• Lajvaren

    Är detta ett problem för tjejer?

    denna fråga kan tyckas vara underlig men jag ställer den ändå:
    hypotetiskt,om en kille har en penis som vid stånd är cirka 26cm lång och typ 16,5cm i omkrets som endast är helt hård i korta stunder och i övrigt är lixom "hängande". skulle en sådan penis vara avtändandeså ni hellre undvek sex?

  • Svar på tråden Är detta ett problem för tjejer?
  • Lajvaren

    mest fundersam om nått sånt kunde få en tjej att inte längre tända på en kille eller så

  • Anonym (nyfiken)

    Vad är värst då tjejer, att inte få upp den eller att han kommer för fort? :D

  • Anonym (40+)
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-07-25 18:56:01 följande:

    Vad är värst då tjejer, att inte få upp den eller att han kommer för fort? :D


    Att han inte får upp den. Det andra går att öva bort. 
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (40+) skrev 2014-07-25 19:18:44 följande:
    Att han inte får upp den. Det andra går att öva bort. 

    Fast bara för att man inte får upp den en gång så betyder det inte att man aldrig får upp den?

    Tänkte mer att ni låg med en kille för första gången, vilket hade varit värst?


    Kommer killen direkt blir man väl besviken samtidigt som man alltid kan prova köra igen, men får han inte upp den så blir det ju absolut inget alls.

  • Anonym (ja)
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-07-25 19:25:07 följande:

     


    Kommer killen direkt blir man väl besviken samtidigt som man alltid kan prova köra igen, men får han inte upp den så blir det ju absolut inget alls.


    Nja så tycker inte jag att det är, tvärtom.
    Om inte killen får upp den kan han fortfarande vara kåt och man kan göra annat. Kanske blir den hård senare.
    Kommer han så brukar han bli osugen och trött och vill varken ha sex en gång till eller göra något för mig. Min erfarenhet är att "köra igen" aldrig blir av.
  • Lajvaren

    men om en sådan penis är hård så är den väl både imponerande och upphetsande?

  • Lajvaren

    men om en sådan penis är hård så är den väl både imponerande och upphetsande?

  • Lavish

    Kan du inte söka någon hjälp för detta? Hellre en liten kuk som blir hård än en stor som är mjuk. Kan du väl få den hård är det väl en del tjejer som blir imponerade, själv tycker jag nog det låter lite jobbigt med så stor. 

Svar på tråden Är detta ett problem för tjejer?