• Anonym (Sol)

    Någon mer som inte räknas

    Enkel fråga någon mer än jag som inte räknas som människa med känslor ?

  • Svar på tråden Någon mer som inte räknas
  • Anonym (Sol)
    Anonym (Sol) skrev 2014-07-25 19:29:27 följande:

    Enkel fråga någon mer än jag som inte räknas som människa med känslor ?


    Eller iaf haft känslor ?????
  • Anonym (Sol)

    Nej som jag trott hela iden bara jag ....

  • Anonym (Sol)
    Anonym (ffl) skrev 2014-07-25 19:39:48 följande:

    Känner igen mig.

    Samhället har tröttnat på mig och gett upp. Tyvärr har ingen annan heller som vill fånga upp där samhället inte bryr sig t ex föräldrar eller syskon.


    Nej jag vet tragiskt när det är , kaos när man ej har nära som kan backa upp men det tar ju slut det med , men i andra avseende då räknas du inte som människa med känslor där heller . Jag gör ej det i något avseende ...
  • Anonym (Sol)
    Anonym (ffl) skrev 2014-07-25 19:57:58 följande:

    Både soc och psyk har sagt till mig att jag är körd, att de inte väntar sig något mer av mig. Att jag ska klara mig så bra jag kan och sen dö.


    Va ?
  • Anonym (Sol)
    Anonym (Sol) skrev 2014-07-25 20:21:07 följande:

    Va ?


    Fast vad kan man förvänta sig av dom typ inget
  • Anonym (Sol)
    Anonym (ffl) skrev 2014-07-25 19:57:58 följande:

    Både soc och psyk har sagt till mig att jag är körd, att de inte väntar sig något mer av mig. Att jag ska klara mig så bra jag kan och sen dö.


    Dom borde besöka sig själv typ ...
  • Anonym (Sol)
    Ms H skrev 2014-07-25 20:06:27 följande:

    Vad menar du med "inte räknas som människa med känslor"?


    Som det låter räknas inte ska anpassa mig och hålla käften och dö typ ska bara sitta där jag sitter, så är det i alla avseende kan bli behandlad som skit utan att tänka på att man har känslor , pågått länge och jag börjar få vrede .
  • Anonym (Sol)
    katastrofplantagen skrev 2014-07-25 20:32:56 följande:

    Tals klarspråk istället så blir det lättare att hjälpa dig.


    Pricis som jag säger räknas inte som människa med känslor ...
  • Anonym (Sol)
    Anonym (ffl) skrev 2014-07-25 20:39:02 följande:

    Hon kanske inte vill? Hon kanske inte ens vill ha hjälp? För vad ska du göra liksom?


    Jag klarar mig själv ..
  • Anonym (Sol)
    Anonym (Sol) skrev 2014-07-25 21:18:32 följande:

    Jag klarar mig själv ..


    Som någon i tidigare tråd får jag ingen hjälp pricis som den men jag klarar mig själv .
  • Anonym (Sol)
    Anonym (ffl) skrev 2014-07-25 21:20:18 följande:

    Dessutom är alla som ska hjälpa bara bra fejk.

    Det är något man skriver för att det känns bra. Finns inte på kartan att lycklig människor skulle hjälpa någon annan på riktigt. Skulle man ens be om det så är man en energitjuv enligt dom.


    Folk är så fucking fina men skitiga bakom, men du den dagen jag är lycklig så ska jag ge alla fingret du vet karma is à bitch . Nej dom tom blåser sin egen kille för fan slampor .
  • Anonym (Sol)
    Anonym (ffl) skrev 2014-07-25 21:20:18 följande:

    Dessutom är alla som ska hjälpa bara bra fejk.

    Det är något man skriver för att det känns bra. Finns inte på kartan att lycklig människor skulle hjälpa någon annan på riktigt. Skulle man ens be om det så är man en energitjuv enligt dom.


    Eller är det bitter Fittor i samhället som inte får som dom vill så vill dom göra livet surt för någon annan med hjälp av makten det har jag erfarit .
  • Anonym (Sol)
    katastrofplantagen skrev 2014-07-25 21:43:06 följande:

    Jag är inte ett dugg förvånad över din/er syn på samhället när du har den inställningen och bemötandet till folk.

    Lycka till i livet.


    Bemötande? Det är fakta det har hänt och jag har även blivit både lurad och blåst, kanske inte just du men jag har ingen tillit till sådant .
  • Anonym (Sol)
    katastrofplantagen skrev 2014-07-25 21:43:06 följande:

    Jag är inte ett dugg förvånad över din/er syn på samhället när du har den inställningen och bemötandet till folk.

    Lycka till i livet.


    Jo då vi kommer absolut bli lyckliga vi med på alla sätt och vis och över hjärtat, hoppas inte det gör dig ont ......
  • Anonym (Sol)
    Anonym (ffl) skrev 2014-07-25 20:39:02 följande:

    Hon kanske inte vill? Hon kanske inte ens vill ha hjälp? För vad ska du göra liksom?


    Beslut är beslut och de kvarstår ju oavsett hur situationen ser ut iaf för mig .
  • Anonym (Sol)
    ådärsattdenja skrev 2014-07-27 10:51:33 följande:

    Jaha, nu har Kvinna34 hittat tillbaka igen under annat nick. Jag som trodde jag lyckats få bort henne från FL för gott.


    Vem är det ? Ger mig inte in i barnsliga diskussioner och gissningskekar ...(-: ha det bra .
Svar på tråden Någon mer som inte räknas