• Anonym (Daniella)

    Missionären eller Ridställningen! Skönast?

    Vad tycker ni är skönast av dom två!?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Missionären eller Ridställningen! Skönast?
  • Sambokille34
    Anonym (Cecilia) skrev 2014-07-28 18:51:29 följande:

    Missionären. Jag har aldrig fått till att rida, det gör bara ont och är inte skönt. Det verkar vara en favorit för många så det är synd att det inte fungerar.


    Varför har du inte fått göra då??
  • Anonym (Mia)

    När jag rider så går det alltid för mej imon två minuter. Såå otroligt skönt. När det är missionären tur så är det så skönt när jag har mina ben på hans axlar och han kör hårt!! Såå skönt:))

  • Anonym (mittliv)

    Alltså det är väl 51/49% på den, tjejen gillar att få lite örfilar och Strypas, vilket i våran version av missionären underlättar för det, men oj, när hon rider mig, när det är hennes tur att ta i lite. När hon tillfredsställer oss båda.. Klart uppskattat ;)

  • Sambokille34
    Anonym (Mia) skrev 2014-07-30 18:05:20 följande:

    När jag rider så går det alltid för mej imon två minuter. Såå otroligt skönt. När det är missionären tur så är det så skönt när jag har mina ben på hans axlar och han kör hårt!! Såå skönt:))


    Gillar dig skarpt:)
  • Sambokille34
    Kajsa95 skrev 2014-07-30 18:07:14 följande:

    Tycker om att rida, t.ex i soffan


    Låter mycket trevligt:) gillar du att sitta på huk med när du rider?;)
  • Anonym (Mia)
    Sambokille34 skrev 2014-07-30 22:13:57 följande:
    Gillar dig skarpt:)

    Tack!!!! Börjar bli lite desperat, det var över två månader sen nu:(((((( Tar snart....... Ahh, vet inte, vad som helst..
  • Yoruichi

    Missionären. Jag gillar att ha upp benen på killens axlar eftersom jag gillar när det slår i botten, fast man ligger ju i stort sett dubbelvikt då om killen är framåtlutad. Fördelen är att jag då bara behöver sära på benen lite så kan han komma nära nog för att kyssas En annan variant på det är att låta benen glida ner för killens armar på vardera sidan till knävecken och då särar man jättemycket på benen så att klitoris stöter i och gnuggas mot killens blygdben för varje juck. Får grymma orgasmer varenda gång då!

  • Dickie Simpkins
    Anonym (Mia) skrev 2014-07-30 18:05:20 följande:

    När jag rider så går det alltid för mej imon två minuter. Såå otroligt skönt. När det är missionären tur så är det så skönt när jag har mina ben på hans axlar och han kör hårt!! Såå skönt:))


    Sköööön beskrivning. Fick mig att bli riktigt sugen :)
  • Anonym (Mia)
    Dickie Simpkins skrev 2014-08-15 23:13:27 följande:

    Sköööön beskrivning. Fick mig att bli riktigt sugen :)


    Mm blir oxå sugen när jag läser min egna text;)) Men tyvärr har det inte blivit att jag ridit på ett tag, man är ju ofrivilligt singel nu:((
  • Anonym (Mia)
    Sambokille34 skrev 2014-07-30 22:13:57 följande:

    Gillar dig skarpt:)


    Tack!!! Du brukar göra det har jag sett
  • Dickie Simpkins
    Anonym (Mia) skrev 2014-08-15 23:57:22 följande:

    Mm blir oxå sugen när jag läser min egna text;)) Men tyvärr har det inte blivit att jag ridit på ett tag, man är ju ofrivilligt singel nu:((


    Alla chanser i världen då ju ;)
  • Anonym (Mia)
    Dickie Simpkins skrev 2014-08-16 06:31:57 följande:

    Alla chanser i världen då ju ;)


    Njae, inte lika mycket som när jag var i ett förhållande.... Random sex med random kille.... Jag vet inte jag:/ Men visst saknar jag den delen iaf;)
  • Maltemånsson

    Variationsrikedomen med missionären gör den till favoriten. Med benen över mina axlar kommer ja så långt och djupt in. 

    Sen gillar jag iof sig det visuella med en reverse cowgirl...mums :)

  • Anonym (amazone)

    omvänd missionär(amazon ställningen tror jag den heter) är bäst, kan va lite jobbigt o sära på benen i början som kille, men jävlar vad gött det är

  • Anonym (RN)

    Båda lika skönt också sked ställning som ger vila på säng och knulla bara än "luft"

Svar på tråden Missionären eller Ridställningen! Skönast?