• livserfaren

    Familjeliv har blivit tråkigare, är det p g a semester,

    Tycker att familjeliv har blivit tråkigare, var är alla gamla trevliga personer som tidigare varit inne här, är det ett generationsskifte eller, bara nyfiken, vill inte ha några negativa eller knäppa svar, en högst personlig reflektion, svara gärna med ja eller nej.tänker naturligtvis på sex o samlevnad trådarna, det var bättre förr,

  • Svar på tråden Familjeliv har blivit tråkigare, är det p g a semester,
  • Anonym (Visste det)
    Ivan52x53 skrev 2014-09-27 20:57:11 följande:

    Kan vara vågen av SDare som kom och vände upp och ner på sajten.. ?

    Men jag håller med, innan sommaren var det mycket mer lockande att spendera timmar på att läsa trådar..


    Jag visste att det här skulle komma upp.
    Det här visar bara på att familjelivs besökare från början inte har några argument, och när det kommer smartare folk och diskuterar så drar familjelivs grundklientel för de har inget att komma med.
  • livserfaren
    taquine skrev 2014-10-03 23:17:38 följande:
    Låter trevligt ;)  Och kul att uppfattas som seriös ... tack , tack  
    Goodness me

    Jag är seriös, men kanske inte uttrycker mig så, känner vi varandra, nyfiken ps vad har du för bild av mig, nyfiken
  • taquine
    livserfaren skrev 2014-10-03 23:25:57 följande:

    Jag är seriös, men kanske inte uttrycker mig så, känner vi varandra, nyfiken ps vad har du för bild av mig, nyfiken
    Nej  vi känner inte varandra vad jag vet , har egentligen ingen klar bild av dig, läst lite av vad du skrivit och det kanske var fel av mig att skriva att du inte var så rolig, eftersom jag inte har en susning:)
    Goodness me
  • livserfaren
    taquine skrev 2014-10-03 23:34:44 följande:
    Nej  vi känner inte varandra vad jag vet , har egentligen ingen klar bild av dig, läst lite av vad du skrivit och det kanske var fel av mig att skriva att du inte var så rolig, eftersom jag inte har en susning:)
    nej du har nog ingen susning,men nu kommer du nog att lägga märke till mig,kram
  • Anonym (Glädje58)
    livserfaren skrev 2014-10-03 23:09:33 följande:

    Jag ligger alledes för sällan många månader sen, har glömt bort hur man gör, men jag är inte bara ute för att ligga närhet kompisskap kärlek sex efterspel det är för mig viktigt.


    Kanske är därför du inte får ligga så ofta liksom?
  • livserfaren
    Anonym (Glädje58) skrev 2014-10-03 23:49:44 följande:
    Kanske är därför du inte får ligga så ofta liksom?
    och du då hur pass käner du mig,nyfiken förstås,retsticka där,kram
  • Esoada
    livserfaren skrev 2014-09-27 20:36:39 följande:

    Förr var det härligt här på FL Fredags-Lördagskvällar var ett sant nöje, nu verkar nåt katastrofalt har hänt urdött och tråkigt, har alla som var inne då tagit en väldigt sen semester eller vad har har hänt, mycket nyfiken bara


    Alla roliga trådar blir anmälda och borttagna, sluta anmäl allt som inte är PK så blir det roligare!
  • taquine
    livserfaren skrev 2014-10-03 23:49:12 följande:
    nej du har nog ingen susning,men nu kommer du nog att lägga märke till mig,kram
    Kanske det kanske ;)
    Goodness me
  • livserfaren

    skulle aldrig anmäla någon tråd överhuvudtaget,det är väl upp till brevskrivaren att hålla hyfs och ordning på vad man skriver.

  • livserfaren
    livserfaren skrev 2014-10-04 00:08:44 följande:

    skulle aldrig anmäla någon tråd överhuvudtaget,det är väl upp till brevskrivaren att hålla hyfs och ordning på vad man skriver.


    Puffar lite för min egen tråd, ingen annan aom har ideeer och lösningar.
Svar på tråden Familjeliv har blivit tråkigare, är det p g a semester,