Inlägg från: Arbetsvegan |Visa alla inlägg
  • Arbetsvegan

Nu tuttar vi eld på grannens kåk!

Orcha skrev 2014-06-05 21:28:35 följande:
    Iron-woman. Annars helt korrekt.
    Men det såklart!
  • Arbetsvegan
    sextiotalist skrev 2014-06-05 21:34:06 följande:
    Vete-sjutton om jag hade orkat bära tonåringen som väger nästan lika mycket som jag gör (fy farao vad orättvist, ungen är en dm längre än vad jag är och väger 5 kilo mindre, bara det är en orsak att han få ta sig ut själv)

Nu vet jag inte vad grannen har för grannlåt hemma, som jag skulle vilja ha, men de har en hund, så den tar jag nog med mig ut. Till tonåringen ger jag sammanbundna lakan så han kan ta sig ut från ett fönster eller deras balkong
    Tar du bara en hund??? Förvånad
    Alltså grannen har ju precis allt du kan önska dig och så väljer du en hund.
    Varför inte ta dubbesängen med dunmadrasserna eller kylskåpet med inbyggd istärningsmakare? En sån har du väl alltid önskat dig?
  • Arbetsvegan
    sextiotalist skrev 2014-06-05 21:57:47 följande:
    Nix, inget kylskåp med inbyggd istärningsmakare, så patetiskt nyrikt så det stänker om det Flört
    Det skulle vara om de hade ett gott årgångsvin så kanske..
    Du paxar vinkällaren alltså!
  • Arbetsvegan
    Rival skrev 2014-06-05 22:05:05 följande:
    Tillägsfrågan var ju faktiskt ganska rolig Tungan ute.

Jag hade helt klart valt min snoriga unge framför något random  olycksfall till granne, som förmodligen även saknar livförsäkring. Eller vänta lite nu...Hmmm.

Hur som helst, så hade jag tagit mig ut igen och anledningen till varför jag valde att bränna ned grannens hus från början, är för att grannen bevisligen har kidnappat mitt barn (varför skulle mitt barn vara inne hos grannen!?).
    Men hallå, det där med ditt barn måste ha varit en felsägning? Du kan väl inte tutta eld på huset när din ohängda unge befinner sig i det? Du får rädda något annat alltså, vad sägs om katten? de är kurriga, ulliga och man kan tvångskrama dem utan att de rivs alltför mycket.
  • Arbetsvegan
    Rival skrev 2014-06-05 22:05:05 följande:
    Tillägsfrågan var ju faktiskt ganska rolig Tungan ute.

Jag hade helt klart valt min snoriga unge framför något random  olycksfall till granne, som förmodligen även saknar livförsäkring. Eller vänta lite nu...Hmmm.

Hur som helst, så hade jag tagit mig ut igen och anledningen till varför jag valde att bränna ned grannens hus från början, är för att grannen bevisligen har kidnappat mitt barn (varför skulle mitt barn vara inne hos grannen!?).
    Jag glömde tilläggsfrågan.
    Min teori är att han kidnappade ditt barn bara för att han vet att du är en psykopat som väljer en katt framför ditt eget barn att rädda ur brinnande hus...
  • Arbetsvegan
    puss skrev 2014-06-05 22:23:16 följande:
    Vinkällaren är tom. smile1.gif
    Har du varit där också? Du fick ju bara välja en sak...
  • Arbetsvegan
    puss skrev 2014-06-05 22:36:10 följande:
    Men asså hallå. Vin och puss är som, typ som nåt som passar ihop.
    Men du har ju redan tagit 30 miljoner och tidskrifterna om Jesus. Du kan inte hoppa in tillbaka i elden för det är för sent!
    Du kan köpa en egen vinkällare? Eller kanske ett helt systembolag!
  • Arbetsvegan
    Rival skrev 2014-06-05 22:37:50 följande:
    Ahhaa!! Grannen kanske tänkte så!

För sent nu ändå...
    Du kan inte vara den enda som är o-psykopat. Det bara måste finnas något man kan klämma dit dig på....
  • Arbetsvegan
    Rival skrev 2014-06-05 22:48:59 följande:
    Absolut finns det det. Jag brukar till och med erbjuda vissa att klämma på mitt pekfinger ibland. Gissa vad som händer då... Drömmer
    Men herregud, sånt kan du ju inte göra fattar du väl ditt pervo!
    jag gissar att du tuttar eld på grannens kåk?
  • Arbetsvegan
    Petrol skrev 2014-06-05 22:51:47 följande:

Hade jag inte bott i hyreshus hade anledningen helt klart varit att grannen är ett praktarsle, men av tidigare nämnda anledning är jag lite tveksam till att tutta eld på kåken. Men va tusan, det är ju ändå låtsasfredag så lite kan man ju festa till det.

I vilket fall har jag inte barn och har lite svårt att sätta mig in i situationen, är dock stor djurvän så jag skulle tveklöst rädda den 3dje grannens hund, oklart från vad dock.

Korvgrillning och hednisk dans är även det ett alternativ, vad det skulle rädda någon från är dock än mer oklart, men det framstår som fullständigt solklart att det skulle vara ganska festligt.

Tutta på du, det kan inte hjälpas att även din lägenhet brinner ner. Lite får du allt offra för den goda sakens skull.
    Varför räddar du inte stans snyggaste dejt istället för en byracka? Räddar du honom så kan ni dansa i hedniska positioner. Och korv har han ju... Drömmer
Svar på tråden Nu tuttar vi eld på grannens kåk!