• Krille01

    Trekant med min sambo.

    Hej!
    Nu är det så att jag och min sambo har varit tillsammans i nio år och har två barn ihop. Vi är fortfarande "unga" jag är 29 och hon är 27. Vi känner oss trygga i vårt förhållande.
    Jag har under flera års tid märkt att jag tänder på dubbelmackor i porrfilmer och vi brukar ibland använda dildo när vi har sex så det blir som en dubbelmacka fast utan en extra kille. Min sambo tycker att det är jätteskönt så länge man har mycket glidmedel.

    Om ca tre veckor kommer en killkompis till oss över helgen. Han och jag har i flera år pratat om att ha en trekant  ihop med en tjej och nu har jag efter noga övervägande lagt fram förslaget åt min kompis om att ha trekant med min sambo. Han var först lite tveksam men gick ändå med på det.

    Vi känner varandra sedan många år och han är den ända jag litar nog mycket på för att göra det med. Han är även införstådd i att det endast kommer att ske denna gång,om min sambo går med på det. Hon har nämnt vid ett tillfälle att hon vill prova två killar, men det var för flera år sedan.
    Efter en fest för några år sedan så hade hon och jag sex där även dildon var inblandad och min kompis låg på soffan i rummet bredvid. Då lät det som att hon tänkte föreslå en trekant men inte riktigt vågade.

    Nu tänkte jag höra med experterna här hur jag bör gå tillväga när jag ska föreslå det?
    Jag tänkte involvera god mat och vin. Skål

  • Svar på tråden Trekant med min sambo.
  • Anonym (länge leve den fria själen)
    Anonym (Krille01) skrev 2014-05-09 11:00:31 följande:
    Vi har haft trekant!!!

    Allt gick nästan som jag tänkte!

    Vi hade fest förra helgen och hade hyrt badtunna från brors jobb. Kvällen var ganska lugn och när vi hade lagt oss så började jag och min sambo ha sex och vi använde även en dildo. Efter ett tag så frågar hon vad jag vill göra. Jag svarar vet inte. Har du något förslag frågar jag. (Min kompis ligger på soffan i rummet bredvid. Så han är nära till hands om hon skulle fråga om trekant) Hon tvekar först. Men till slut frågar hon om vi ska prova en trekant! Givetvis svarade jag, Ja!

    Det gick faktiskt smidigare än jag trodde och jag känner ingen svartsjuka alls. Han är fortfarande min bästa kompis och inget har blivit konstigt mellan min sambo och mig Inte heller mellan min sambo och min kompis eller mellan mig och min sambo.

    Jag kan verkligen rekommendera en trekant om man är trygg i sig själv och dom man ska ha den med.



    Helt rätt. Lite mindre förberedande snack än jag själv hade velat. Jag testar det mesta två gånger men vi i våran relation är helt på det klara med vad som komma kan.

    Vi har inte testat trekant själva (än) men erat tillvägagångssätt låter helt prima, ha en i rummet bredvid beredd att rycka in om det uppstår "behov". Har någon fått kalla fötter så får vederbörande ligga kvar, ingen skada skedd. Lysande

    Om det skulle påverka relationen efteråt så tycker jag nog att relationen va lite skev från början.

    Jag ser absolut inga problem med en trekant ibland, sex är för mig det sättet jag tillfredsställer min älskade på, och om hon fantiserar om en kille till som tar henne så har jag alltid valet att inte vilja.

    Men jag måste säga att det kan givetvis gå helt fel också. Jag är min kvinnas man och ingen annan ska ha kontroll över henne i sängen förutom hon själv. En kille till som tar för sig av min kvinna? Nej tack, en kille som hjälper mig att ge min kvinna en omgång hon sent ska glömma, sure thing, om hon vill det så. En vän som jag frekvent umgås och pratar med går nog också bort tyvärr, vi har för hårt älskog för att mina vänner skulle ha samma syn på oss efteråt och den känns.. Onödig.

    Så då svårar jag till det ännu mer, en främling som nöjer sig med att ge mest. ;)

    Och ja, ta in en tjej till har för mig samma regel. Jag tror inte min älskade vill se mig hänge mig åt en annan kvinna, utan hällre förstärka en redan starkt upplevelse isåfall.

    Som andra här vill jag ha lite detaljer.vad tyckte hon, vem va i fokus? Blev någon förbisedd ibland? Va någon iväg en sväng? Fortsatte dom andra och hur återgick personen till akten? Hur avslutade ni? Kommer det att upprepas och vad sa ni till varandra efteråt?
  • Anonym (Krille01)

    Ingen blev förbisedd och hon var i fokus.
    Jag har pratat med både henne och med honom. Hon tyckte att det var bra och skönt utan att det kändes konstigt. Hon tycker att vi har ett perfekt sexliv och att det var en perfekt krydda.
    Han tyckte också att det var bra och han hade full förståelse för att han bara var ett "verktyg" :-P
    Vi umgås fortfarande och det finns inga spänningar eller hintar mellan någon av oss.

    En kort sammanfattning av kvällen:
    Vi åt god middag och drack vin. Vi badade bastu, lyssnade på musik och pratade. Vi har en jättestor dusch på 2kvm med en hemmabyggd takdusch som täcker så gott som hela duschen så det känns som att stå i ett vattenfall. Där duschade vi alla tre samtidigt, dock med badbyxor och bikini.
    Efter duschningen såg vi film i soffan innan vi gick och la oss i sängen. Hur det gick sen vet ni redan.
    Efter att jag svarat ja om trekanten skickade jag ett sms till kompisen på soffan att han skulle komma till sovrummet. Han förstod direkt och kom på en gång.
    Det hela avslutades med att vi båda kommit i henne.

  • jfsebastianigen
    Anonym (Krille01) skrev 2014-06-01 12:47:21 följande:
    Ingen blev förbisedd och hon var i fokus.
    Jag har pratat med både henne och med honom. Hon tyckte att det var bra och skönt utan att det kändes konstigt. Hon tycker att vi har ett perfekt sexliv och att det var en perfekt krydda.
    Han tyckte också att det var bra och han hade full förståelse för att han bara var ett "verktyg" :-P
    Vi umgås fortfarande och det finns inga spänningar eller hintar mellan någon av oss.

    En kort sammanfattning av kvällen:
    Vi åt god middag och drack vin. Vi badade bastu, lyssnade på musik och pratade. Vi har en jättestor dusch på 2kvm med en hemmabyggd takdusch som täcker så gott som hela duschen så det känns som att stå i ett vattenfall. Där duschade vi alla tre samtidigt, dock med badbyxor och bikini.
    Efter duschningen såg vi film i soffan innan vi gick och la oss i sängen. Hur det gick sen vet ni redan.
    Efter att jag svarat ja om trekanten skickade jag ett sms till kompisen på soffan att han skulle komma till sovrummet. Han förstod direkt och kom på en gång.
    Det hela avslutades med att vi båda kommit i henne.

    Tack Krille.


    Det lät som ett lugnt och bra upplägg.
    Gav det mersmak för er båda eller ska ni vänta lite och se?

  • Anonym (Utslagen)
    Anonym (länge leve den fria själen) skrev 2014-05-13 12:53:48 följande:



    Helt rätt. Lite mindre förberedande snack än jag själv hade velat. Jag testar det mesta två gånger men vi i våran relation är helt på det klara med vad som komma kan.
    Vi har inte testat trekant själva (än) men erat tillvägagångssätt låter helt prima, ha en i rummet bredvid beredd att rycka in om det uppstår "behov". Har någon fått kalla fötter så får vederbörande ligga kvar, ingen skada skedd. Lysande

    Om det skulle påverka relationen efteråt så tycker jag nog att relationen va lite skev från början.
    Jag ser absolut inga problem med en trekant ibland, sex är för mig det sättet jag tillfredsställer min älskade på, och om hon fantiserar om en kille till som tar henne så har jag alltid valet att inte vilja.
    Men jag måste säga att det kan givetvis gå helt fel också. Jag är min kvinnas man och ingen annan ska ha kontroll över henne i sängen förutom hon själv. En kille till som tar för sig av min kvinna? Nej tack, en kille som hjälper mig att ge min kvinna en omgång hon sent ska glömma, sure thing, om hon vill det så. En vän som jag frekvent umgås och pratar med går nog också bort tyvärr, vi har för hårt älskog för att mina vänner skulle ha samma syn på oss efteråt och den känns.. Onödig.
    Så då svårar jag till det ännu mer, en främling som nöjer sig med att ge mest. ;)
    Och ja, ta in en tjej till har för mig samma regel. Jag tror inte min älskade vill se mig hänge mig åt en annan kvinna, utan hällre förstärka en redan starkt upplevelse isåfall.

    Som andra här vill jag ha lite detaljer.vad tyckte hon, vem va i fokus? Blev någon förbisedd ibland? Va någon iväg en sväng? Fortsatte dom andra och hur återgick personen till akten? Hur avslutade ni? Kommer det att upprepas och vad sa ni till varandra efteråt?
    För vår del gick det snett. Den andra mannen tog över min fästmö direkt. De är båda nöjda i dag, men jag fick hela förlusten. Så jag kan inte rekommendera det, även om man tycker att man har ett stabilt förhållande.
  • Anonym (den andra)
    Anonym (Utslagen) skrev 2014-06-02 14:14:32 följande:
    För vår del gick det snett. Den andra mannen tog över min fästmö direkt. De är båda nöjda i dag, men jag fick hela förlusten. Så jag kan inte rekommendera det, även om man tycker att man har ett stabilt förhållande.
    Fast din fd fästmö är ju lycklig, är inte det det viktigaste?
  • Anonym (Utslagen)
    Anonym (den andra) skrev 2014-06-02 15:36:42 följande:
    Fast din fd fästmö är ju lycklig, är inte det det viktigaste?

    Den andra jo... Jag tror inte det är du. Men det var nog en känslomässigt jobbig process också för henne. Jag har en ok relation till dem båda i dag även om jag ännu är rätt stukad av det hela.
  • Anonym (Krille01)

    Tråkigt att det inte funkade för er!

    Vi känner båda att vi kanske provar på det nån fler gång men i så fall blir det med samma kille.
    Vi hade mysigt och trevligt allihop

  • Callehalle
    Anonym (den andra) skrev 2014-06-02 15:36:42 följande:
    Fast din fd fästmö är ju lycklig, är inte det det viktigaste?
    Vem bryr sig om sin f.d. fästmö om lyckan hon funnit är tillsammans med en annan man?
  • Anonym (:D)
    Anonym (Varför inte?) skrev 2014-05-09 21:36:12 följande:

    Fel med det? Glädjas åt TS och höra lite spännande saker samtidigt :D
  • Anonym (länge leve den fria själen)
    Anonym (Utslagen) skrev 2014-06-02 14:14:32 följande:
    För vår del gick det snett. Den andra mannen tog över min fästmö direkt. De är båda nöjda i dag, men jag fick hela förlusten. Så jag kan inte rekommendera det, även om man tycker att man har ett stabilt förhållande.



    Well that sucks men fungerar som ett lysande dåligt exempel på vad som kan gå fel.

    Det krävs kanske en viss mentalitet att tåla, eller vissa regler att följa.. Bra för dom, synd om dig. Men hur mår du idag? Va det nyligen? Har du gått vidare? Kanske träffat en ny?
Svar på tråden Trekant med min sambo.