Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

    Anonym telefonsex

    För jag hellre fantiserar i mitt huvud och onanerar än försöker samtala med nån främmande snubbe som för allt vad jag vet kan vara Tage 93år liksom och se ut som allt jag inte går igång på.


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    pojken81 skrev 2014-09-17 21:31:55 följande:
    Det är en poäng. Men borde man inte kunna avgöra det på rösten?
    Nej. Vet du att en av sveriges sexigaste röster, alltså som utsetts till det i en tävling på radio minns fan inte vilken kanal. I vilket fall kvinnan låter som en ung sexbomb rakt igenom. Hon går snart i pension En kompis till mig jobbar ihop med henne. Hon hade kunnat tjäna pengar på sin röst, vem vet kanske gör hon det efter att hon gått i pension.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (blyg tjej) skrev 2014-09-17 21:47:13 följande:
    Han heter ju pojken81 ,om 81 står för året han är född så bör han va typ 33 år gammal ,men man vet aldrig vem som gömmer sig bakom telefonen :P
    Sant.

    Fast faktum kvarstår att han inte per automatik måste tilltala mig bara för att han är en man. För allt vad vi alla vet kanske jag föredrar 10 år yngre män och är tio år äldre än pojken81 är

    Jag kan ha telefonsex med någon jag känner, men jag har haft det med främlingar också, två gånger har det funkat.
    Men helt ärligt så kommer jag mycket fortare om jag bara onanerar utan att ha någon i telefonen. snabbt och enkelt  så att säga.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    nickname01 skrev 2014-09-17 22:10:18 följande:
    Men det är väl ingen tävling.. smile5.gif ?
    Hahha nej absolut inte. Men jag hade vunnit rakt av!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (blyg tjej) skrev 2014-09-17 22:03:56 följande:
    Häckhäxan jag kommer också fortare utan telefon hihi



    Jag tror mycket är för man kan gå loss med sig själv utan hänsyn till någon annan. Om jag hade onanerat eller alltså kunnat onanera i telefonen ihop med någon på samma sätt som när jag är själv, så hade han inte hunnit säga många ord innan jag var klar.

    Testade filma det där en gång, alltså från när jag började onanera tills jag var absolut klar 55 sek, testat efter och det är kortare 42 sek men jag vet en gång som jag inte spelade in, tog typ 17 sekunder. helt sjukt på riktigt Tyst
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    nickname01 skrev 2014-09-17 22:16:26 följande:
    Imponerande! Du då blyga flickan? Har du en rekordtid?
    Det kan vara mindre än 17 sekunder, jag tror jag nästan hann stoppa in dildon och sätta fingrarna mot mig själv så bara exploderade jag.

    Jag har sedan jag lärde mig komma med en man fått vänta in män under sex, alltså dra ut på saker. Fördelen är att man lätt kan styra det så man faktiskt kommer samtidigt, vilket jag tycker är jäkligt underbart, orgasmer som går om och in i varandra, skön känsla helt enkelt.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (wb) skrev 2014-09-17 22:16:37 följande:
    Telefonsex är sämst, 99.999% är alldeles för dåliga på det.
    För att telesex ska fungera måste både vara duktiga på det, annars blir det bara pannkaka.
    Är nog helt benägen att hålla med om det. Det två främlingar jag haft det med som det funkade med, så hade den ena en väldigt fin röst och jag var sjukt jävla kåt. Med den andra så var det en jag mailat med ett tag och ja vet inte vi klickade bara på nått vis, funkade prima helt enkelt.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (blyg tjej) skrev 2014-09-17 22:18:09 följande:
    Jag kan komma fort om jag vill ,men jag tycker se skönare att hålla ut lite :p
    Håller med dig.

    Fast ibland tar min adhd hjärna över och ja då går det absolut fort hahahhaa
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    pojken81 skrev 2014-09-20 07:57:43 följande:
    Haha.. känns som att denna tråd tappade fokus lite :P
    Väldigt ovanligt här på FL

    Alltså jag hoppas verkligen du kan hitta någon som gillar anonym telesex lika mycket som du, det är ju ultimat för just två som älskar det att njuta ihop på det viset.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-20 18:14:04 följande:
    Härligt med kvinnor där man inte måste gnida i alla evighet......men det kan också var läckert att driva dig till orgasm för att dela en gemensam först när du får din andra eller tredje.....
    Nu talar du som en tok. Driver du på mig till orgasm utan att vara nära själv alls i tron på att du på något sätt per automatik kan skapa en orgasm två och tre hos mig så får du skylla dig själv och ta hand om din egen orgasm. Jag lär gå och duscha eller nått av ren princip

    Anta inte och bestäm inte att jag fungerar likadant som andra kvinnor du varit med, det är bara dumt och det blir inget annan än dumt.

    Jag kan alltid bara lova att jag kommer få en vanlig orgasm, skulle de bli fler en så så kan vi båda se det som en bonus, en tillfällig överraskning eller nått sånt. 

    När jag har min enda orgasm, så är den hård och förlösande och högst tillfredsställande, den säger till min hjärna att jag är nöjd, fullkomligt nöjd. Mitt kön blir helt överkänsligt, nästan all beröring på det blir direkt obehaglig. Man får mer eller mindre börja om från start och sakta jobba upp till den nivån igen, vilket inte alltid fungerar alls, men ibland kan göra det. Några få gånger i mitt liv har jag känt mig inte nöjd i huvudet efter en och då har de fungerat att få fler som tex 2-4 st, Dessa tillfällen är så otroligt få att jag själv inte anser mig ha förmågan att få multipla vanliga orgasmer, alltså de som jag ser som mina vanliga orgasmer då.

    Enbart vid fontäner så kan jag få många på rad, det är också den enda formen av orgasm som en man kan tvinga mig till, rätt man, kemi och teknik så kan en man absolut tvinga mig att komma mer och fler gånger än jag själv vill, för just de där har jag ingen kontroll över helt enkelt. Däremot så kan du inte ge mig dem genom att ha penetrerande sex med mig och gnida klittan. Jag fungerar inte så helt enkelt.

    Förlåt om jag låter lite hård, men just idag är jag jävligt trött på män som tror en jävla massa saker, om sin egen förmåga, om min förmåga istället för att fan bara öppna öronen och höra/läsa vad jag skriver istället och ta in det faktum att jag kvinna snart 35 år gammal år 2014 är den som vet hur i helvete just jag fungerar.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-20 18:53:04 följande:

    Haha......ja det är bra att du vet hur du själv funkar! Långt ifrån alla gör det.....
    Klart att vi är olika...och vilken nit jag hade gått på....haha... men det hade jag väl fått bjuda på, så hade jag lärt mig hur du fungerat och inte gjort om samma misstag två gg.......

    Du skriver bra, och är tydlig, det gillar jag, kramar kramar....
    Och jag gillar dig OCH avgudar det faktum att du tog den texten precis som du gjorde och inte förvandlades till en surkuk och tro mig många gör det och tar allt som en spark på sitt manliga ego. Jag gissar att just den sortens människa har svårt att tänka om, ställa om tänket helt enkelt. I vilket jag gillar att du inte är på det viset.

    Du har absolut rätt, långt ifrån alla vet. Jag vet långt ifrån allt om mig själv, däremot vet jag vad som absolut fungerar med garanti, det innebär ju inte att jag inte vill forska mer, det vill jag absolut. I mångt och mycket är jag en främling inför hur min kropp reagerar på olika former av beröring och jag kan egentligen inte svara rakt ut på vad jag tycker om heller, är helt säker på att det finns massor av saker jag tycker om som jag inte testat ännu eller som med rätt person, utförda på rätt sätt blir helt annorlunda än något jag kanske provat med en annan men inte uppskattat alls. Smak förändras och man utvecklas och jag vet om det och är helt öppen inför det, att leka och forska.

    Ja betvivlar inte ett ögonblick att du hade lärt dig av misstaget

    Jag försöker i vart fall vara tydlig och det är ju skönt att du uppskattar mig som sådan. Det är bara jag som är milt allergisk till män som lovar, påstår och säger saker helt taget ur enbart deras eget perspektiv utan minsta aning om hur jag fungerar eller vad jag gillar eller kan tänkas gilla. Oftast ler jag bara överseende och skakar på huvudet åt män som lovar att de skall knulla mig och ge mig många orgasmer på rad taget ur luften bara sådär, eller alla de som skall slicka mig till orgasm minsann. Det är samma där, det går inte eller rätt formulering det har hittills aldrig inträffat. Det i sin tur gör ju att jag som person inte blir ett dugg jävla imponerad av en man som bestämt hävdar att han skall göra just detta, att han vill just detta. Inte pga av att han vill, utan för att han envist hävdar att han kan. Där ligger felet. Hade inställningen varit jag hade så gärna velat prova det och se om jag kan få dig att njuta fullt ut av det. Då hade min inställning också varit en annan, jag hade varit absolut öppen till att testa, leka, lära med en man som inte tror att han kan slicka alla kvinnor till orgasm per automatik, för den mannen hade inte heller tagit det som ett totalt nederlag om han inte lyckades. Utan det hade varit roligt att prova testa och njuta ihop oavsett om det leder till en orgasm eller ej OCH hans ego hade inte tagit någon törn av det eftersom han vet att jag aldrig lyckats komma på det viset. Hade han lyckats, vi lyckats så hade det varit enormt häftigt tänker jag.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-20 19:32:03 följande:
    Alltså, många av oss människor, och kanske vi män, är ju tävlingsinriktade..... och att få höra att ingen slickat dig till orgasm kan ju lätt kicka igång  den där nerven....jag ska fan visa henne vad jag kan....
    I många situationer är det kanske bra, men just när det gäller sex är det förmodligen mindre bra..... det krävs två kroppar, eller fler för den delen, det är två hjärnor med tidigare erfarenheter, fantasier, tabun osv. som tillsammans skall åstadkomma något magiskt....det är inget en av oss trollar fram som en kanin i hatten.

    Klart jag skulle älska att slicka dig, för jag älskar att slicka, och klart att det är härligt när man ser en kvinna njuta av det, får man ingen respons så är det ju trevligare att hitta på något annat.... men det krävs ju inte alltid orgasm.... den kan man ju trolla fram tillsammans på så många andra sätt........

     Kramis
    Ja precis den där tävlingsgrejen slår in. Det blir en utmaning, det lustiga är att jag förstår den fullt ut. Jag fattar precis vad det är det triggar igång inom dem, den djuriska jävla grunden. Jag kan allt om just den Och jag älskar egenskapen i sig. Det som blir felet är ju att jag människan, min vilja och lust, tappas bort i kampen om vinsten. Det i sin tur gör också att jag som är ett absolut envist jävla djurisk och högst obstinat stycke också får en rent djurisk reaktion, jag kommer under inga som helst omständigheter förlora den kampen mot en man.

    Med x antal facit på hand så vinner ingen egentligen. På en djurisk störd nivå så vinner jag för det spelar ingen roll vad mannen gör, jag kommer inte få orgasm. han kan slicka till helvetet bryter till is utan att jag får en orgasm. Mannens tävlingslystna ego får sig en törn, en rejäl en, han kan inte svälja den, det hela värderas av honom till att felet är mitt, inget eget ansvar för sin egen reaktion och inget reflekterande över den. Mänskligt beteende, rätt typiskt dessutom. Jag då som i min tur på många plan på just denna låga nivå är mer typisk man än kvinna enligt alla de fina idiotiska stereoskopiska modellerna. Gör precis som en man och trycker tillbaka där det gör som mest skada, utan tvekan krossar jag det manliga egot och jag ler när jag gör det. Det finns få saker som är så försmådda som en man som blir tillplattad av en kvinna. Jag är fortfarande nere på en låg nivå här, reaktioner utan reflektioner, viljornas kamp och slaget om egots varande. Skillnaden mellan mig och mannen är att jag vet hur han fungerar på en typisk nivå, han i sin tur agerar efter hur han lärt sig att en typisk kvinna reagerar, han glömmer det faktum att jag i mångt och mycket inte är en typisk kvinna utan tvärtom jävligt typisk en man på den nivån, den enda skillnaden är att jag skrattar och har roligt, mitt i allt det där sjuka och störda ser jag humorn i det hela, hur självklart och uppenbara våra reaktioner är, hur typiskt manliga de är och hur han mentalt flämtar efter luft eftersom han egentligen slåss mot en väderkvarn, en kvarn som dessutom skrattar åt honom och åt sig själv, men han uppfattar bara det faktum att jag skrattar åt honom, han ser inte ironin i att jag samtidigt skrattar åt mig själv, det går egentligen fortfarande att rädda denna situation om mannen har förmågan att ta in humor, mentalt ställa sig lite över situationen så som jag har gjort och själv börjar skratta åt oss. Då kommer vi skratta ihop, vi kommer högst troligen aldrig ha krig om våra egon någonsin igen på just den där låga nivån alls, behovet finns inte längre. Men alla kan inte det, alla kan inte backa på eggen av när det nästan gått käpprätt åt helvete, en man har alltid bara en fördel jämfört med mig och det är den fysiska överlägsenhet han innehar. Han vet om det. Det finns män som väljer att använda den, deras sista väg ut, nödutgången mot vinst, en vinst som inte är annat än den störta av förluster.

    Dessa små krig mellan människor kan utspela sig bara rent verbalt, som en verbal kukmätning krasst uttryckt. De kan utspelas rent fysiskt under sex, eller i kombination eller på bägge vis och flera samtidigt. 

    Jag kan egentligen inte förlora som jag ser det, hur han än gör vinner jag. Skrattar han så vinner vi båda.

    Detta är bara ett exempel, ett typiskt sådant och det är absolut på en låg nivå, det finns ingen sans och balans där, det är inte rationellt eller logisk över det. Jag avskyr dem, de är på neandertalarnivå. Jag avstår dem gärna, vilket i praktiken är det samma som att jag avstår män som tar allt som en utmaning med egot som insats. Det är ett märkligt fenomen egentligen. En till synes helt vanlig och för övrigt helt vettig jävla man som ett ögonblick glömmer av att han innehar en egentligen fungerande hjärna, han lägger ribban, jag följer och han förlorar. Egentligen kan det gå på några minuter det där spelet om egon.

    På en låg nivå gillar jag det, det roar mig, det stimulerar och utmanar mig. På en högre nivå blir jag så jävla förbannad på mig själv för jag är så medveten om vart det kommer landa varje gång egentligen.

    Jag har med åren lärt mig av män att jag är typiskt en man på många plan. På hur jag reagerar instinktivt men även hur jag ibland resonerar. Faktum är att de gånger kommunikation egentligen brister och blir fel är när en man försöker resonera med mig som att jag är en typisk kvinna, det är samma sak med kvinnor, det brister när en kvinna försöker resonera, förutse och behandla mig utefter hur hon själv är tänker och agerar. Där brister det helt klockrent.

    Vad jag ville ha sagt vetta fan egentligen, jag blev nog mest fascinerad av fenomenet i sig och körde en dykning in i det

    Så du har så rätt, just gällande sex är den där delen mindre bra, den gynnar ju som sagt ingen av parterna i det stora hela och utvecklas gör man ju inte heller av det, just där och då. Är man istället två som jobbar som en enhet ( eller fler ) så får man ut så otroligt mycket mer av det. Bortsett från orgasm så ger hela helheten mer på alla möjliga plan, samma sak med själva orgasmen i det läget den ger också mer när man får den, men hela vägen dit är vad man minns som den viktiga delen eller jag gör. Orgasm är inget måste för min del alltid även om jag älskar att få det. Men ack nöjet hela vägen dit kan jag inte leva utan tror jag.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-20 22:32:41 följande:

    Ja det var ju en riktig dykning i tävlingsträsket.....Skrattande men spännande och intressant. Få människor som funderat på det så mycket som du tror jag, något bra med att ligga vaken om nätterna kanske??

    Jag är ganska hung up på orgasmer måste medges. Jag skulle ha väldigt svårt att lämna min kvinna utan orgasm.... det skulle gnaga på mitt ego, och verkligen inte kännas bra. Alltså inte som en engångsföreteelse, om något hänt, eller det finns någon anledning, men som regel mer än undantag....

    Jag vet ju själv hur jag njuter av mina orgasmer och utlösningar, självklart vill jag ge min kvinna samma njutning, men också av helt egoistiska skäl, jag älskar att se kvinnan njuta och skaka av orgasm under min behandling..  däremot inte så noga hur jag gått till väga. Man kan hitta på många sköna och roliga aktiviteter under akten som du beskriver....men behövs något speciellt för att nå hela vägen, fingrar, dildo, viskande ord i örat, runda ord som skriks rakt ut, någon speciell ställning, eller vad det nu kan vara, så gör jag vad jag kan..... för att tillsammans som en enhet bli nöjda glada och tillfredställda.

    Sex är ett komplicerat samspel mellan människor.... och det blir sällan bra utan mycket träning och kommunikation......

    kram på dig häxan , min favorit!!  vilken tur att du inte tänker flytta ner hit, du hade drivit mig till vansinne....     Flört
    Haha jag hade hellre idkat snusk mina vakna nätter men man kan ju nu inte få allt tror inte det hade spelat någon roll om jag sov mer heller, min hjärna liksom jobbar av sig själv och vips bara så aha ja men såklart, så är det, eller vänta va fan jag måste kolla upp det där om jag skall kunna dra en slutsats om det där annars går det inte. Den analyserar saker under tiden jag gör helt andra saker helt enkelt. På samma sätt som jag kan sitta vid ett bord och diskutera med tex dig och några till och jag har ändå ett hum om samtalen runt de andra borden, jag hör dem, mina hjärna lagrar den automatiskt. Ibland har det hänt att något ämne vid ett annat bord var så intressant så min hjärna kopplade bort det bort jag själv sitter vid och bara lyssnar haha Sen är det jag som sitter som en fågelholk när någon vid mitt eget bord tilltalar mig och bara *harkel* förlåt mig, jag fastnade i samtalet vid bordet bakom oss. Vad sa du?

    hahaha alltså jag skulle absolut kunna leva med att du aldrig ville lämna mig utan orgasm. Det känns liksom inte som något värt att protestera emot alls, mer tvärtom Tungan ute Jag är inte så insnöad på vägen dit heller, eller alltså jag älskar att utforska den andre och mig själv och oss ihop. Hitta de där sakerna som får den andra helt galen och trycka på dem, det lilla extra, det där lite mer, det där precis på gränsen och så älskar jag att retas kanske till förbannelse ibland när jag har en sån dag, egga, trigga, retas. Det är underbart när den andre är likadan man liksom ger och tar lika mycket även om det absolut inte behöver vara vid samma tillfälle.

    Håller egentligen med dig, alltså om träning och kommunikation, samtidigt så tycker jag att med vissa så är det bara enkelt och inte komplicerat alls, man liksom bara funkar naturligt på något vis blir det en relation av något sådant så kan man nog finslipa det där och utvecklas i all oändlighet tror jag, för man har grunden så bra det bara går från start. Nu blir det ju inte alltid så bara därför, men det är en tanke jag har om grejen i sig.

    Vansinne, jag tror du är alldeles underbar på randen till vansinne Oskyldig Hade absolut sett det som en sportslig utmaning att driva dig dit när tillfälle ges
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-20 23:15:09 följande:
    Ja snusk hela långa nätter är alla gånger bättre än att bara ligga och snurra medan tankarna löper ohejdat omkring och kallar på uppmärksamhet....

    Känner igen det där med att fastna i intressantare samtal också.... och håller med dig om träning och kommunikation., Det är förstås stor skillnad att börja från noll, mot att finputsa något som började enkelt okomplicerat och helt underbart......

    Hade utan tvekan antagit den utmaningen och låtit dig jobba hårt, sen hade helvetesspiralen varit igång.......{#emotions_dlg.djavulsk}Tungan uteFlört vi hade aldrig fått något annat gjort..... vilken underbar dröm.....DrömmerTungan ute
    Hehe hade vi ens behövt något annat liksom. Jag hade kunnat leva med den där spiralen alltså, from hell to heaven and then back again *wow*  
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-21 00:05:56 följande:

    ja alltså på frågan om sex varje dag, svarade jag 5-6 gg i veckan, alltså dagar då, vill gärna ha en fridag så jag kan ut och fiska, njuta av naturen i ensamhet, eller bara slappa .....
    men måsta du tvunget med så får du stå på knä där i båten medan jag försöker få det att nappa......{#emotions_dlg.djavulsk}Tungan ute

    kramis
    Klart du skall ha en fridag raring, om du envisas så kan jag såklart offra mig följa med ut någon gång och njuta av lugnet. Det är okej om jag onanerar om jag blir lite rastlös väl? Jag lovar att göra det tyst och stilla så jag inte stör. Kan till och med gå en bit bort eller sätta mig i bilen så jag inte stör dig {#emotions_dlg.djavulsk} Oskyldig

    Kram
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-21 00:22:06 följande:
    Vi åker båt.......så du kommer inte undan, och måste du tvunget onanera när jag fiskar, så smiter du ingenstans.... utan då visar du mig ordentligt var du pysslar med, kan ju lära mig nåt nytt handgrepp kanske....Skrattande
    Åh even better säger retstickan inom mig Det skulle dessutom bli en utmaning för min del för mig själv och jag skulle vara så jävla nöjd om jag kom där och då. På två plan, dels så skulle jag lyckats komma över en tröskel och faktiskt onanera fullt ut under beskådan. Och min retsticka hade älskat det för jag hade vetat att jag hade känt mig så jävla nöjd i huvudet just då och samtidigt vetat att du troligen kände dig milt frustrerad och ändå helt medveten om att jag var så jävla nöjd i mitt huvud att det där med mer sex just då inte skulle lockat mig.

    Just där skulle jag troligen bita mig själv i röven egentligen. För jag hade högst troligen blivit kåt bara av att veta hur frustrerad du ev var och absolut varit på för sex igen haha *dessa insikter alltså*
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan

    Och vi har formligen lyckats misshandla den här tråden grovt fick jag också en insikt om hahah


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-21 01:19:13 följande:

    Ja det är en lång rad av insikter som kan leda lite var som helst, jag hade förmodligen låtit dig göra färdigt, sen hade jag nog inte kunnat låta bli att försöka få en skön avsugning stående där i båten.....
    Hehe och kanske hade du fått den...

    eller du hade fått den tills du alldeles nästan kom, sen hade jag slutat och gett dig ett brett leende och frågat hur det gick för dig med nappandet. Blir det någon fisk till kvällsmat liksom? Drömmer
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Anonym telefonsex