Inlägg från: Emppo |Visa alla inlägg
  • Emppo

    vilket pojknamn är finast?

    Vi funderar på vad vår pojk ska heta. Dom tre översta har de alltid stått mellan men nu sa vi mer på skämt" ja men Bill då? " och ju mer jag tänker på de är de inte så jätte tokigt, eller!? Haha! Nå de lutar faktiskt mest åt Jack.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vilket pojknamn är finast?
  • Emppo
    fluu skrev 2014-08-28 17:14:37 följande:

    Absolut Melker. Det känns hållbarast.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
    Tack för din åsikt! Ja Melker är ju fint :)
  • Emppo
    Leonie88 skrev 2014-08-28 19:08:56 följande:

    Jack röstade jag på. Min gudson som är 2 år heter så.


    Det är fint!! Jag som tyckt de inte finns så många killnamn, men tydligen blir de svårt de här haha.
  • Emppo
    auster skrev 2014-08-29 18:48:47 följande:

    Lyssna på en man som vet hur en kavaj ska sitta och som tillbringat åtskilliga timmar i såväl finansvärldens styrelserum som på ruffiga speakeasybarer i NYC:  

    Jack. Inget annat är i närheten. 


    Haha okej, ja de är ju topp namnet av dom fyra så
  • Emppo
    luuuuv skrev 2014-08-29 18:34:37 följande:

    Jag gillar Eddie! :)


    Jag med! Men min sambo är inte lika förtjust. Kan ibland tycka de låter lite hårt, Eddie. Men fint är de
  • Emppo
    emelieh87 skrev 2014-08-29 20:23:43 följande:

    Melker som min son röstade jag:)


    Bra smak av namn du har
  • Emppo
    Pastella skrev 2014-08-30 03:45:43 följande:

    Jag gillar Jack och Bill. Passar även på att slå ett slag för det härliga namnet Tom.


    Kul att höra nån som gillar Bill. Verkar inte va så poppis här på familjeliv
  • Emppo
    Erfdgt skrev 2014-08-31 19:52:05 följande:

    Jag röstade på Bill faktiskt. Tycker det är jättefint. Annars Melker, också fint :)


    Vad kul o höra. Det är ju inte så många som heter Bill ändå. Lite udda o fränt tycker jag!
  • Emppo
    H@llon skrev 2014-09-02 12:39:10 följande:
    Jag och min kille har också diskuterat Bill till magen. Även Eddie är ett alternativ. Den korta listan tar slut med Charlie.
    Bra smak! Vi hade nämligen Charlie till förra men då blev de en tjej o nu har våra kompisar en Charlie så inte aktuellt nå mer tyvärr.
Svar på tråden vilket pojknamn är finast?