• Aljaliv

    Sveriges Radio uppmanar till avrättning av Kungafamiljen och borgare genom skott i nacken.

     


    på SR Sommar & Vinter i P1 sa man att man inte skulle vara politiska, ändå väljer de bara att ta in talare som är till vänster politiskt eller idrottsmän.

    Senast har man även bjudit in Athena Farrokhzad som är med i RF och försvarar politiskt våld och tycker man ska avrätta kungahuset och Moderater med ett skott i nacken.

    Är detta framtiden, är detta en propagandaagenda från Sveriges Radios sida? Har de märkt att deras vänsterpropaganda inte fungerar och väljer nu att ta in extremvänstern som uppmanar till politiskt våld mot oliktänkande. Tror Sverige Radio att det ska göra så vänstern vinner nästa val?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-22 13:49
    Hon visade också ett extremt polishat och tycker att alla poliser är rasister.
  • Svar på tråden Sveriges Radio uppmanar till avrättning av Kungafamiljen och borgare genom skott i nacken.
  • Anonym (h)

    För att slippa skvalmusik gick jag över till P1 för flera år sedan. Idag står min radio tyst och samlar damm. När jag tänker efter så är det lika bra att bära upp den i förrådet eller kasta skiten........................jag gör det nu. Tjing.

  • Aljaliv
    Anonym (h) skrev 2014-07-23 11:44:49 följande:

    För att slippa skvalmusik gick jag över till P1 för flera år sedan. Idag står min radio tyst och samlar damm. När jag tänker efter så är det lika bra att bära upp den i förrådet eller kasta skiten........................jag gör det nu. Tjing.


    Det bästa du kan göra är att sluta betala TV-licens om du vill sluta sponsra vänstermedia.
  • Octavia
    Anonym (h) skrev 2014-07-23 11:44:49 följande:
    För att slippa skvalmusik gick jag över till P1 för flera år sedan. Idag står min radio tyst och samlar damm. När jag tänker efter så är det lika bra att bära upp den i förrådet eller kasta skiten........................jag gör det nu. Tjing.
    Sluta betala tv-licens, som är den som finansierar S(V)T och S(v)eriges Radio.
  • Gert

    Sovjets Radio och Sovjets Television har alltid varit vänster. Det är inte något som kommer ändras över en natt. 

  • Anonym (h)
    Octavia skrev 2014-07-23 11:51:02 följande:
    Sluta betala tv-licens, som är den som finansierar S(V)T och S(v)eriges Radio.
    Redan gjort. 
  • Krixx

    Mycket gnäll på vänsterns våld men total förnekelse angående högerns. ALLA politiska mord/dråp i Sverige de sista 20 åren har utförts av högerextremister. Och Norge ska vi inte ens prata om...

  • Gert
    Krixx skrev 2014-07-23 13:46:59 följande:

    Mycket gnäll på vänsterns våld men total förnekelse angående högerns. ALLA politiska mord/dråp i Sverige de sista 20 åren har utförts av högerextremister. Och Norge ska vi inte ens prata om...


    Även Anna Lindh och Olof Palme?
  • Octavia
    Krixx skrev 2014-07-23 13:46:59 följande:
    Mycket gnäll på vänsterns våld men total förnekelse angående högerns. ALLA politiska mord/dråp i Sverige de sista 20 åren har utförts av högerextremister. Och Norge ska vi inte ens prata om...
    Högerextremister är ju just det, högerextremister som inte har hemvist i något av partierna i riksdagen, eftersom de är extremister.

    Man kan inte säga samma sak om människorna som utför våld från vänstern.
  • Aljaliv
    Octavia skrev 2014-07-23 13:56:37 följande:
    Högerextremister är ju just det, högerextremister som inte har hemvist i något av partierna i riksdagen, eftersom de är extremister.

    Man kan inte säga samma sak om människorna som utför våld från vänstern.
    Det mest skrämmande är att våldsvänstern tillhör etablissemanget.
  • Anonym (emma)
    Octavia skrev 2014-07-23 13:56:37 följande:
    Högerextremister är ju just det, högerextremister som inte har hemvist i något av partierna i riksdagen, eftersom de är extremister.

    Man kan inte säga samma sak om människorna som utför våld från vänstern.
    Haha, och du tror inte högerextrema röstar på SD, som är ett högerextremt parti?

    Och hur vet du att de som utför vänstervåld har hemvist i tex vänsterpartiet? Skulle mer tippa på Kommunistiska partiet eller att de joinat RF eller AFA.

    Inget politiskt våld är ok, men det går inte att komma ifrån att det högerextrema våldet är långt mycket farligare, då detta våld skördat flertalet människoliv. Vad jag vet har inte en enda jäkel offrat livet i vänstervåld.

    Och igen - antirasism och jämställdhet är inte vänsterextremt - det är sunt förnuft och inte alls konstigt att det speglas i media.
Svar på tråden Sveriges Radio uppmanar till avrättning av Kungafamiljen och borgare genom skott i nacken.