Inlägg från: Anonym (aaa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aaa)

    Underbar smiskupplevelse

    Låter ju lite spännande. Hårt smisk eller för njutning? Vad tyckte tjejerna? 

  • Anonym (aaa)

    Alltså, får man fråga varför du älskar att smiska kvinnor? Är det mest i samband med sex eller vill du göra det som en bestraffning?

  • Anonym (aaa)

    Måste vara triggande om man gillar att smiska att få smiska två tjejrumpor på en gång. Smiskade du en i taget eller varvade du slagen? 

  • Anonym (aaa)
    Anonym (Man) skrev 2014-08-16 16:52:25 följande:
    En i taget! Det var otroligt eggande!!
    Vad sa och hur reagerade den andra tjejen när den första blev smiskad och hon såg att det gjorde ont o hon började gråta? Låg dom i ditt knä när du smiskade?
  • Anonym (aaa)

    Blir tänd på att få smisk tillsammans med en annan när jag läser detta. Vi själva har av en slump fått kontakt med ett annat par som också håller på med smisk, bestraffningssmisk då, som inte bor så långt ifrån där vi bor. 

    Killen råkade komma en gång när jag var på väg att få smisk, så han har sett när jag blivit smiskad, men vi har aldrig gjort något sådant här tillsammans, inte pratat om det heller. Jag har visat den här tråden för min kille nu o han har också gått igång på att vi skulle köra något gemensamt en gång, så vi måste nog snacka med dem om det. 

  • Anonym (aaa)
    Anonym (Man) skrev 2014-08-16 18:39:42 följande:
    Satsa på det! Skulle du vilja se en annan tjej bli smiskad också? Hur skulle du vilja att hon blev det i så fall?
    Jo, det kunde ju vara en häftigt att få se en annan tjej bli smiskad. O isf vill jag ju att hon skall få smisk ungefär som jag då, alltså hård smisk som bestraffning. Om vi nu skulle göra det med det andra paret så vet jag att hon får hård smisk precis som jag. Min kille är iaf med på att fråga dem, han kläckte även idén att de kan växla om vilken tjej de smiskar. Låter oxå spännande. 

    Nu kan det dock inte bli på någon vecka iaf, för jag fick mig en rejäl omgång igår kväll före middagen, så nu måste rumpan få vila ett tag. 
  • Anonym (aaa)
    Anonym (Man) skrev 2014-08-17 09:56:11 följande:
    Hur fick du smisk igår?

    Att smiska varandras tjejer måste vara kanon för en kille men vad säger tjejerna om det? Berätta gärna hur det går!

    Förresten menar du att du fick smisk inför den där killen? Hur var det och vad sa han?
    I fredags var låg jag på magen på sängen, bunden i armar och ben i resp. sängstolpe. Tillsagd att svanka upp med rumpan o sedan fick jag smisk med först händer och en läderstrap som uppvärmning och själva straffet var med en paddel. 

    Ja vad den andra tjejen säger vet jag ju inte än, men jag tycker det skulle kunna vara lite spännande att testa. Kan visst berätta, men vi har inte pratat med dem ännu så det dröjer nog ett tag. Min rumpa måste återhämta sig också, har flera blåmärken.

    Jo jag fick smisk inför den killen. Han skulle låna någon grej, o så tar min kille med honom in! Borde ju iofs fattat att det var han, för annars hade han aldrig fått komma in, vårt smiskande är inget vi pratar med andra om (utom det där paret då). Tror han tyckte det var kul att se mig stå där över köksbordet o få smisk, triggade nog även min kille att smiska lite extra tror jag. 
  • Anonym (aaa)
    Anonym (Man) skrev 2014-08-17 10:56:12 följande:
    Wow. Ni kör lite tuffare än vad vi gör. Jag lägger henne bara över knät och smiskar oftast med handen. Ibland med platta sidan på hårborste i trä. Men det är fullt tillräckligt för henne.
    Händer lite då och då att jag får med bara handen liggande över knät också, snabbis som en "tillrättavisning" liksom, men när jag får det som vi kallar straff (fast det är ju egentligen bara ett spel för att jag skall få känna den där maktlösheten att inte kunna påverka eller komma undan) då är det hårt och bestämt och då gör det rejält ont kan jag lova.
  • Anonym (aaa)
    Anonym (öh) skrev 2014-08-20 14:44:20 följande:
    Skilj på mindre blåmärken som alla får ibland när de stöter emot nåt eller whatever, och medvetet framkallade blåmärken på skinkorna.

    För att det ska ska uppstå blåmärken där, måste man slå ganska hårt. Vid måttligt smisk blir man oftast bara lite röd, om ens det. Prova själv så får du se

    Därmed inte sagt att blåmärken är farligt, men att medvetet framkalla blåmärken på det sättet, LÅTER inte helt sunt. Det var därför jag frågade var de som sysslar med sånt, drar gränsen.
    Vi kör ganska hård smisk och jag får nog oftast blåmärken i varierande utsträckning. Och riktigt röd förstås. Och självklart har jag ont i rumpan några dagar efteråt, men det klingar ju av successivt. 

    Har aldrig märkt något bestående av detta. När blåmärkena är borta så är rumpan som förut. Sedan beror det kanske på hur utbrett det är med blåmärken, om man smiskar igen innan de är borta osv. Men där har vi regler för att styra upp på som vi tror ett bra sätt iaf, ex. att han får inte smiska igen innan märkena  från förra gången är borta helt.

    Och vill bara tillägga att det är vi gemensamt som har bestämt reglerna vi har och att jag kan när som helst be att få dem ändrade om något inte känns ok. Det är inte alls så att han ensidigt har bestämt det här eller vill det här.
  • Anonym (aaa)

    Nu är det bestämt iaf. Min kille har bestämt med killen i det andra paret att vi skall träffas o käka middag nästa lördag, alltså inte i övermorgon. Vad dock den andra tjejen inte vet än är att vi två tjejer kommer att få smisk den kvällen. Undrar hur hon tar det?

  • Anonym (aaa)
    nickname01 skrev 2014-08-21 22:15:11 följande:
    Så du har ett bokningschema för smiskleverantören då så det inte går för lång tid då? :) får du bara smisk då?
    Jag kan ju bara svara för mig och inte för Joverix förstås, men bokningsschema låter väldigt torrt och tråkigt. Hos oss är det (givetvis) min kille som bestämmer när jag skall ha smisk, där har jag inget att säga till om. 

    Sedan har vi iofs regler om att han inte får göra det så det inkräktar på mitt liv såtillvida att jag ex. skulle komma försent till jobbet, inte hinna med bussen om jag skall iväg på bio eller så. 
  • Anonym (aaa)

    För mig är grejen att känna mig maktlös, inte ha någoot att säga till om. Smisket i sig är liksom inte målet, det är medlet. Hos oss har det inget med sex att göra. 

  • Anonym (aaa)
    Joverix skrev 2014-08-21 23:08:45 följande:

    Just nu får jag inget smisk alls. Jag håller med om att det är upp till smiskaren att bestämma hur smisket ska ges. Dock skulle jag behöva smisk regelbundet för att kunna varva ner, men det motsäger ju inte att smisk även ges som ren bestraffning.


    Är det olika för dig om du får det för att varva ned eller som bestraffning? Eller kan ett smisk gagna båda delarna?
  • Anonym (aaa)
    Anonym (knutanna) skrev 2014-08-21 23:11:33 följande:
    Men om grejen är att du får känna dig maktlös, blir du då inte kåt av det?
    Varför vill du annars känna dig maktlös? Och om du blir kåt av att känna dig maktlös, så har det ju med sex att göra, om än indirekt?
    Näh, det är inte så jag smiskas. Alltså vi lever i en väldigt jämställd relation så, jag skulle aldrig finna mig i att han skall bestämma vad jag får och inte får osv. 

    Det här handlar om att jag vill bara få känna ibland den här känslan att jag kan inget göra åt det, inte påverka, inte protestera, inte komma undan. Han bestämmer, spelar ingen roll hur mycket jag protesterar (jo, lite grand - protesterar jag mycket blir det värre smisk, haha). 

    Så vi har aldrig sex i samband med smisk. Han tröstar inte. Jag får mitt straff och så är det inte mer med det, liksom. 

    Därför har vi t.ex. heller inget stoppord, för jag tycker det blir helt fel om jag innerst inne vet att jag bara genom att säga ett visst ord kan få stopp på smisket och komma undan. Istället har vi andra regler för att det skall ske inom givna ramar som jag är ok med. Men i princip bestämmer han när, hur mycket och med vad jag skall få smisk. 

    Men jag förstår vad du menar, men känner inte att det stämmer på oss.
  • Anonym (aaa)
    Anonym (knutanna) skrev 2014-08-21 23:37:57 följande:
    Inte för en sekund så menade jag att jag trodde att ni ej lever i en jämställd relation. Oki, kan man då säga att känslan av total maktlöshet "blott", (och med blottad bak:) ger dig en fysisk och därmed även? en mental KICK?, (och då alltså av ickesexuell natur).   
    Mmm, det är nog mer det som det handlar om skulle jag tro. Jag vet mycket väl att många har väldigt svårt för att förstå det här med smisk och att man kan gilla något som egentligen bara gör ont, men det är liksom hela grejen, spelet innan, som triggar och kickar. Smisket är som jag sa på något vis bara medlet i det hela. Att han skulle liksom få avgöra något i mitt liv som att jag inte skulle få eller måste göra något eller så skulle bara kännas fel. Här känner vi att vi har en grej som egentligen inte påverkar vår relation  i grunden, men ger mig den känsla jag vill åt. 
  • Anonym (aaa)

    Ingen som fått en underbar smiskupplevelse på sistone? Är era karlar lite veliga, kanske?

    Jag kommer i alla fall att få i morgon, det har jag vetat i två veckor nu - o det blir tillsammans med väninnan när de kommer hit på middag. Mycket förväntansfull och även lite bävan inför det hela hur det skall gå. Vet ingenting, inte mer än att jag skall få smisk i morgon, men hur var eller med vad etc. får jag aldrig veta i förväg. 

  • Anonym (aaa)

    Haha "olydig" tjej du har som behöver smisk flera gånger i veckan! Får hon hårt varje gång? Jag får aldrig hårt smisk oftare än var annan eller var tredje vecka, han får inte ge hård smisk om det finns något märke kvar sedan förra gången. Fast lite lättare handsmisk blir det ju förstås.

    Hon vet inte om något vad jag vet. Dom kommer fem så lite pirrigt är det. Vet inte alls när vi ska få smisk bara att vi ska få det..

    Jag kan berätta lite sedan.

  • Anonym (aaa)

    Ja jag kan ju lika gärna skriva något här när jag ändå inte kan somna med min brinnande bak.

    Jo vi käkade middag då o vi kom ju förstås även in på smisk eftersom båda paren håller på med det o det ju också var lite bakgrunden till kvällens Middag Det var rätt intressant att se hur hennes uppsyn ändrades under tiden allteftersom hon förstod att det vankades smisk den här kvällen. Hon var helg klart ovetande om det.

    Efter middagen så var min kille mån om att vi skulle ta kaffe i vardagsrummet och vi tjejer dukade fram för kaffet. Samtidigt så plockade killarna ut middagsdisken o röjde bordet. När Lina frågade om det var något mer som skulle in till kaffet så sa min kille att nej vi väntar lite med att a fram kakan. Nu skall först du o Emma ta av er in bara underkläderna bara gapade men hennes kille höll ju med förstås om att vi skulle ta av oss. Jag visste ju att det skulle ske så jag började ta att mig men Lina dröjde lite med det o då fick hon ett rapp med en stekspade av sin kille utanpå klänningen. "Av med klänningen n, du skall ha smisk".

    Dom band oss framstupa över matbordet från kortsidorna o vi kom att ligga med huvudena ung en halvmeter från varandra.

    Sedan hade de gjort upp om att byta så jag fick smisk av Linas kille. O så hade de gjort det som ett test av redskap så jag fick smisk med det Lina tyckte var värst o tvärtom

    För mig blev det med rotting o för Lina paddeln med små knottror. Det blev ingen uppvärmning idag som jag brukar få först utan straff direkt. Kan ju säga att Linas kille hade en jädra schwung i slagen, fan vad de bet i skinnet. Tror killarna lite tävlade om vem som först kunde få tjejen att gråta o det var faktiskt jag som klarade det sämst. Vet inte hurtiga rapp det blev men de höll på till även Lina hade gråtit en stund.

    Sedan hjälptes vi tjejer åt att trösta varandra medan killarna tog fram resten till kaffet o då pratade vi förstås om smisket o våra upplevelser o så. Ja fan nu märker man ligger här med en illröd rumpa som känns som den brinner även om det klingat av en del så undrar man verkligen varför. O ändå så vill jag sedan ha igen för de där känslan av maktlöshet.

  • Anonym (aaa)
    nyans skrev 2014-08-31 03:59:38 följande:

    Men herregud, är ni verkligen säkra på att den andra tjejen var med på det!? Det du beskriver låter ju helt sjukt. Ok att du är maschoshist, men vet ni säkert att hon inte bara är dominerad av sin kille? Alla klarar ju inte att lämna destruktiva förhållanden...


    Jag är rätt säker på att hon är med på smisk, vi har ju träffats några gånger o snackat o fikat o så. Dessutom vet jag att de har stoppord om hon tycker det blir för mycket, vilket jag inte tror är så vanligt i ett destruktivt förhållande.
  • Anonym (aaa)
    Anonym (öh) skrev 2014-08-30 17:46:03 följande:

    Oj, vad spännande att läsa denna tråd! Om jag blev medbjuden till ett par och de försökte smiska mig, skulle det nog sluta med att DE fick smisk

    Är sånt här inget man snackar om innan?


    Alltså det var ju ingen random tjej som blev åtsagd att ta av sig för att få smisk utan de håller ju också på med det o hon får smisk annars också. Klart man inte bara kan bjuda hem folk o gå lös på deras rumpor med en paddel.
Svar på tråden Underbar smiskupplevelse