• Anonym (man)

    Sambon runkar

    Kanske han väntade på dig i duschen? Bara ett tips. Finns annat än bara missionären. Fantasi, du vet.

  • Anonym (man)
    Anonym (haha) skrev 2014-09-02 08:30:37 följande:
    Haha bra skrivet och jag förstår precis hur du menar för så gör min man och jag en hel del för det är väldigt upphetsande det också!
    Onani tillsammans med min man är väldigt upphetsande!
    Tycker jag också, men tyvärr är det nog inte ts grej precis. Varför fördömer du honom? Antar inte att han"stönar" i duschen för att vara hemligt. Kanske ville han att du skulle höra detta? Som sagt, sexlivet handlar inte enbart om missionären. Nu vet jag inte vad ni har för sexliv, men tydligen kan man ha sex även utan kådisarna. Antar att han såg förkrossad ut för att han fick göra det själv för att du inte fattade poängen. Nu för helvete ska han få.............................................................................................................................................................................
  • Anonym (man)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-09-03 17:14:41 följande:

    Givetvis vet jag att man kan ha sex på andra sätt -_- Det vad dock inte aktuellt då och nej det var inte hans tanke att jag skulle joina.


    Jaså, men du gjorde det ändå? Om du vet att man även kan ha sex på andra sätt, varför startar du en tråd då? 
    Folk gillar att kika genom nyckelhål. Du är tydligen en av dem. Vad vill du få ut av det? Ska nu alla hoppa på honom för att han beter sig som ett svin? Niente. Förstår att du är sexuellt sett mer än naiv. Sexuella handlingar får enbart ske med kondom. Onanering, aldrig, man kan ju bli blind av det, suga av en karl är äkligt...............
    Jag vet inte hur gammal du är men du verkar inte precis sexuell erfaren. 
  • Anonym (man)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-09-03 17:52:44 följande:
    På vilket sätt verkar jag oerfaren? För att jag inte gillar sperma i munnen? Han läcker försats hela tiden när jag gjort det och jag ryser.
    Varför utgår du ifrån att det är jag som bara vill ha penetrerande sex?
    För att det är du som inte vill ha sex när kåndisarna tar slut? Visst läcker han när du suger av honom? Konstigt om han inte skulle göra det. Du läcker väl lika mycket (antar jag) när han slickar dig, eller finns detta inte heller i din repertoire?
  • Anonym (man)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-09-03 18:16:44 följande:
    Vad får dig att tro att det är jag som inte vill ha sex utan kondom?
    Nej han slickar mig inte. Han gillar det inte och jag har heller aldrig förstått vad som ska vara så skönt med det så det gör mig ingenting.
    Är du sant eller tänker du bara provocera här? 
    Inga idéer om att ha sex utan kondom? Nu finns det nog 10. tals ställningar att få njutning utan penetration, men du tycker inte om att suga av honom och han tycker inte om att slicka dig (enligt dig). Förstår att MAN får duscha för att få uppleva någon slags sexuell njutning när man är tillsamman med dig. Har du tänkt på att bli nunna någon gång. På kloster slipper du alla dessa besvär kan jag berätta.
  • Anonym (man)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-09-03 19:32:31 följande:
    Vad dillar du om egentligen? Det är han som inte vill ha sex utan kondom om du inte kan läsa vad jag säger. 
    Jag är läskunnig. Du är fortfarande utan sex. Gissa vem som har större problem.
  • Anonym (man)
    emliz skrev 2014-09-03 20:25:36 följande:
    Ledsen att jag måste lägga mig i men ge dej för fan! Läs hela tråden innan du ens yttrar dej.
    Varför är du ledsen att yttra dig här? Jag har läst hela tråden, och? Jag har fortfarande samma uppfattning om ts. Vad vill du göra åt detta?
  • Anonym (man)
    falukorv skrev 2014-09-03 20:38:11 följande:
    Fast bara för att du gillar annat sex så innebär det inte att alla andra människor i hela världen tycker som du.
    Annat sex? Låter ju nästan som om jag är annorlunda bara för att jag tror att det finns även sex utan kondom. 
  • Anonym (man)

    Gå vidare ts. Han kommer runka flera gånger i framtiden för att du är frigit. Du kommer vänja dig.

  • Anonym (man)
    Solidaritet skrev 2014-09-05 14:07:29 följande:
    Ja, jag antar att det inte går att vara tydligare än så här då man inte har någonting av substans att tillägga. Glad
    Du vill kränka någon? Kränka mig då. Det är väl mig som dina inlägg handlar om? Du är löjligt. Hoppa på folk av solidaritet för ts? Prata med mig då om du nu har några problem med mina svar på ts!
  • Anonym (man)
    Solidaritet skrev 2014-09-05 13:38:56 följande:
    Men det var ju du som svarade på mitt inlägg. Där jag sade till anonym (man) att lägga ned svinerierna. Tyckte också att det var lite märkligt att du nappade, men du vore inte den första som skriver i samma tråd under ett vanligt och ett anonymt nick. Glad
    Nu berätta jag en sak för dig din lilla frigga. Ingen karl går ut i duschen o runkar bara för att det inte finns några kåndiser till hands. Däremot går en karl i duschen och runkar efter han vet att tjejen återigen har hittat på någon anledning att få inte ha sex, för att gnälla efteråt (eller startar någon tråd här) att han betedde sig så himla oempatiskt och inte precis sprang till närmaste kiosken. Solidaritet, jag förstår att du håller med ts mot alla odds för att du tydligen varit med om samma. Men tro det eller ej, män kan bete sig som svin eller så får de svinstämpeln bara för att de inte kunde gissa sig fram.
    Hur som. Män och kvinnor kommer alltid ha några kommunikationsproblem, men jag ogillar folk som tycker det är jättekul att trampa på oskyldiga för att kunna avreagera sin ilska. Om du nu vill yttra dig, yttra dig till mig då!!!!
Svar på tråden Sambon runkar