• Anonym (Hur många?)

    Hur många fingrar? (Gäller tjejer)

    Precis som rubriken säger, hur många fingrar klarar du av att föra in i din fitta? (Frågan gäller tjejer)

  • Svar på tråden Hur många fingrar? (Gäller tjejer)
  • Anonym (B)
    Letitdream skrev 2019-07-14 15:03:08 följande:
    Vad drömmer du om? ;)
    Tja..lite hett hångel till att börja med hade inte suttit fel alls. Sen så hade jag ju kunnat tänka mig att testa min teori om den där mindre tjejnäven...bland mycket annat ;)
  • Anonym (Nillan)

    Undrar vad som är bäst, wienerkorv, frukostkorv eller prinskorv, någon som prövat ?

  • Oerhörd
    Anonym (B) skrev 2019-07-14 16:42:37 följande:

    Tja..lite hett hångel till att börja med hade inte suttit fel alls. Sen så hade jag ju kunnat tänka mig att testa min teori om den där mindre tjejnäven...bland mycket annat ;)


    Är ju hur härligt som helst att fista en annan tjej :)
  • Oerhörd
    Anonym (utan glidmedel) skrev 2014-02-02 15:02:56 följande:

    Jag gillar att bli fistad av en mans hand. Behöver inte ens glidmedel utan det handlar om att vara avslappnad.

    Jag har en tight fitta annars och tränar dagligen mina knipövningar.


    Samma här. Det gäller verkligen att vara riktigt kåt och våga slappna av. Första fistingen var det inte enkelt, men en trygg, bestämd, envis och lyhörd man löste det, och sen jag är trygg med vad jag klarar är det inga problem alls.

    Annars är jag tight nog för att flertalet gånger ha blivit ombedd att inte knipa så jävla hårt om kuken.
  • Anonym (En hel ask)

    Innehållet i en hel ask Chokladfingrar funkar nog. Kanske två. De mjuknar ju i värmen och fukten.

  • Anonym (Man 43)
    Oerhörd skrev 2019-07-14 23:14:00 följande:

    Samma här. Det gäller verkligen att vara riktigt kåt och våga slappna av. Första fistingen var det inte enkelt, men en trygg, bestämd, envis och lyhörd man löste det, och sen jag är trygg med vad jag klarar är det inga problem alls.

    Annars är jag tight nog för att flertalet gånger ha blivit ombedd att inte knipa så jävla hårt om kuken.


    Är du singel? En kvinna som kan sin sak =)
  • Anonym (B)
    Oerhörd skrev 2019-07-14 23:04:27 följande:
    Är ju hur härligt som helst att fista en annan tjej :)
    Åhå...? Blev ju inte mindre sugen på det av att läsa det här...:)
  • Anonym (Underbart)

    Jag får in min hand rätt enkelt, älskar att bli fistad, det är något speciellt med det, känslan, synen ja allt, man ska uppleva det Flört

  • Anonym (Man 43)
    Anonym (Underbart) skrev 2019-07-15 08:46:34 följande:

    Jag får in min hand rätt enkelt, älskar att bli fistad, det är något speciellt med det, känslan, synen ja allt, man ska uppleva det 


    Ja och som man är det otroligt härligt att få göra det! Särskilt om man kan få kvinnan att squirta!
  • Oerhörd
    Anonym (B) skrev 2019-07-15 07:37:18 följande:

    Åhå...? Blev ju inte mindre sugen på det av att läsa det här...:)


    Komsi :-*
  • Oerhörd
    Anonym (Man 43) skrev 2019-07-15 01:35:50 följande:

    Är du singel? En kvinna som kan sin sak =)


    Långt ifrån singel :)
  • Anonym (B)
    Oerhörd skrev 2019-07-15 13:24:45 följande:
    Komsi :-*
    *släntrar förväntansfullt fram...* ;)
  • Anonym (fittfakta)

    får in alla fingrar lätt (om de hålls ihop) men handen, nej!

    (fött barn vaginalt)

    kanske får in 4 av min mans fingrar max.

    innan mitt första barn så fick jag kanske in max tre mansfingrar.

Svar på tråden Hur många fingrar? (Gäller tjejer)