• Anne9000B

    SD knockade och uträknade!!!

    Man måste beundra medias kampanj - vilken avslutning!!!

    - Oegentligheter i ett bolag.
    - Armbindel som gör oss alla illamående.
    - Spelmissbruk.

    Allt - oantastliga fakta som optimeras för största möjliga genomslag.

    Jag trodde att SD skulle överraska med 15 % - nu kanske de t o m får under 4 %.

  • Svar på tråden SD knockade och uträknade!!!
  • FrauCasio
    Gert skrev 2014-09-12 21:11:47 följande:

    Jag ska erkänna efter alla avslöjanden den här veckan om SD-politiker som har skrivit idiotiskt på internet har jag funderat över om jag verkligen ska rösta på SD i valet. Men efter dagens lågvattenmärke av SR och media att utmåla Jimmie Åkesson som en sjuk spelmissbrukare har jag återfått min övertygelse att rösta på SD. Tack media!


    Jag vet flera som velar inte pga av spelandet men pga de nazistiska uttalanden och armbindeln, sådant oroar folk, även de som vill minska på invandringen. Vi tycker inte illa om någon men för Sveriges framtids skull och våra barns skull så måste man minska ner radikalt på invandringen! Detta kan inte fortlöpa år in och år ut. Sverige är ett pytte land. Rainfeldt med sitt storhetsvansinne jämförde Sverige med riktiga stormakter som USA, Kanada, Storbritannien. Sverige hör liksom inte dit, vi varken vill eller kan.
  • Thedrjohn
    FrauCasio skrev 2014-09-13 17:35:26 följande:

    Jag vet flera som velar inte pga av spelandet men pga de nazistiska uttalanden och armbindeln, sådant oroar folk, även de som vill minska på invandringen. Vi tycker inte illa om någon men för Sveriges framtids skull och våra barns skull så måste man minska ner radikalt på invandringen! Detta kan inte fortlöpa år in och år ut. Sverige är ett pytte land. Rainfeldt med sitt storhetsvansinne jämförde Sverige med riktiga stormakter som USA, Kanada, Storbritannien. Sverige hör liksom inte dit, vi varken vill eller kan.


    +1 . För oss som inte kan tänka oss att rösta på SD är det ont om alternativ. Mitt hopp står till S som försvarar traditionella arbetaryrken och har arbetslösheten som prioriterad fråga.
  • Dagdefefefefeferfef

    Sverige är ett av världens mest åsiktsmala länder när det gäller vad folk förväntas tycka. Det klimatet speglas inte minst av media. 

    Bonnierstyrda expressen är ett exempel. 

  • KiaL

    Kan säga så här att efter all utfrysning från resterande partier och allt jagande från media gör att jag känner mig säkrare än någonsin.

    De är rädda för SD´s genomslagskraft så därför gör de allt för att sänka SD. Men kan lova att de som röstat tidigare på SD kommer fortsätta med det. Deras åsikter kommer inte ändras pga. all smutskastning.

    Vi ser verkligheten och kommer inte börja blunda bara för att all media är helt vänsterstyrd.

  • goodasgold
    KiaL skrev 2014-09-13 20:02:55 följande:

    Kan säga så här att efter all utfrysning från resterande partier och allt jagande från media gör att jag känner mig säkrare än någonsin.

    De är rädda för SD´s genomslagskraft så därför gör de allt för att sänka SD. Men kan lova att de som röstat tidigare på SD kommer fortsätta med det. Deras åsikter kommer inte ändras pga. all smutskastning.

    Vi ser verkligheten och kommer inte börja blunda bara för att all media är helt vänsterstyrd.


    Vilken överraskning, ännu ett skitinlägg från SD-håll.
    Märkligt hur mycket ledig tid de har när de kan spamma alla fora 24/7.
    Men vänta...är de arbetslösa odågor? Oduglingar, marginaliserade pissmänniskor som inte duger?
  • Lilla Fjun

    Kommer själv inte rösta på SD då min röst ligger hos annat parti men har ändå en kommentar. Socialdemokraterna som regerade under andra världskriget SAMARBETADE med nazisterna och lät bl a många transporter gå genom Sverige. Och så klagar ni på SD som aldrig varit i närheten av samma engagemang med nazisterna.... De som ogillar SD borde kanske inte rösta på Socialdemokraterna heller då?

  • Gert
    goodasgold skrev 2014-09-13 20:57:54 följande:
    Vilken överraskning, ännu ett skitinlägg från SD-håll.
    Märkligt hur mycket ledig tid de har när de kan spamma alla fora 24/7.
    Men vänta...är de arbetslösa odågor? Oduglingar, marginaliserade pissmänniskor som inte duger?
    Vilken överraskning, ännu ett skitinlägg från en SD-motståndare.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • krillesthlm
    KiaL skrev 2014-09-13 20:02:55 följande:

    Kan säga så här att efter all utfrysning från resterande partier och allt jagande från media gör att jag känner mig säkrare än någonsin.

    De är rädda för SD´s genomslagskraft så därför gör de allt för att sänka SD. Men kan lova att de som röstat tidigare på SD kommer fortsätta med det. Deras åsikter kommer inte ändras pga. all smutskastning.

    Vi ser verkligheten och kommer inte börja blunda bara för att all media är helt vänsterstyrd.


    väl skrivet...
  • annavi
    Gathenhielm skrev 2014-09-12 20:57:48 följande:

    Jag tappade förtroendet för svensk media för många år sedan. Att de skulle balla ur på SD under valspurten kunde man ha räknat ut med röven och en träbit, och visar bara hur förutsägbara och desperata gammalblaskorna är.


Svar på tråden SD knockade och uträknade!!!