• Anonym (Uppfylld)

    Vem är det egentligen som köper Dildos?

    Jag har i flera trådar här på fl fått för mig att det är killarna som vill att vi ska ha dildos och att vi tjejer föredrar vibratorer om något.
    Själv har jag ett par dildos och en vibrator som jag fått av pojkvänner. Jag använder knappt någon av dem och när jag läste i Peter Englunds bok Tystnadens historia om massagestavens dito föll poletten ner.
    Den är uppfunnen av män för att tillfredsställa mäns fantasier. Köps av män för att ges bort till ointresserade flickväner/fruar och jag tror att dom endast ligger och samlar damm i lådor för att männen ska kunna fantisera om låta tjejer som ligger och stöter grova dildos i sina blöta fittor. : (
    Rätt mig om jag har fel!
    Kram

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är det egentligen som köper Dildos?
  • Anonym (Göran)

    Å kan inte jag få hjälpa dig, vill se dig leka!

  • Anonym (Uppfylld)
    Anonym skrev 2014-02-26 18:28:36 följande:
    Då uttryckte du dig väldigt otydligt med formuleringar som "Vem är det egentligen som köper Dildos?" (sic!) och "det är killarna som vill att vi ska ha dildos och att vi tjejer föredrar vibratorer" (här uttrycker du dig som att de två vore olika typer, vilket de alltså också är).

    Du menade alltså alla typer av sexleksaker med vaginal penetration som huvudsyfte? Både dildos och massagestavar?



    Ja, jag är fullt medveten om mina brister rörande olika definitioner på olika sexleksaker.

    Allt tänkt för penetration i vaginan, vibrerande eller ej tänkte jag på som dildos.

    Med vibrator tänkte jag sådan som är tänkt för klitorisstimulans.
  • Rot
    Robespierre skrev 2014-02-26 18:40:20 följande:
    Jag är iof man, men jag använder dildo nästan dagligen :)



    Till vadå?
  • Anonym (sex)

    Köper bara leksaker som inte vibrerar. Vibrationerna gör mig bara bedövad och jag kommer fortare med endast fingrar ändå. Använder dildos i rumpan ibland. Aldrig musen.

  • Anonym (s)

    Jag har länge velat ha! Aldrig fått av någon pojkvän, tänkt köpa själv men aldrig blivit av. Skulle få en av en vän för länge sedan nu, bortglömt säkert.

    Blir ledsen av att höra att andra får men inte vill ha medan jag vill ha men aldrig får. Vill hellre få av min älskling än köpa själv ju, mer upohetsande. Har mer fått för mig att killar blir "svartsjuka" på detta. Av alla jag legat med är det bara en som använt sig av sexleksaker och han var bisexuell och ca tio år äldre! Vill mer!

  • Tookan

    Jag är kvinna, i ett förhållande. När vi flyttade ihop slängde jag mina leksaker. Kände att det vore fräscht att köpa nytt tillsammans sen när det blir aktuellt.

    Jag har testar vibrationer, så ointressant. Fyller inte sin funktion på mig. Fungerar inte helt enkelt.

    Som någon annan skrev i tråden, en av de bästa jag köpt var en sån verklighetstrogen med sugpropp (utan vibrationer) och jäklar i min själ, den och handen! så är det klappat och klart fort. Det handlar nog om känslan av att bli uppfylld och att man kommer åt zoner som man inte kommer åt med handen på samman sätt.

    TS. Du får nog förutsätta att alla är olika. I vårt förhållande lär det bli jag som köper hem en dildo till mig själv.

  • Anonym (?)

    Nästan alla singeltjejer jag känner köper dem till sig själva. Min erfarenhet är att killar ogillar dildos, de ser den som en konkurrent. Jag har en dildo (som jag har köpt till mig själv)

  • Anonym (?)
    Rot skrev 2014-02-26 21:56:17 följande:
    Till vadå?



    Att onanera med kanske? Du vet analsex.
  • Anonym (Mmmmmmmhm)

    Jag hade en stor samling dildos och grejer, men mitt ex slängde dom. Idioten var sotis förstås.

    Önskar att jag kunde köpa en dildo nu men är lite rädd för vad min sambo ska säga. Tror inte att han reagerar negativt men det känns lite pinsamt. Vill inte gömma den heller liksom...

Svar på tråden Vem är det egentligen som köper Dildos?