Inlägg från: Frökenherman |Visa alla inlägg
  • Frökenherman

    Är detta ett plus?

    Hej tjejer. Idag är jag på Äl + 10 idag och har några dagar kvar till BIM. Är det här positivt?! Vågar inte tro..

  • Svar på tråden Är detta ett plus?
  • Frökenherman

    Det var ju skönt att höra! :) Vilken konstig känsla! Men iofs, skönt att slippa må illa i början, eller helst vill man ju inte må illa alls. Jag är bara så nojig, jag vill ha tydliga resultat direkt :) Starka streck,spända bröst och mage, Blev helt deppat för att jag inte fick någon nidblödning t.ex. Jag vet att det inte är så vanligt. Men ändå så tänkte jag direkt att det är kört. Vi har svårt att bli gravida, kommer behöva söka hjälp!. Haha, sån är jag! Dessutom har jag känt mig så himla pmsig! 

  • Frökenherman

    Båda är från testlagret. Men jag ska testa med CB digital. Ska på bröllop idag. Vill liksom veta om jag ska avstå vinet ????

  • Frökenherman



    Det gick vägen :) Gjorde testet igår vid lunch innan vi skulle på ett bröllop. Så det blev dubbel glädje kan man säga :)


    Idag är jag i V4 (3+4) ganska säker på när jag hade ÄL. När ska jag ringa till mvc och skriva in mig? 


     

  • Frökenherman

    Oki!


    Är det någon som kan rekommendera en bra MVC i närheten av Bromma eller någon runt om?  Att behöva åka en bit gör mig inget, huvudsaken att vi hamnar på ett bra ställe :) 

  • Frökenherman

    Idag har jag BIM, plussade för 4 dagar sedan och testade även positivt igår, Idag har jag bruna flytningar, jätteorolig. Är det början på ett missfall? Är på jobbet men springer på toa hela tiden och kolla om det kommer blod..  

Svar på tråden Är detta ett plus?