• mraj

    Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

    Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

  • Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • Anonym (användarnamnet)
    Tom Araya skrev 2014-09-14 12:15:10 följande:
    Med tanke på hur tunt materialet ofta är och hur tajt vanliga trosor sitter tvekar jag till att de döljer någonting annat än en finne.
    Jag ser skillnaden eftersom vanliga trosor faktiskt "slätar" ut huden och döljer ojämnheter.
  • Aaliyah

    För att det är fult och obekvämt.


    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Tom Araya

    Man får ha och tycka vilka trosor som helst är bekväma eller snygga, det lägger jag ingen som helst värdering i.
    Men vissa argument känns ju bara för dåliga....

    Obehag av att ha trosan mellan skinkan - ja, det kan jag förstå, men är inget fenomen unikt för string. Många som föredrar string säger just att de sitter där de sitter, något man vänjer sig vid, medan vanliga trosor halkar omkring och hamnar ibland mellan skinkorna.
    Någon här tyckte t.o.m. att det var jobbigt att hela tiden dra ut dem.... Obestämd

    Att det inte är snyggt - Helt okej att tycka, vi har olika smak, men "trashigt", vad är det? Känns mer som en värdering och då vet jag vad jag tycker om de som kommer med sådant.

    Personligen kan jag stå ut med att tjejen har nästan vilka och hur fula trosor som helst, om hon eller jag drar av dem så ofta jag vill, för bäst är hon ju utan...Flört

  • Anonym (K)

    1. Tycker inte om snören i rumpan.

    2. Tycker det är fult.

    Men visst, vissa plagg kräver string, och då är jag inte den som är den!

  • studentbruttan29

    Vill inte ha ett snöre som kliar rövskåran hela dagen när jag jobbar. Nej tack. Fult är det också.

  • Anonym (Ops)

    Hade string på mig några gånger. Kändes som om jag hade bajs i rövhållan .

  • Anonym (Ops)

    Hade string på mig några gånger. Kändes som om jag hade bajs i rövhållan .

  • Tom Araya
    Anonym (Rövva) skrev 2014-09-14 12:02:57 följande:

    Alltså.. Är inte string väldigt 90-tal? Det är väl ändå hipsters som "är grejen" nu?


    Alla lever inte efter att vara "inne" hela tiden. Gillar man något så borde det inte spela så stor roll om det är 90- eller 2000-tal. Det är så mycket media och marknad i detta.
  • Anonym
    Anonym (Ops) skrev 2014-09-14 12:30:59 följande:

    Hade string på mig några gånger. Kändes som om jag hade bajs i rövhållan .


    Anonym (Ops) skrev 2014-09-14 12:31:00 följande:

    Hade string på mig några gånger. Kändes som om jag hade bajs i rövhållan .


    Måste du posta ett felstavat inlägg två gånger?

  • Anonym (Ops)
    Anonym skrev 2014-09-14 12:33:28 följande:

    Måste du posta ett felstavat inlägg två gånger?


    Shut it.
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?