Inlägg från: SegaMorsan |Visa alla inlägg
  • SegaMorsan

Han kräver analsex för att förlåta ett snedsteg..

Bara att släppa till om du vill ha ett förhållande med din man...
    Även fast det inte rättar till ditt beslut att ligga med en man och göra saker du inte ens tänkt göra med din man så är det ett steg till att bli förlåten (om din man känner att det är så).
    Var nykter dessutom, du ska ju INTE ha en till chans att "fly" undan din man -.-'

• SegaMorsan
    molly50 skrev 2014-06-29 19:54:39 följande:

Fast det löser väl knappast alla problem att släppa till och ha analsex mot sin vilja.

Och TS man lär inte få ut något utav det om han nu inte är ute efter att straffa henne.

Fast jag skrev ju inget om att det skulle lösa problemet. Utan att det kan vara ett steg åt det riktning... Om hon nu vill vara kvar med den man hon har. Annars är det väll bara för henne att säga nej och packa sin väska
  • SegaMorsan
    molly50 skrev 2014-06-29 23:01:29 följande:

Jag tror att deras relation redan är dålig. Annars hade TS förmodligen aldrig varit otrogen.

Ett steg i rätt riktning är då kanske hellre terapi.

Analsex mot sin vilja är knappast ett steg i rätt riktning.

Man behöver inte ha en dålig relation bara för att ligga med andra... Hon kan gärna lika ha dålig självkontroll och vara riktig kåt.

Varför inte? Man kan ge och ta, hon kunde ge till någon annan men hon kan inte släppa till det för mannen hon påstås älska? Njaa, känns ologiskt tycker jag.

Men terapi är ju också ett sätt... Inte säkert att just det funkar för alla heller...

Det smartaste TS hade kunna göra var ju att hålla tyst om vad som gjordes och i så fall bara sagt att hon särat på benen för en annan om hon så gärna ville slippa sitt "dilemma"...
  • SegaMorsan
    Anonym (Gris!) skrev 2014-07-06 15:11:05 följande:

"Ett test"?? Hur mycket du "vill offra"???

Vilket äckel! Han tycker nog att det är alldeles förträffligt att du har varit otrogen så han har en anledning att tvinga sig på dig analt. Han går alltså igång på att ha sex med ovilliga!

Jag skulle kunna sätta en tusing på att han kommer lämna dig efteråt. Eller vara ett svin på många sätt, påminna dig om det du gjorde och inte alls gå vidare. Eller kanske vara otrogen själv. Var tar det slut?

Hon är väl lika "äcklig" och ett "svin" som han i så fall... Det var ju hon som särade på både ben och skinkor för en annan så varför ska inte han få det?

Hon behöver ju inte göra det heller, hon kan ju snällt packa väskan och dra... Varför ska han se på henne och fundera på om hon fortfarande särar på benen för någon annan? Var ju inte precis som om det var en natt utan och hade ett kk-förhållande i två månader..

Suck att det alltid ska vara sååå synd om kvinnan och mannen ska alltid vara svinet även fast det är kvinnan som är svinet -.-'
  • SegaMorsan
    Anonym (Gris!) skrev 2014-07-07 03:18:39 följande:
    Har jag sagt att hon inte är ett svin? Nej, precis. Men två fel gör inte ett rätt.
    Du har ju inte skrivit något alls om fruntimmer utan gick ju till attack på mannen.. Så klart att han kan kräva det från sin sviniga fru!

Sedan är hon inte tvungen att sära på skinkorna.. Men det är väll alltid mannens fel vad som än görs av kvinnan i din mening eller?

Och två fel kan visst bli ett rätt...
  • SegaMorsan
    nevermind skrev 2014-07-13 07:35:02 följande:
    Vadå "kräva"? Det kan han inte alls. Han har ingen som helst rätt till hennes kropp.
    Klart att han kan kräva det! Men vem har sagt att hon MÅSTE göra det? Egentligen tycker inte jag att det finns något att diskutera, hon kan ju packa väskan och dra till sin älskare som hon så gärna särar skinkorna för och låta hennes man få hitta en kvinna som uppskattar honom och inte går och särar på benen för andra och sedan surar för att han ställer krav på det otrogna svinet!
  • SegaMorsan
    Revenge skrev 2014-07-13 11:37:25 följande:

Helt rätt av Sega Morsan - ett krav är inte synomymnt med att någon
    måste infria det.

Förstår överhuvudtaget inte varför TS tvekar för akten som sådan.
    Frågan är om det gör mannen lyckligare av att trycka
    in snoppen bland bajset där älskaren varit

Troligtvis vill han ge tillbaka skit till skiten, är nog därför han vill in där! ;)
Svar på tråden Han kräver analsex för att förlåta ett snedsteg..