• Anonym

    Hur ofta vill du kvinna bli knullad analt?

    Som rubriken säger?

  • Svar på tråden Hur ofta vill du kvinna bli knullad analt?
  • Anonym (Hål som hål)
    Smecker skrev 2014-09-04 22:18:07 följande:

    Det är väl ingen som påstått att det är lögn? Sedelärande fabler har alltid ett korn av sanning, så jag är övertygad om att... Bla blah blä


    Hon bajsade på sig. Punkt.
  • Smecker
    Anonym (Hål som hål) skrev 2014-09-04 22:33:41 följande:

    Hon bajsade på sig. Punkt.


    Hon bajsade på sig en gång, och det vet du beror på att hon har analsex?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Ogenomtänkt
    Smecker skrev 2014-09-04 22:41:33 följande:
    Hon bajsade på sig en gång, och det vet du beror på att hon har analsex?
    Någon skrev att de som inte gillar analt "hittar på" en massa medicinska och biologiska anledningar till att man inte borde ha analsex. Det verkar ju vara samma sak åt andra hållet med i så fall.

    De som gillar analsex verkar ha oerhört svårt att acceptera att det ibland kan ha negativa konsekvenser.

    Jag tycker det verkar som att både de som är för och emot överdriver sin sak. Jag fattar inte varför? Var och en knullar på det sätt den vill. Eller?

    Till TS: inte en chans att jag skulle svara på en sådan fråga från en anonym person på ett forum.


  • Anonym (Hål som hål)
    Smecker skrev 2014-09-04 22:41:33 följande:

    Hon bajsade på sig en gång, och det vet du beror på att hon har analsex?


    Men f-n vad alla är jobbiga här och måste dissikera ett inlägg in i microparticklar.

    Tjejen i fråga raggar killar på diverse dejtingsidor. Föredraget är så stor kuk som möjligt. Hon hade dagarna innan tryckte upp bilder i ansiktet på mig föreställande hennes senaste fynd. Kuken på bilden var ett monster rent ut sagt.

    Kvällen då hon bajsade på sig satt hon timmen innan och utförligt beskrev deras första möte, och hur ont det hade gjort vid analsex. Ni som har sett sex & the city kan föreställa er att hon är Samantha som sitter och skryter om detta för mig som är Charlotte.

    Sen kom skämtet, skrattet, bajset.

    Hur kan jag inte i den ordningen anta att monsterkuk+analsex+analläckage antagligen har ett samband?
  • Sture/
    Anonym (Hål som hål) skrev 2014-09-05 00:34:35 följande:
    Men f-n vad alla är jobbiga här och måste dissikera ett inlägg in i microparticklar.

    Tjejen i fråga raggar killar på diverse dejtingsidor. Föredraget är så stor kuk som möjligt. Hon hade dagarna innan tryckte upp bilder i ansiktet på mig föreställande hennes senaste fynd. Kuken på bilden var ett monster rent ut sagt.

    Kvällen då hon bajsade på sig satt hon timmen innan och utförligt beskrev deras första möte, och hur ont det hade gjort vid analsex. Ni som har sett sex & the city kan föreställa er att hon är Samantha som sitter och skryter om detta för mig som är Charlotte.

    Sen kom skämtet, skrattet, bajset.

    Hur kan jag inte i den ordningen anta att monsterkuk+analsex+analläckage antagligen har ett samband?
    HAHAHA vilket lögn hål du gräver. Blir bara värre och värre. Lägg ner spaden.
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Hål som hål) skrev 2014-09-04 20:37:33 följande:

    Penis och stjärten? Inga ord som vi använder iaf och jag är tjej 20+. Du är antagligen ingen "Lina" utan en medelåldersman med bakteriella fantasier.


    Hahaha sluta snacka skit "vi" använder hahaha
  • Anonym (Åh)

    Älskar analsex och skulle gärna ha det flera ggr i veckan men min kille tycker inte om det :(

  • Anonym (Hm)

    Skaderisken är relativt hög vid analsex och därefter får då drabbad kvinna ett riktigt skitliv...

  • Anonym (Åh)

    Fantiserar om det varje gång jag onanerar typ :( tror att det har blivit en grej just för att jag inte kan få det typ? Förutom med dildo då...

  • Anonym (Åh)
    Anonym (Hm) skrev 2014-09-05 02:28:59 följande:

    Skaderisken är relativt hög vid analsex och därefter får då drabbad kvinna ett riktigt skitliv...


    Men suck, extremt få får bestående skador av analsex.
Svar på tråden Hur ofta vill du kvinna bli knullad analt?