• Anonym (Mary)

    Hur hittar man en kille som är riktigt bra i sängen?

    Jag är 38 år. Har blivit singel efter 2 långa förhållanden. Sexet var ärligt talat så där.. har chattat med en del killar som jag fått kontakt med på Happy Pancake, och förstått att det finns sååå mycket bra sex som jag missat.
    Vill ha nån som älskar att slicka, som kan hålla på länge, vet var g-punkten finns..
    De jag hittat på Happy har tyvärr bott långt bort eller det har runnit ut i sanden.

    Finns det andra ställen man kan leta på, eller är det bara att hoppas på det bästa på Happy? Erfarenheter? :)

  • Svar på tråden Hur hittar man en kille som är riktigt bra i sängen?
  • MaryM
    Anonym (Här är jag!) skrev 2014-10-10 06:58:10 följande:

    ... Suktar man efter en tonåring när man är 35-40-45 och uppåt 50, så ska man nog låta bli ändå och försöka sig på lite självrannsakan...

    Absolut Minst systembolagsålder och det är ändå i nederkant tycker jag i alla fall! Vill man ha nån som är söt och go kan man ju alltid köpa sig en stor mjukisnalle.


    Håller med kära du, mest en kul grej att bli raggad på av en 16-åring :)
  • Anonym (Här är jag!)
    MaryM skrev 2014-10-12 20:43:27 följande:
    Håller med kära du, mest en kul grej att bli raggad på av en 16-åring :)
    Ja jo förstod väl egentligen det men jargongen började urarta till en kärringpeddotråd med en tävling a la "how low can you go" så jag var tvungen att ta på mig scouthatten å leka trådmoderator!.. 

    jag menar släng på en strapon på nallen istället om det nu finns nån som på riktigt vill ge sig på en i nedre tonåren.. (jaja grovt språk å överdrift, jag vet!..)
  • Anonym (Singeltjejen)

    Otroligt vad man förväntar sig av killar som man ska ha en sexdejt med. Dom skriver vad dom ska göra, skickar bilder på sina kukar, och är allmänt kaxiga.

    När det väl kommer till kritan så är det som vilken vaniljsex som helst.

    Har på ca 4 månader träffat ca 7 killar och faktiskt alla har varit ganska lika i sängen. Man förväntar sig något himlastormande, men ne.....

    Aja, man får väl leta vidare. Trevligt letande ifs

  • vargveum

    Orkar inte läsa hela tråden tyvärr, så fwiw:

    Killar är inte "riktigt bra i sängen" eller "kassa i sängen".

    Visst, det finns killar som varit med om mer eller mimdre, sådana som hatar kvinnor, mesar, dominanta män, sådana som försöker göra fittslickandet till en konstform... alla bra eller dåliga...

    Min erfarenhet är att det handlar om hur man passar ihop. Med rätt matchning ("rätt kvinna") är jag en jävla sexgud! Med fel kvinna är jag i bästa fall okej, om ens det.

    Handlar om två personer, inte om en.

  • MaryM
    vargveum skrev 2014-10-20 00:33:49 följande:

    Orkar inte läsa hela tråden tyvärr, så fwiw:

    Killar är inte "riktigt bra i sängen" eller "kassa i sängen".

    Visst, det finns killar som varit med om mer eller mimdre, sådana som hatar kvinnor, mesar, dominanta män, sådana som försöker göra fittslickandet till en konstform... alla bra eller dåliga...

    Min erfarenhet är att det handlar om hur man passar ihop. Med rätt matchning ("rätt kvinna") är jag en jävla sexgud! Med fel kvinna är jag i bästa fall okej, om ens det.

    Handlar om två personer, inte om en.


    Jo fast förvånansvärt många är ganska ointresserade av vad partnern vill ha och behöver. Tror du säkert är "bra" och fattar inte på vilken låg nivå dina fellow killar kan vara..
  • MaryM
    Anonym (Singeltjejen) skrev 2014-10-19 23:44:44 följande:

    Otroligt vad man förväntar sig av killar som man ska ha en sexdejt med. Dom skriver vad dom ska göra, skickar bilder på sina kukar, och är allmänt kaxiga.

    När det väl kommer till kritan så är det som vilken vaniljsex som helst.

    Har på ca 4 månader träffat ca 7 killar och faktiskt alla har varit ganska lika i sängen. Man förväntar sig något himlastormande, men ne.....

    Aja, man får väl leta vidare. Trevligt letande ifs


    Vilken sorts sex är du ute efter Singeltjejen? Blir nyfiken. Och ja, svårt att hitta nån bra, håller med.
  • Anonym (Här är jag!)

    En kvinna som skickar (uppfläkta) fittbilder, beskriver detaljerad teknik, skryter om hur många tillfredsställda män hon har bakom sig. Hur snabbt hon kan tömma min pung osv.. vill ju mer tillfredsställa min kuk och sitt eget ego än mig!.. Hur man kan tro att man ska få bra sex av en sån människa är en gåta för mig! Bara vulgärt!

    Sex är ju ett mindgame till mångt och mycket enligt mig i alla fall!

  • Anonym (Singeltjejen)

    [quote=74200838][quote-nick]MaryM skrev 2014-10-20 06:43:29 följande:[/quote-nick]

    Vilken sorts sex är du ute efter Singeltjejen? Blir nyfiken. Och ja, svårt att hitta nån bra, håller med.

    [/

    Bara uthållighet, får bara jag komma först så kan jag hålla på länge.

    Och någon med lagom kuk. Hade en i veckan, han hade sån liten och fick inte upp den. Jag veeet, han kan inte hjälpa att han har liten, sen var han så nervös:(

    Behöver inte träffa honom igen då han bor i Sthlm ;)

    Nu kl 11 kommer den en som jag vart med två ggr innan. Han frågar jämt om hans kuk är förliten(han tycker det....) den är ju inte jättestor, men vill inte ha jättestor heller....

    Jag sa att den är alldeles lagom för mej;)

    Han messade först idag, sen kom det två förfrågningar till....

    Inga större problem att hitta killar precis.

    Han frågade när jag knullade sist, sa förra veckan,men det var igår.....

    Undra om det spelar någon roll, eg....

  • Anonym (Kille)

    Är oskuld så jag är säkert inte bra just nu men du har alla chanser här att lära upp en man till en sådan älskare du vill ha!!

  • Anonym (Grande)
    Anonym (Mary) skrev 2014-08-28 09:34:10 följande:

    Jag är 38 år. Har blivit singel efter 2 långa förhållanden. Sexet var ärligt talat så där.. har chattat med en del killar som jag fått kontakt med på Happy Pancake, och förstått att det finns sååå mycket bra sex som jag missat.
    Vill ha nån som älskar att slicka, som kan hålla på länge, vet var g-punkten finns..
    De jag hittat på Happy har tyvärr bott långt bort eller det har runnit ut i sanden.

    Finns det andra ställen man kan leta på, eller är det bara att hoppas på det bästa på Happy? Erfarenheter? :)


    I gbg
  • vargveum
    MaryM skrev 2014-10-20 06:41:28 följande:

    Jo fast förvånansvärt många är ganska ointresserade av vad partnern vill ha och behöver. Tror du säkert är "bra" och fattar inte på vilken låg nivå dina fellow killar kan vara..


    Tack för förtroendet! Iofs lägger jag ned mycket tid o energi på tjejens njutning, för jag älskar när kvinnor njuter, känner mig sexig då.

    Men likväl, vissa kommer inte med mig, eller har svårare att komma. Passar sämre. Men när det passar bra så... hon jag var med senast kom 8 gånger, då känner man sig rätt självbelåten!

    Vi borde kanske ses...
  • Anonym (Singeltjejen)
    MaryM skrev 2014-10-20 06:41:28 följande:

    Jo fast förvånansvärt många är ganska ointresserade av vad partnern vill ha och behöver. Tror du säkert är "bra" och fattar inte på vilken låg nivå dina fellow killar kan vara..


    Faktiskt så är det så. Av dom ca 8 jag har träffat , så har kanske hälften engagerat sig riktigt.

    Är det på lunchen så har dom oftast bråttom.

    Dom som verkligen engagerat sig har verkligen engagerat sig

    Men japp, man får leta sig fram o testa. Kan ju vara gött på väg dit oxå

    En jag prata med igår ville bara köra doggy, och en ville bara munknulla.... Jo men lycka till, till dom:-/
  • Anonym (Singeltjejen)
    vargveum skrev 2014-10-21 13:02:11 följande:

    Tack för förtroendet! Iofs lägger jag ned mycket tid o energi på tjejens njutning, för jag älskar när kvinnor njuter, känner mig sexig då.

    Men likväl, vissa kommer inte med mig, eller har svårare att komma. Passar sämre. Men när det passar bra så... hon jag var med senast kom 8 gånger, då känner man sig rätt självbelåten!

    Vi borde kanske ses...


    Nej, VI borde ses
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Kille) skrev 2014-10-20 10:53:08 följande:

    Är oskuld så jag är säkert inte bra just nu men du har alla chanser här att lära upp en man till en sådan älskare du vill ha!!


    Bra försök!!
  • Tom Araya
    Anonym (Mary) skrev 2014-08-28 09:34:10 följande:

    Jag är 38 år. Har blivit singel efter 2 långa förhållanden. Sexet var ärligt talat så där.. har chattat med en del killar som jag fått kontakt med på Happy Pancake, och förstått att det finns sååå mycket bra sex som jag missat.
    Vill ha nån som älskar att slicka, som kan hålla på länge, vet var g-punkten finns..
    De jag hittat på Happy har tyvärr bott långt bort eller det har runnit ut i sanden.

    Finns det andra ställen man kan leta på, eller är det bara att hoppas på det bästa på Happy? Erfarenheter? :)


    Till att börja med är det bra om du vet vad som är att vara bra i sängen, för dig.
    Hur ska han vara, vad ska han prestera i och vilken typ av sex är det du vill ha och han då också bör föredra.
    Du verkar i alla fall ha kommit en bit på väg i detta, vilket är bra.

    Är det främst en sexpartner du söker, så är det forum för detta som antagligen fungerar bäst, Bodycontact exempelvis.

    Tyvärr är det så att du som kvinna kommer att locka till dig en massa besvärande stolpskott. Bäst är om du kan spärra alla från att kontakta dig och att du istället själv letar aktivt och kontaktar de du är intresserade av. Den möjligheten finns på vissa sajter, som exempelvis BC (även om jag tror man måste vara betalande medlem för att få den funktionen).

    Lycka till! Solig
  • Anonym (Kvinna54)
    Tom Araya skrev 2019-03-08 13:33:41 följande:

    Till att börja med är det bra om du vet vad som är att vara bra i sängen, för dig.

    Hur ska han vara, vad ska han prestera i och vilken typ av sex är det du vill ha och han då också bör föredra.

    Du verkar i alla fall ha kommit en bit på väg i detta, vilket är bra.

    Är det främst en sexpartner du söker, så är det forum för detta som antagligen fungerar bäst, Bodycontact exempelvis.

    Tyvärr är det så att du som kvinna kommer att locka till dig en massa besvärande stolpskott. Bäst är om du kan spärra alla från att kontakta dig och att du istället själv letar aktivt och kontaktar de du är intresserade av. Den möjligheten finns på vissa sajter, som exempelvis BC (även om jag tror man måste vara betalande medlem för att få den funktionen).

    Lycka till!


    Är en tråd från 2014 men ämnet är något jag själv funderat över.
  • Tom Araya
    Anonym (Kvinna54) skrev 2019-03-08 17:55:23 följande:
    Är en tråd från 2014 men ämnet är något jag själv funderat över.
    Du ser... Glad

    Jag gillar att återanvända gamla trådar, istället för att det startas sjuhundrafemtielva nya i samma ämne.
Svar på tråden Hur hittar man en kille som är riktigt bra i sängen?