• Anonym (Linn)

    Ni med stora/långa inre blygdläppar

    Mina inre blygdläppar är grå-bruna och sticker ut utanför de yttre ca två cm

    Jag vet att det är helt normalt. Men vad jag inte blir klok på är varför de ändrade form/färg så sent för mig.
    Jag var 19 år när jag började märka att de ändrade både form och färg.

    Så, du som också har inre stora blygdläppar, vilken ålder ändrades det för dig?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni med stora/långa inre blygdläppar
  • Anonym (.)
    Anders 386 skrev 2014-09-03 11:54:18 följande:
    Man ska inte lita på allt som står på internet...
    Att påstå att "normalt = genomsnittligt" är tyvärr fel vem som än skrivit det. (Däremot finns ett annat liknande ord som är synonymt med genomsnittlig, och det är "normalvärde".)
    Jag sitter här med en synonymordbok i BOKFORM och där står exakt samma sak.
  • Anonym (s)
    Anonym (.) skrev 2014-09-03 11:57:11 följande:
    Jag sitter här med en synonymordbok i BOKFORM och där står exakt samma sak.
    Spela roll. I det här fallet är det inte applicerbart att normalt = genomsnittsligt.
  • Anonym (Normalen ;-))

    Mina inre sticker ut några mm och är ungefär samma färg som allt annat där nere. Första gången jag fick klart för mig att alla inte ser ut så var jag över 20, och jag fick veta det genom att jag läste en insändare från någon som var orolig för att hon var annorlunda.
    Jag har aldrig studerat andra kvinnors kön då det inte är något som intresserar mig, och ingen man har någonsin reagerat, så jag tror att det är rätt vanligt (=normalt) 

  • Anonym (.)
    Anonym (Normalen ) skrev 2014-09-03 12:04:37 följande:

    Mina inre sticker ut några mm och är ungefär samma färg som allt annat där nere. Första gången jag fick klart för mig att alla inte ser ut så var jag över 20, och jag fick veta det genom att jag läste en insändare från någon som var orolig för att hon var annorlunda.
    Jag har aldrig studerat andra kvinnors kön då det inte är något som intresserar mig, och ingen man har någonsin reagerat, så jag tror att det är rätt vanligt (=normalt) 


    Upp till en halv centimeter anses ju vara inom normalspannet, skrev gynekologen.
  • Anonym (Steve)
    Anonym (.) skrev 2014-09-03 12:23:20 följande:
    Upp till en halv centimeter anses ju vara inom normalspannet, skrev gynekologen.
    haha på dig själv. med inga inre blygdläppar menade jag så klart små, annars är du omskuren. Jag säger att jag tycker det är finare eller sexigare eller vad du vill kalla det med större inre blygdläppar, när dom inre inte syns och är jättesmå så är det i mina ögon bara ett kötthål. Jag personligen tycker inte om det.

    Men jag sa att det är olika i allas ögon precis som andra kroppsdelar, eller hur? och om det är vanligt eller inte, de flesta jag sett i både verkliga livet och i porren så hänger dom inre utanför dom yttre mer eller mindre. och det handlar väl om tusentals.
  • Anonym (.)
    Anonym (Steve) skrev 2014-09-03 14:06:27 följande:
    haha på dig själv. med inga inre blygdläppar menade jag så klart små, annars är du omskuren. Jag säger att jag tycker det är finare eller sexigare eller vad du vill kalla det med större inre blygdläppar, när dom inre inte syns och är jättesmå så är det i mina ögon bara ett kötthål. Jag personligen tycker inte om det.

    Men jag sa att det är olika i allas ögon precis som andra kroppsdelar, eller hur? och om det är vanligt eller inte, de flesta jag sett i både verkliga livet och i porren så hänger dom inre utanför dom yttre mer eller mindre. och det handlar väl om tusentals.
    Fast inre blygdläppar är menade att vara just inre sådana.
    Personligen tycker jag det är rent av vidrigt med små hängande köttbitar utanför snippan. Kräks
  • Anonym (Steve)
    Anonym (.) skrev 2014-09-03 14:25:33 följande:
    Fast inre blygdläppar är menade att vara just inre sådana.
    Personligen tycker jag det är rent av vidrigt med små hängande köttbitar utanför snippan. Kräks
    det är inte för att dom sitter på insidan av dom yttre då?
  • Anonym (Linn)
    Anonym (.) skrev 2014-09-03 14:25:33 följande:
    Fast inre blygdläppar är menade att vara just inre sådana.
    Personligen tycker jag det är rent av vidrigt med små hängande köttbitar utanför snippan. Kräks
    Jag personligen, och vet att väldigt många män instämmer, tycker det är kvinnligt och attraktivt med inre blygdläppar som hänger/sticker ut, istället för att ligga gömda mellan de yttre.
  • nickname01
    Anonym (Linn) skrev 2014-09-03 14:48:40 följande:

    Jag personligen, och vet att väldigt många män instämmer, tycker det är kvinnligt och attraktivt med inre blygdläppar som hänger/sticker ut, istället för att ligga gömda mellan de yttre.


    Jag håller med och föredrar stora framför små. Tycker det är mustigare, mäktigare och vackrare!
    Volvo cutis
Svar på tråden Ni med stora/långa inre blygdläppar