• Oschlaka

    SD röstare

    Majoriteten av SD:s politiker har brottslig bakgrund och skulder hos kronofogden.
    Majoriteten av deras väljare är lågutbildade eller ingen utbildning alls och lever i socialt misär som har bränt sig i sina dåligt betalt yrken/arbetslöshet.
    Vilken jubelidiot man måste vara när man röstar på dem!!!
    Det kan inte vara annat än mkt hat om man röstar på dem!

  • Svar på tråden SD röstare
  • FrozenDream

    Källhänvisning tack.
    Med tanke på att SD har åtminstone 10% av rösterna ska det bli intressant att läsa om de oerhörda mängder brott NÄSTAN ALLA sd:are har begått/begår. Vilken typ av brott dominerar?
    Det är alltså en ganska stor del av sveriges befolkning som är lågutbildade/totalt outbildade som lever i misär.
    Är det flyktingar du menar? Är du rasist?

  • Gert

    Så jag är både en jubelidiot och full av hat enligt dig.

    Men du har nog rätt. 1 miljon svenskar är jubelidioter och fulla av hat! ASGARV!

  • puss
    Gert skrev 2014-08-30 06:31:10 följande:

    Så jag är både en jubelidiot och full av hat enligt dig.

    Men du har nog rätt. 1 miljon svenskar är jubelidioter och fulla av hat! ASGARV!


    Är det så många som röstar på SD? En miljon?
  • puss

    Det är mindre än sex miljoner som röstar i Sverige.

    En miljon av dom röstar alltså på SD, tror du.

  • Gert

    Om SD får 13% i valet, med ett valdeltagande på 80%, är det 1 miljon väljare.

  • puss
    Gert skrev 2014-08-30 06:37:15 följande:

    Om SD får 13% i valet, med ett valdeltagande på 80%, är det 1 miljon väljare.


    13% låter mycket. Är det troligt?
  • Gert

    Fel av mig. 13% i valet gäller bara om alla röstberättigade går och röstar. Om det är 80% valdeltagande ska SD få 18% med 1 miljon röster.

  • puss
    Gert skrev 2014-08-30 06:43:39 följande:

    Fel av mig. 13% i valet gäller bara om alla röstberättigade går och röstar. Om det är 80% valdeltagande ska SD få 18% med 1 miljon röster.


    Jag tänker inte kontrollräkna så vi utgår från stt detta är korrekt.

    18% är det väl inte som röstar på SD.

    Så en miljon väljare har de nog inte.
  • Gert
    puss skrev 2014-08-30 06:47:15 följande:
    Jag tänker inte kontrollräkna så vi utgår från stt detta är korrekt.

    18% är det väl inte som röstar på SD.

    Så en miljon väljare har de nog inte.
    Inte i detta val kanske, men om fyra år är SD uppe i dessa siffror. Annat skulle göra mig förvånad.

    Själv tror jag att SD kommer få 15% i årets val. Så 1 miljon väljare är inte långt borta. Och det finns säkert mer än 1 miljon väljare som håller med SD om deras invandringssyn.
  • kudden12

    Men är du helt tappad bakom kärran?
    KÄLLA på ditt feta påstående TACK!!!
    Annars KNIP!
    Jag är så jäkla less på allt skitsnack om sd och dess väljare, fattar inte att Jimmie kan hålla sej varenda gång han sitter och daltar med Maud Olofsson och kompani
    Bedrövligt

  • Oschlaka
    Gert skrev 2014-08-30 06:43:39 följande:

    Fel av mig. 13% i valet gäller bara om alla röstberättigade går och röstar. Om det är 80% valdeltagande ska SD få 18% med 1 miljon röster.


    Du har bevisat att DU är SD röstare :) säger saker som inte stämmer och är allmänt virrad :p
  • Oschlaka

    Aggressivitet är ännu ett exempel på SD anhängare ;)


    kudden12 skrev 2014-08-30 11:00:11 följande:

    Men är du helt tappad bakom kärran?

    KÄLLA på ditt feta påstående TACK!!!

    Annars KNIP!

    Jag är så jäkla less på allt skitsnack om sd och dess väljare, fattar inte att Jimmie kan hålla sej varenda gång han sitter och daltar med Maud Olofsson och kompani

    Bedrövligt


  • Gert
    Arbetsmyran76 skrev 2014-08-30 14:38:23 följande:

    11% beräknas rösta på SD


    Enligt dagens Sifo ja. Fast Sifo brukar alltid underskatta SD. Inför förra valet skulle inte ens SD komma in i riksdagen, enligt Sifo.

    Alltså kommer SD få mer än 11% i valet.
  • kudden12

    Men fram med fakta i stället
    Klart man blir förbannad, när du kallar mej outbildad socfall!!
    Va fan vet du om vad jag gått för utbildningar ??

  • DJkillen

    Rolig provokation om än kanske något överdriven, TS :)

    Det är dock sant att SD:s företrädare är mer kriminella än andra och att de också varit mer benägna att berika sig själva med de pengar som de fått tack vare sin riksdagsplats. Såna företrädare förstår jag inte att man vill ha.

  • Gert
    DJkillen skrev 2014-08-30 15:48:48 följande:

    Rolig provokation om än kanske något överdriven, TS :)

    Det är dock sant att SD:s företrädare är mer kriminella än andra och att de också varit mer benägna att berika sig själva med de pengar som de fått tack vare sin riksdagsplats. Såna företrädare förstår jag inte att man vill ha.


    Som vanligt behövs det bevis för sådana påståenden. SD har suttit 4 år i riksdagen och du påstår att SD har berikat sig själva mer än vad andra partier som har suttit i riksdagen hur länge som helst har? Du kanske har glömt bort alla lägenhetsaffärer i Stockholms innerstad som socialdemokrater har stått för.
  • ica
    DJkillen skrev 2014-08-30 15:48:48 följande:

    Rolig provokation om än kanske något överdriven, TS :)

    Det är dock sant att SD:s företrädare är mer kriminella än andra och att de också varit mer benägna att berika sig själva med de pengar som de fått tack vare sin riksdagsplats. Såna företrädare förstår jag inte att man vill ha.


    Så sant. Sen är det ju sällan så att allvarliga samhällsproblem har enkla lösningar.
Svar på tråden SD röstare