Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

    Sant eller Falskt?

    Anonym (Snorren) skrev 2014-09-21 08:34:43 följande:
    ok. denna bilden då? sann eller falsk?
    Du har blivit bättre på photoshop ja

    Pungen är betydligt mindre på den här bilden jämfört med den i trådstarten.

    Summan av kardemumman, den bilden ser mer riktig ut än den andra. Den kan ju fortfarande vara både falsk och sann.
    Anonym (Snorren) skrev 2014-09-13 11:35:12 följande:
    Hur många tror att denna penis är på riktigt och hur många tjejer skulle vara nyfikna på killen om den var äkta? Är en stor penis attraktiv?
    Fejk, om nu inte pungen nyligen blivit blåslagen så den svullnat enormt.

    Men för att svara på dina frågor jag är av naturen alltid nyfiken. Jag är däremot inte självmordsbenägen Så om någon påstått sig ha en kuk som ser ut sådär så hade jag varit nyfiken på att se den bara för att. På samma sätt som jag är fascinerad av andra extrema saker, du vet män över 210, grova stora, med axlar så breda att de får knixa lite sidledes för att gå igenom dörröppningar. Extrema saker fascinerar helt enkelt. Men nej den är inte per automatik attraktiv. Stora kukar är inte min grej, jag är en liten kvinna ingen elefanthona.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Snorren) skrev 2014-09-21 08:45:04 följande:
    En sådan?
    Wow får jag låna ditt mordvapen? Snälla, har några dårar jag vill klubba ner
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Snorren) skrev 2014-09-25 19:41:44 följande:
    varför undrar du det av alla saker?
    Spelar det någon roll?

    Man kan svara att det skall du bara ta och skita i, eller ja eller nej också då såklart.

    Motfrågor är inga svar, det är däremot en teknik för att manipulera bort frågor man man inte vill svara på genom att ja just det ställa en motfråga istället för att svara på frågan man själv fick. Im queen of that one {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    jaghopparhögt skrev 2014-09-25 19:48:55 följande:
    För att om du bor i Sverige så betyder det att du sitter uppe på nätterna och skriver anonyma inlägg om DIN kuk. Vilket för mig rätt konstigt beteende.
    Det är mer intressant än storleken.
    Får nog hålla med, fascinerande om det är så
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Snorren) skrev 2014-09-25 21:55:27 följande:
    jag tycker det är riktigt fascinerande. att om någgon påstår sig ha en stor penis så möts han av hån, ilska och förnedring 9 gånger av 10. Skeptism kan jag förstå, men aggression? så ja, jag var nyfiken på reaktionen.

    men jag undrar om det är underligare att prata om andras penisar än sin egen? vore det mindre underligt lm jag inte pratade om min egen penis?
    Men seriöst. Du har inte startat en tråd och påstått att du har stor kuk, inte heller har du pga det bemötts med ilska, hån eller förnedring.
    Exakt vilken reaktion hade du räknat med? Majoriteten verkar tro att bilden i TS är fejk och det är den. Sen verkar de flesta inte vilja ha en kuk som på fejkbilden, det där är svar på de frågor du ställer.

    Så här är det, en fungerande hjärna är attraktiv, för det mesta så blir även kuken som tillhör hjärnan också attraktiv då. Även om det finns undantag. Människor gillar olika helt enkelt.
    Anonym (Snorren) skrev 2014-09-13 11:35:12 följande:
    Hur många tror att denna penis är på riktigt och hur många tjejer skulle vara nyfikna på killen om den var äkta? Är en stor penis attraktiv?
    Läs, detta är vad di skrivit, detta är tråden du startat. Så vad fan är problemet tänker jag?

    Gör inte en sak och kalla den en annan sak. Dessutom har du ju erkänt att bilderna inte är på din kuk, men lagt till något i stil med vad vi skulle säga om en av dem var din kuk eller nått sånt, minns inte exakt vad du skrev. I vilket fall om jag startar en tråd med en bild på en gigantiskt röv och frågar om folk tror att den är sann och sen postar två andra bilder på en röv, inte samma röv men fortfarande en stor röv och sen hintar om att en rövarna kan vara min. Så kan jag ändå inte sitta och påstå att jag startat en tråd där jag påstår att jag har en stor röv.

    Om du vill starta en tråd om just din kuk så tycker jag att du skall göra det. Men skriv för fan så det är uppenbart att det är din egen kuk du snackar om och inget annat.
    Anonym (Snorren) skrev 2014-09-25 21:12:20 följande:
    Oskuld tyvär. Men jag va nyfiken hur folk skulle reagera. Inget annat

    Din tid kommer nog den också. Det är knappast din kuks fel att du är oskuld, det lär bero på något helt annat tänker jag om det nu inte är av eget val vill säga. Sex är kul så jag hoppas verkligen du får uppleva glädjen med det någon dag.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan

    Jo kan tillägga att jag är högst medveten om att det finns stora kukar. Det är ingen nyhet, det är dock inte det vanligaste och fick reagerar såklart med att vara skeptiska för saker som de inte sett själva osv. Inget konstigt tvärtom helt jävla normalt.


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Snorren) skrev 2014-09-25 22:56:45 följande:
    Nu blev det sådär aggresivt
    Va? Vart är det aggressivt?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    krillesthlm skrev 2014-09-26 01:02:57 följande:
    haha kanske hans kuk som börjar jävlasCool
    Snake fight

    Anakondan rules!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Snorren) skrev 2014-10-02 10:27:14 följande:
    märkdr ni inte själva? skämt, anklagelset, hån. batra för att jag påsyod att min snoppr dtor
    Ifrågasättande är inte samma som anklagelser eller hån. Jag skämtar om allt så just mina skämt behöver du inte at illa vid dig, kan lova att jag driver långt mycket mer med mig själv och min kropp än jag gör med din eller någon annans kuk.

    Däremot har jag låtsas spela battlefield med 23 cm hård kuk och använde den som joystick Så jo jag har nog drivit med någons kuk också och han asgarvade, liksom jag.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Sant eller Falskt?