• Anonym (Undrande)

    Hur snabbt kan ni få orgasm kvinnor?

    Hur snabbt har ni kommit vid penetration eller vid onani?
    Förstår att ni inte suttit med tidtagarur. Berätta gärna vad som fått er att komma så fort eller om ni alltid har lätt för att komma.

  • Svar på tråden Hur snabbt kan ni få orgasm kvinnor?
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Mia) skrev 2016-02-11 21:05:57 följande:

    Fusk. Har aldrig kommit :(


    Fick min första orgasm idag! Såhär gjorde jag: gnuggade med fyra fingrar utanpå trosorna, kollade på porr, började spänna låren och vips: orgasm! Tog 20 sekunder. Testa att spänna låren efter en stund.
  • Anonym (Kuligt)

    Roligt att läsa hur olika alla är!

    Jag kommer på alla sätt och vis, penetrering, klitoris men kan dock aldrig köra båda samtisigt. Blir helt fel i kroppen.

    Själv okåt kan jag komma på kanske en minut. Vid penetrering tar det kanske 5 min om jag inte riktigt är igång.

    Är jag kåt så känns det ibland som om jag skulle kunna komma av att bara tänka fram det. Rekordet är nog en gång när jag var riktigt upphetsad och kom i samma stund som killen penetrerade mig. Helt sjukt!

    Tycker dock det är tråkigt att komma så fort. När jag kommer så försvinner direkt känslan av att vilja ha sex så försöker att inte komma så tidigt.

  • marie ogift

    Har svårt komma snabbt o vill inte komma snabbt 20-30 min med egentid så skönt då.

  • Josse112

    Onani om jag är riktigt kåt: 30 sekunder
    Onani om jag är lite halvsugen: 1-10 minuter
    Med partner om jag rör klittan samtidigt: 30 sekunder till 15 minuter
    Med partner utan att jag rör klittan samtidigt: 15-20 minuter
    I sömnen: 2 minuter (vaknade och kollade på klockan, somnade om och kom i sömnen, kollade på klockan igen - så jag har verkligen "klockat" detta).
    Partner som slickar mig: 1-15 min

  • Zombie von Rymmen
    Anonym (Undrande kille) skrev 2015-12-11 09:21:04 följande:
    Jag har levt med tron att det är männen som kommer fort men den här tråden visar ju motsatsen. 
    Det är lite av en självuppfyllande profetia. Alla får höra att kvinnor har så svårt att komma eller inte kan komma alls, så alla lever efter det.

    everydayfeminism.com/2015/12/orgasm-inequality/
    Anonym (visp) skrev 2015-12-11 07:38:20 följande:

    Sätter jag en elvisp emot byxorna så kommer jag på 10 sekunder MAX. 

    Prova själva å återkom. 


    Anonym (Gaby) skrev 2015-12-11 15:46:53 följande:
    Nä det är själva visp-delen som ska användas, och hon måste ha på sig trosor och/eller strumpbyxor annars finns det ju risk att delar fastnar i vispen, då blir det inte njutbart kan jag lova... Vispen roterar med massor av snabba "slag" mot klitoris, och det går bokstavligt talat på sekunder. Läste en tråd om det här på FL och blev nyfiken så var tvungen att prova. Det är ju enormt osexigt med en elvisp men ja, effektivt är det...
    Helt otroligt. Lärt mig något nytt :)

  • Anonym (Mia)
    Anonym (Oj) skrev 2016-02-11 21:08:26 följande:

    Fick min första orgasm idag! Såhär gjorde jag: gnuggade med fyra fingrar utanpå trosorna, kollade på porr, började spänna låren och vips: orgasm! Tog 20 sekunder. Testa att spänna låren efter en stund.


    Det är ett vanligt tips. Har kollar runt på nätet efter alla möjliga tips och tricks jag kan göra. Men det sitter i att jag har ätit SSRI sedan jag var 12 och att jag vill det för mycket.
  • MrGrip
    marie ogift skrev 2016-02-11 21:30:04 följande:

    Har svårt komma snabbt o vill inte komma snabbt 20-30 min med egentid så skönt då.


    Ingen stress & jäkt....bäst så !
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Mia) skrev 2016-02-12 07:16:45 följande:

    Det är ett vanligt tips. Har kollar runt på nätet efter alla möjliga tips och tricks jag kan göra. Men det sitter i att jag har ätit SSRI sedan jag var 12 och att jag vill det för mycket.


    Åh, käkar också SSRI... hade mindre sexlust som deprimerad... Otur du har tjejjouren har bra tips men där har du säkert varit.
  • Anonym (Oj)
    Zombie von Rymmen skrev 2016-02-12 01:35:55 följande:

    Det är lite av en självuppfyllande profetia. Alla får höra att kvinnor har så svårt att komma eller inte kan komma alls, så alla lever efter det.

    everydayfeminism.com/2015/12/orgasm-inequality/Helt otroligt. Lärt mig något nytt :)


    Precis och man ställer in sig på att man måste ha långa förspel.
  • Anonym (Ett par gifta35+ Smålänningar)

    Helt förbryllad 12 års liggande med min fru/ sambo 30 sek med dirtytalk på klittan ner mot slidangnid så varje gång kommer en pulserande orgasm. Hinner ju inte bli vått så snabb orgasm hon ges.. hon visar flitigt hur å var de ska gnidas var gång med pang bom orgasm kommer under minuten

  • Anonym (Undrande kille)
    Anonym (Ett par gifta35+ Smålänningar) skrev 2018-05-22 20:49:43 följande:

    Helt förbryllad 12 års liggande med min fru/ sambo 30 sek med dirtytalk på klittan ner mot slidangnid så varje gång kommer en pulserande orgasm. Hinner ju inte bli vått så snabb orgasm hon ges.. hon visar flitigt hur å var de ska gnidas var gång med pang bom orgasm kommer under minuten


    Ibland lyckas jag med något liknande med tjejen. Är ganska kul att forcera fram en orgasm snabbt. Dock händer det att ibland att det tar mycket längre tid med. Ibland får jag henne inte att komma alls faktiskt och då får hon avsluta själv medan jag försöker göra andra sköna saker på henne.
  • Anonym (Fanny)

    Ensam 5-15 min

    Med partner 15 min eller mer. Behöver ibland upp till 30-45 min.

Svar på tråden Hur snabbt kan ni få orgasm kvinnor?