• Ice Age

    Örebrare med bf 2015

    Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.

  • Svar på tråden Örebrare med bf 2015
  • Ice Age

    Nu finns en facebookgrupp för örebrobebisar 2015, dåld än så länge så vill man va med skicka ett meddelande till mig här så fixar vi det. 

  • Heltanonym

    Hoppas jag får vara med här, plussade idag och har då BF i mars 2015, andra barnet och ettan kommer bara vara 11 månader! :)

  • jessi84

    Hej. Får man haka på här?

    Bf i mars. Är i V.7 (6+3).

    Bor också i örebro. Är 30 år och vi väntar vårt första barn.

    Ålder på er?

    Kul med ett gäng härifrån som man kanske kan träffa =)

    Vad heter fb gruppen?

  • MinnasL

    Hej i värmen ???? var ett tag sen jag gjorde ett inlägg. Efter mycket funderingar hit och det. Bestämde jag mig för FVP och ska göra det idag. Lite pirrigt är det. Hur går det för er andra? Ser att det finns en FB grupp ???? skickar meddelande och hoppas få vara med

  • Maria Mia

    Hej! Hoppas inte tråden dött ut! Är inflyttad örebroare som väntar vår andra barn. Kommer vara ganska exakt två år emellan barnen. De jag umgicks med då mitt första barn har naturligtvis alla gått tillbaka till jobb vid den tiden jag blir hemma med bebis så det skulle vara jättekul att knyta nya kontakter och förhoppningsvis kunna träffas!

  • jessi84
    Maria Mia skrev 2014-08-16 21:01:20 följande:

    Hej! Hoppas inte tråden dött ut! Är inflyttad örebroare som väntar vår andra barn. Kommer vara ganska exakt två år emellan barnen. De jag umgicks med då mitt första barn har naturligtvis alla gått tillbaka till jobb vid den tiden jag blir hemma med bebis så det skulle vara jättekul att knyta nya kontakter och förhoppningsvis kunna träffas!


    Jag bor i Örebro och väntar vårt första barn i mars =)

    Skulle vara kul att ha någon att träffa som är i samma sits =)

    Bott innan? Ålder?
  • Heltanonym

    Det finns en grupp på facebook som är mer eller mindre aktiv! Hemlig än sålänge, skicka pm så kan jag lägga till er! :)

  • jessi84
    Heltanonym skrev 2014-08-19 06:59:57 följande:

    Det finns en grupp på facebook som är mer eller mindre aktiv! Hemlig än sålänge, skicka pm så kan jag lägga till er! :)


    Vad heter du i fb gruppen så man kan lägga till dig? Är den helt hemlig så inte övriga på fb kan se inlägg eller annat?
  • MinnasL
    Heltanonym skrev 2014-08-19 06:59:57 följande:

    Det finns en grupp på facebook som är mer eller mindre aktiv! Hemlig än sålänge, skicka pm så kan jag lägga till er! :)


    Jag har mailat och hoppas få vara med i Fbgruppen
Svar på tråden Örebrare med bf 2015