• Anonym (Man)

    Vilka utseendemässiga grejor på kvinnor är avtändande?

    Klackskor och läppstift tycker jag är extremt osexigt. Alla andra könssteretyper med för den delen.

  • Svar på tråden Vilka utseendemässiga grejor på kvinnor är avtändande?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Rääf i Småland) skrev 2014-07-29 20:14:43 följande:

    En väldigt specifik och kräsen lista, men du efterfrågade avtändande attribut så here goes. En ung mans preferenser.

    Fett, för hårt plockade ögonbryn, färgat hår med utväxter, mörk röst och sådan röst rökare får, missfärgade tänder, dålig andedräkt, tatueringar, piercingar, för mycket smink, för kort (under 160), för lång (över 175), leverfläckar (särskilt sådana det växer hår i), silikonbröst (de som har detta, vedervärdigt), platta rumpor, för stora dallriga rumpor, kroppsbehåring på andra ställen än huvudet och ögonbryn, korthåriga frisyrer, små bröst, hängiga bröst, stora vårtgårdar, utstående bröstvårtor, köttiga blygdläppar, dålig hy (rökning, för mycket solande, finnar), högt hårfäste, väldigt långt hår (nästan bara skumma hippiekärringar som har, ned till knäna alltså).

    Det allra värsta av dessa är nog missfärgade tänder, rökarröst och dålig andedräkt.


    Det enda jag har på din lista är silikon. Dock är de i sådan form och storlek att ingen skulle kunna tro det!

    Ser med andra ord helt naturligt och äkta ut, är det ändå lika avtändande?
  • Anonym (Marcus)

    De flesta former av tatueringar på kvinnor: URK!!! Allra värst är svanktatueringarna.

    Efter att ha tillbringat en del tid på stranden nu i sommar, blir man ju nästan överraskad när man ser en kvinna utan tatueringar och tycker då nästan automatiskt att hon är fräsch och fin, i princip oavsett hur hon ser ut...

    Men, som sagt, "smaken är som baken"...

  • Anonym (Rääf i Småland)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-07-30 07:53:20 följande:

    Det enda jag har på din lista är silikon. Dock är de i sådan form och storlek att ingen skulle kunna tro det!

    Ser med andra ord helt naturligt och äkta ut, är det ändå lika avtändande?


    Nej. Ser det helt äkta och hälsosamt ut så är det inget problem. Saken är dock den att det väldigt ofta syns att det är silikon.
  • copl2
    Anonym (Marcus) skrev 2014-07-30 08:37:54 följande:

    De flesta former av tatueringar på kvinnor: URK!!! Allra värst är svanktatueringarna.

    Efter att ha tillbringat en del tid på stranden nu i sommar, blir man ju nästan överraskad när man ser en kvinna utan tatueringar och tycker då nästan automatiskt att hon är fräsch och fin, i princip oavsett hur hon ser ut...

    Men, som sagt, "smaken är som baken"...


    Ja, tatueringar är extremt ofräscht! Folk ser ju skitiga ut!
  • Anonym (Man)
    Bunny on speed skrev 2014-07-30 16:17:43 följande:

    Vissa måste ha svårt att nuppa när typ allt är avtändande.


    Ingen som vill ändå ju. Svenska brudar är pryda.
  • Moonis
    Bunny on speed skrev 2014-07-30 16:17:43 följande:
    Vissa måste ha svårt att nuppa när typ allt är avtändande.
    Lite min tanke med. Måste vara svårt att ens dejta Tungan ute 
  • Anonym (Rääf i Småland)
    Moonis skrev 2014-07-30 16:28:48 följande:
    Lite min tanke med. Måste vara svårt att ens dejta Tungan ute 
    Det är för att ni missuppfattar. Det där är mina preferenser, det betyder inte att jag ratar en potentiell flickvän på grund av lite för hängiga eller små bröst. 

    Det enda som verkligen får mig att välja bort en tjej är om hon är överviktig eller har dålig hygien, särskilt den orala hygienen.
  • Moonis
    Anonym (Rääf i Småland) skrev 2014-07-30 16:35:30 följande:
    Det är för att ni missuppfattar. Det där är mina preferenser, det betyder inte att jag ratar en potentiell flickvän på grund av lite för hängiga eller små bröst. 

    Det enda som verkligen får mig att välja bort en tjej är om hon är överviktig eller har dålig hygien, särskilt den orala hygienen.
    Låter bra i alla fall
Svar på tråden Vilka utseendemässiga grejor på kvinnor är avtändande?