulle ni gilla det eller skulle ni avsky det?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-23 21:50
    Det spelar ingen roll om man vaknar eller sover sig igenom hela akten. Bara det faktum att han börjar knulla dig när du sover. Själv vaknar jag jämt, skulle aldrig kunna sova mig igenom något sånt. Men jag är inte speciellt aktiv utan ligger mest och tar emot och njuter av att min man använder mig för sin egen njutnings skull. Det är njutning för mig
  • Svar på tråden Får din man/sambo knulla dig när du sover?
  • Emelie b

    Yes, utan problem

    Det har hänt några gånger och skulle jag känna att jag inte vill eller orkar så säger jag bara det och sen är det inget mer med det.b

  • Anonym (Varför liksom)

    Min man vill inte knulla någon som sover. Vad får båda utav det? ingenting.

  • Anonym (Tja....)

    Hmm...Jag kan ju säga att min kille aldrig bara skulle "sätta på mig" utan skulle så klart börja smeka mig först...Och självklart skulle jag vakna direkt. Och skulle jag inte ha varit extremt trött eller så, så är jag gärna med på noterna...Men jag skulle inte tycka det var ok om han bara försökte trycka in den. Vilket han för övrigt inte skulle lyckas med, om inte jag var med på det. Stängd mussla lixom...

  • Frk Magnusson
    KimPossible skrev 2014-01-23 13:46:07 följande:
    Ja, då tänker vi olika. Jag är inte någons egendom varken till kropp och själ och ser inte vad det har med kärlek att göra. Tur att min man tänker likadant. Han är fullt säker på min kärlek ändå, utan att behöva kunna göra vad han vill med min kropp när som helst. Varför han nu ens skulle vilja det när han liksom jag gillar ömsesidigt sex. 
  • Anonym (yes)

    Ja det får han, men jag vaknar alltid, det är ju omöjligt att inte vakna när någon börjar stöka och flytta på en. Oftast vaknar jag av att han vill att jag ska suga av honom, då smeker han mitt ansikte och min mun med kuken. Tycker att det är jättemysigt. 
    Han vill att jag ska väcka honom genom att suga av honom eller sätta mig på honom men han är lika lättväckt som jag, man behöver bara flytta undan täcket så vaknar den andra. 

  • Anonym (fosrt)

    Jodå, det får han så gärna!

    Oftast vaknar jag inte förrän jag nästan kommer, och herregud så skönt det är! Finns inget mer underbart än att vakna och redan vara helt plaskvåt och nära orgasm. Rekommenderas varmt.

    Då man varit tillsammans så länge som jag och min man, så känner man varandras kroppar utan och innan, man vet exakt vad den andra går igång på och hur man ska göra det skönt för varandra.

    Min man gör inte detta endast för att han vill njuta, utan han får ju mig att njuta samtidigt, han vill ge mig den sköna upplevelsen.

    Det är inte alls som så många tycks tro, att det handlar om att vara en "knulldocka" som bara ska tillfredsställa mannen, utan det är tvärtom han som tillfredsställer mig i sömnen. Åtminstone är det så det ser ut i vårt förhållande! Att knulla en torr sovande kvinna bara för sakens skull kan ju inte vara någon höjdare....

    Vi har aldrig sex utan att båda kommer, det är liksom det som är poängen för oss, att uppnå orgasm tillsammans, smälta samman och bara älska varandra och varandras kroppar. Den ultimata kärleksakten. Annars kan det kvitta, in-och-ut-sprut är inget för oss.

  • Grynet2010
    Anonym (Varför liksom) skrev 2014-01-23 19:44:07 följande:
    Min man vill inte knulla någon som sover. Vad får båda utav det? ingenting.

    Du tror inte att man vaknar?
  • Anonym (yes)
    Anonym (fosrt) skrev 2014-01-23 20:02:17 följande:

    Jodå, det får han så gärna!

    Oftast vaknar jag inte förrän jag nästan kommer, och herregud så skönt det är! Finns inget mer underbart än att vakna och redan vara helt plaskvåt och nära orgasm. Rekommenderas varmt.

    Då man varit tillsammans så länge som jag och min man, så känner man varandras kroppar utan och innan, man vet exakt vad den andra går igång på och hur man ska göra det skönt för varandra.

    Min man gör inte detta endast för att han vill njuta, utan han får ju mig att njuta samtidigt, han vill ge mig den sköna upplevelsen.

    Det är inte alls som så många tycks tro, att det handlar om att vara en "knulldocka" som bara ska tillfredsställa mannen, utan det är tvärtom han som tillfredsställer mig i sömnen. Åtminstone är det så det ser ut i vårt förhållande! Att knulla en torr sovande kvinna bara för sakens skull kan ju inte vara någon höjdare....

    Vi har aldrig sex utan att båda kommer, det är liksom det som är poängen för oss, att uppnå orgasm tillsammans, smälta samman och bara älska varandra och varandras kroppar. Den ultimata kärleksakten. Annars kan det kvitta, in-och-ut-sprut är inget för oss.


    Det är så vi vill att det ska vara men vi är för lättväckta båda två :( Det närmaste jag kommit en sådan orgasm är när vi haft sex utan att komma och att vi somnat när han fortfarande är inne i mig, sen vaknar jag av att han växer igen. Det är så skönt!
  • Anonym (fosrt)
    Anonym (yes) skrev 2014-01-23 20:10:27 följande:
    Det är så vi vill att det ska vara men vi är för lättväckta båda två :( Det närmaste jag kommit en sådan orgasm är när vi haft sex utan att komma och att vi somnat när han fortfarande är inne i mig, sen vaknar jag av att han växer igen. Det är så skönt!
    Ja min man är lättväckt, jag kan knappt röra vid honom så vaknar han. Men jag är en riktig sjusovare, men har svårt att somna in, så jag skulle däremot aldrig kunna somna med makens kuk inuti mig. Tänk så olika vi är vi människor.
  • Anonym (yes)
    Anonym (fosrt) skrev 2014-01-23 20:16:14 följande:
    Ja min man är lättväckt, jag kan knappt röra vid honom så vaknar han. Men jag är en riktig sjusovare, men har svårt att somna in, så jag skulle däremot aldrig kunna somna med makens kuk inuti mig. Tänk så olika vi är vi människor.
    Jag ska vara riktigt slut för att somna med den i mig, och så måste den ha hunnit slakna. Men nu var det några år sedan sist :/
Svar på tråden Får din man/sambo knulla dig när du sover?