• Anonym (Kenta)

    Stämmer det att blondiner oftare luktar illa mellan benen?

    Hörde detta igår från en tjej som sa att hon läst detta.

    Kan väl inte stämma? Ska tillägga att hon som sa det var brunett.

  • Svar på tråden Stämmer det att blondiner oftare luktar illa mellan benen?
  • Anonym (the boy with more toys than you)

    Av alla jag varit med har nästan alla under 25 luktat illa efter 25 verkar dom sköta sig bättre

  • Anonym (Liza)
    Anonym (Zara) skrev 2014-07-22 16:51:47 följande:

    Haha nej bryr mig inte med hur många han har varit faktiskt ! Alla har vi ett förflutet innan man träffas! Sa jag att dom var blonda ? Jag skrev bara svenska tjejer, och ja han skulle aldrig ha ett förhållande med en svensk tjej då han säger att dom inte är hygieniska och luktar skit , vem fan vill ha en tjej som luktar Skit i muttan ! Så tyvärr svenska tjejer har ett rykte att lukta illa där nere tyvärr! Sanningen svider tyvärr!


    Du själv också då eller? Eller du kanske inte är svensk? Frågeställningen i tråden syftar på blonda tjejer så ja det var ganska uppenbart att det var blonda tjejer du syftade på. 
  • Hockeyfrissa

    Ja, det stämmer. 
    Jag har även hört att män som heter Kent och kallas för Kenta är överrepresenterade bland män med alkoholproblem och små snoppar. 

  • MrGrip
    Ronga skrev 2014-07-22 19:02:17 följande:

    Vissa trådar ska man ta med en nypa salt. Detta är en av dem Solig


    Håller med dig Ronga x 1000 - detta var nog en av de mest idiotiska trådar jag läst - den kan inte vara allvarligt menad !!!!
  • Tvekar

    Ha ha ha


    maja99 skrev 2014-07-23 16:37:57 följande:

    Jovisst det stämmer. Det är därför blondiner aldrig får ligga.


  • Anonym (Z)
    Anonym (Zara) skrev 2014-07-22 18:08:52 följande:
    Usch han skulle aldrig slicka en fitta som fått andra kukar i sig tyvärr ! Han är inte äcklig han går inte ner på vem som helst hon måste vara oskuld isåfall ! Så sorry han knullade dom snabbt sket i om dom kom eller inte sen gick han ! Han bara förnedrade som som tyvärr många svenska tjejer blir idag och det är sanningen!

    Haha han är svensk så varför skulle han inte få vara med vem han vill ?? Sanningen svider och det märks verkligen!
    Enda jag kan tänka om dig är bara "stackars dig". Så lättlurad. Du vet verkligen inte mycket om killar, tjejer, sex, privatliv. Din kille säger det du vill höra... Svartsjukan lyser verkligen i dina inlägg. Det går att få hjälp du vet, du kan även få hjälp mot ditt illaluktande underliv. Tror ärligt att du tar åt dig så grymt för att du själv har ett men självklart säger din kille att det luktar underbart ;)
  • Anonym (?)
    Anonym (Kenta) skrev 2014-07-22 12:14:13 följande:

    Hörde detta igår från en tjej som sa att hon läst detta.

    Kan väl inte stämma? Ska tillägga att hon som sa det var brunett.


    Klart det stämmer !
  • Anonym (mamba)

    Finns väl inga som sköter och är så medveten om hygienen och utseendet som just svenska tjejer (blonda, rödhåriga som brunetter). Därför har svenska tjejer lite krav på vilka de ligger med och många kan bli nobbade. Dvs vi dyrkar inte en kille bara för att han är av motsatt kön eller för att han existerar.

    TS låter lite rasistisk.
    Kanske inte var så lätt att ragga på svenskorna som han trodde.
    Och det här med oskuld...då är ju svenskorna "fel" grupp att leta bland eftersom många blir av med oskulden i tonåren. 

  • Muslimsktjej
    Anonym (mamba) skrev 2014-07-23 19:48:29 följande:

    Finns väl inga som sköter och är så medveten om hygienen och utseendet som just svenska tjejer (blonda, rödhåriga som brunetter). Därför har svenska tjejer lite krav på vilka de ligger med och många kan bli nobbade. Dvs vi dyrkar inte en kille bara för att han är av motsatt kön eller för att han existerar.

    TS låter lite rasistisk.
    Kanske inte var så lätt att ragga på svenskorna som han trodde.
    Och det här med oskuld...då är ju svenskorna "fel" grupp att leta bland eftersom många blir av med oskulden i tonåren. 


    Om du läser TS's inlägg igen, så märker du att hon inte skrivit om svenska tjejer, utan blonda tjejer.

    Vad jag vet så finns det inte någon rasism mot hårfärg.
  • Tvekar

    Jag är blond. Min fitta luktar... Tja fitta har aldrig fått några klagomål . Tvärtom ..maken befinner sig därnere nästan jämt och verkar helnöjd. Kan tillägga att han inte är ett dugg svensk

  • Lord Hans
    Anonym (Kenta) skrev 2014-07-22 12:14:13 följande:

    Hörde detta igår från en tjej som sa att hon läst detta.

    Kan väl inte stämma? Ska tillägga att hon som sa det var brunett.


    Eh, ja det väl alla? Visste du verkligen inte det från förut?
  • Lord Hans
    Tvekar skrev 2014-07-23 20:37:00 följande:

    Jag är blond. Min fitta luktar... Tja fitta har aldrig fått några klagomål . Tvärtom ..maken befinner sig därnere nästan jämt och verkar helnöjd. Kan tillägga att han inte är ett dugg svensk


    Det är bara för att han gillar surströmming.

  • Anonym (e,)
    Anonym (Zara) skrev 2014-07-22 18:48:56 följande:
    Nej inte mes utan han är inte äcklig !! Man går inte ner på vem som helst usch fyfan vag äckligt !!!!!!
    Det är äckligt att gå ner och slicka dem men inte att knulla ca 20 stycken bara för att han är kåt? Och att han sedan berättar det för dig? Haha ja, jag vill då inte veta hur många min sambo legat med eller om han slickat någon annan.. Jag tror du är ganska utnyttjad själv faktiskt :)
Svar på tråden Stämmer det att blondiner oftare luktar illa mellan benen?