• kiwii

    nån/några från nyköpings trakten==

    Hej finns det nån här inne som bor i Nyköping eller i närheten av Nyköping som har en liten bebis som är född  2013 -2014???=) som skulle vilja ses med dom små =) ta nån promenad eller nått =) nu när det börjar bli vår ute
    Har en liten tös här hemma som snart är 4 månader =)
  • Svar på tråden nån/några från nyköpings trakten==
  • kiwii

    vad kul jag bor lite utan för Stigtomta =)
    för du menade Stigtomta?
    då har du en  liten bebis till sommaren typ? =)

  • kimz91
    kiwii skrev 2014-03-30 16:28:10 följande:
    vad kul jag bor lite utan för Stigtomta =) för du menade Stigtomta? då har du en  liten bebis till sommaren typ? =)

    Haha ja det var det jag menar:) vad kul jag bor med en liten bit utanför:) ja i augusti. Ska på ultraljud i morgon så får veta mer exakt då:) och jag längtar och är nervös:)
  • kiwii

    Förstår att du är det Har du fått göra nått ultraljud innan? Ska ni ta reda på kön om den,lille vill visa sig? :) Är det erat första barn? Ja bor 7 min från stigtomta: ) Har du bott där länge?

  • kimz91
    kiwii skrev 2014-03-30 19:11:55 följande:
    Förstår att du är det Har du fått göra nått ultraljud innan? Ska ni ta reda på kön om den,lille vill visa sig? :) Är det erat första barn? Ja bor 7 min från stigtomta: ) Har du bott där länge?

    ja det är första ultraljud och första barnet och om vi kan se så kommer vi att kolla kön (jag är för nyfiken för att låta bli):) ah får man fråga vart? Nej har bara bott här ca en månad
  • kiwii

    Okej trivs ni bra? Vad gör du om dagarna då? :) Vrena Förstår det hoppas den,lille vill visa sig i morgon för er :) spännande

  • kimz91
    kiwii skrev 2014-03-30 19:54:48 följande:
    Okej trivs ni bra? Vad gör du om dagarna då? :) Vrena Förstår det hoppas den,lille vill visa sig i morgon för er :) spännande

    Hej! Jo då vi trivs. Vi bor just nu hos svärmor så det är lite påfrestande men annars är det bra:) o ja den lille ville visa sig;) haha hon sprattla och gjorde kullerbyttor och vinka! Helt underbart viken känsla! Om dagarna gör vi inte mycket alls. Vi är båda arbetsskadeförsäkring. Flyttade hit från Skåne för ca en månad sedan så har inte riktigt kommit igång med allt.
  • kiwii

    Från Skåne: ) det är ju en bit bobort Hur kom det sig att det blev Nyköping/ stigtomta då: )? Vad kul att hon ville visa sig gick allt bra?

  • Makkinje

    Roligt att se att det är några från trakten här :)

    Själv bor jag i Nyköping men min barn är "gamla" jämfört med era ;)

    Dom är födda 06,08 och 12, men bebis verkstaden är o full gång här igen och vi hoppas på en nr fyra till nästa år. Eller ja hoppet är inte ute än om att det kan bli en december bebis :)

  • mammasita
    Makkinje skrev 2014-04-15 11:45:34 följande:
    Roligt att se att det är några från trakten här :)
    Själv bor jag i Nyköping men min barn är "gamla" jämfört med era ;)
    Dom är födda 06,08 och 12, men bebis verkstaden är o full gång här igen och vi hoppas på en nr fyra till nästa år. Eller ja hoppet är inte ute än om att det kan bli en december bebis :)
    Vad mysigt, jag håller tummarna att det ska gå vägen för er! :)
  • Makkinje
    mammasita skrev 2014-04-15 12:04:21 följande:
    Vad mysigt, jag håller tummarna att det ska gå vägen för er! :)
    Tack så mycket :)

    Men förhoppningen att det blir något denna månad är väl inte så hög, är bara första försöket. Men klart hoppas gör man väl alltid :)
  • kiwii

    Hej på er :) Vad kul att nån från trakten hittar hit :) Vad gör ni om,dagarna då?

  • mammasita
    Makkinje skrev 2014-04-15 12:34:33 följande:
    Tack så mycket :)
    Men förhoppningen att det blir något denna månad är väl inte så hög, är bara första försöket. Men klart hoppas gör man väl alltid :)
    Säg inte det, min karl berättade dagen innan ägglossning att han ville ha barn och det gick på första försöket! Blev rätt chockad.. behövde bara vänta i 2 veckor :) 
    Men jag tror det är nånting med att inte tänka så mycket på det för det gjorde inte jag. Jag tänkte mer, blir det så blir det. Det finns ju mer tid! Sen wiipss.. baby.
    kiwii skrev 2014-04-15 14:27:23 följande:
    Hej på er :) Vad kul att nån från trakten hittar hit :) Vad gör ni om,dagarna då?
    Just nu är jag mest hemma, letar timjobb och dylikt. Vill ändå ha nånting och sysselsätta mig med när mannen är ute och jobbar hela dagarna. Har rätt tråkigt faktiskt! Bara roligt när den lille sparkar runt och vrider sig :)
  • Makkinje

    Ja jag försöker inte tänka för mycket på det heller, utan tar det som det kommer. Bim idag och ingen mens än iaf :)


    mammasita skrev 2014-04-15 14:33:43 följande:
    Säg inte det, min karl berättade dagen innan ägglossning att han ville ha barn och det gick på första försöket! Blev rätt chockad.. behövde bara vänta i 2 veckor :) 
    Men jag tror det är nånting med att inte tänka så mycket på det för det gjorde inte jag. Jag tänkte mer, blir det så blir det. Det finns ju mer tid! Sen wiipss.. baby.

    kiwii skrev 2014-04-15 14:27:23 följande:
    Hej på er :) Vad kul att nån från trakten hittar hit :) Vad gör ni om,dagarna då?
    Ja när jag inte jagar mina tre trollungar jobbar jag som personlig assistent åt en kund här i Nyköping :)

Svar på tråden nån/några från nyköpings trakten==