Inlägg från: bubblan79 |Visa alla inlägg
  • bubblan79

    BF hösten 2014 - Skaraborg

    Hej Det finns många gravid trådar där ute men tänkte starta en tråd för oss som ska ha barn i skaraborg. Hoppas det finns fler där ute!!!

    Själv är jag nyinflyttad till lidköping och väntar mitt första (sambons 3e) barn den 30 oktober 2014!


    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden BF hösten 2014 - Skaraborg
  • bubblan79
    FruWik skrev 2014-03-04 20:21:24 följande:
    Hej! Jag väntar mitt andra barn 12 sept. Är också lidköpingsbo. :)



    åh va roligt att det är fler. jag är ju nyplussad i v 6 och går allt som det ska är det beräknat till 30oktober
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • bubblan79

    fick höra att det inte finns förlossning i lidk utan man får välja mellan näl eller kss. har du funderat på vilken du vill ha?


    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • bubblan79
    manco skrev 2014-03-05 14:31:36 följande:
    Hej på er! Jag är från Mariestad och väntar mitt andra barn i augusti/september, kanske inte riktigt räknas till hösten iofs :)
    hej hej jodå september är väl höstmånad?
    vad trevligt, min sambo är från mariestad så är där ganska ofta och hälsar på.
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • bubblan79
    manco skrev 2014-03-05 18:01:21 följande:
    Ja jo iofs :) Har bf 28aug men det drar väl säkert över.

    Jasså, hur gammal är han? Jag är själv inflyttad norrländska men min sambo är uppvuxen här :)



    han är 45. jag är ju från vänersborg från början så vi dealade lidköping haha
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • bubblan79
    manco skrev 2014-03-06 21:32:59 följande:
    Okej då äre nog ingen min sambo vet vem det är :)
    Haha men det är ju perfekt när man kan göra så :) då har ju båda rätt nära till släkten! Det är jag lite avis på :)
    jo han är ju egenföretagare så han kan ju bo vart han vill medans jag gått på vik i lidköping och vara i 2 år så kändes lagom att slippa pendla dessutom från vbg. nu är vikariatet slut idag så blir arbetslös på måndag. knepig sists när man är nygravid, långt kvar tills man ska gå hemma ju men men det är väl bara att skriva in sig på arbetsförmedlingen igen, men ärligt vem vill ha en som är gravid? haha ja ja det får bli en lång semester antagligen innan bebisen kommer
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • bubblan79
    manco skrev 2014-03-09 09:56:34 följande:



    Va tråkigt! Så hade jag det förra graviditeten oxå, det är verkligen inte lätt att få jobb som gravid! Jag va arbetslös i 7 mån då. Nu har jag timanställning åtminstone till 15 maj så får vi se sen om jag får vara kvar.
    Vad har du arbetat som då?
    jag jobbade med företagsstäd. eller egentligen alla typer av städ.
    får se vad man lyckas få tag i nu men hoppas på nåt som är lättare då det är ett väldigt tungt jobb att städa, släpa skräp osv
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • bubblan79
    Tysan skrev 2014-03-09 11:23:08 följande:
    Hej kan jag få vara med i gruppen här? Väntar vårt första barn bf 29 juli. Är uppvuxen i lidköping men bor i Tidaholm just nu.
    självklart. välkommen!
     tråkigt att du inte bor här, hade vart kul att lära känna någon i närheten haha.
    åh va härligt med ett sommarbarn
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
Svar på tråden BF hösten 2014 - Skaraborg