Inlägg från: Anonym (Politiker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Politiker)

    FN varnar för matkris i Syrien, bara SD som ställer upp?

    Mälaröbo skrev 2014-09-18 20:14:17 följande:

    Röstar inte i tråden, men undrar om du på riktigt tror att SD OCH dess väljare på ALLVAR skulle vilja skicka MER pengar utomlands?? Du tror inte att det var valpropaganda??


    Vad som ska hända är att man drar ner på de 250 här, omfördelar dit och till oss för våra egna behov.
  • Anonym (Politiker)
    Anonym (***) skrev 2014-09-18 20:46:13 följande:
    http://www.expressen.se/nyheter/val2014/sd-kandidat-nathatar-homosexuella/

    Ja denna kvinna har mycket synpunkter ....
    Väldigt trovärdigt det du spammar i olika trådar, om en som sökt att bli vald till kommunen och ingen som vet om hon skrivit det. Någon kan använda din mejladress och skriva vad jag kan förstå. Vänstern är kreativa och desperata, dom slåss fysiskt också.
  • Anonym (Politiker)
    Anonym (***) skrev 2014-09-18 20:32:35 följande:

    Hur mycket pengar ska SD skicka till Syrien?


    Inget, det går till FN/UNHCR.
  • Anonym (Politiker)
    Anonym (***) skrev 2014-09-18 21:32:40 följande:
    Jo, det verkar hända just SD.are......
    Vilka har bevakats maniskt mest i massmedia etc, så man missat Botkyrka?
  • Anonym (Politiker)
    Anonym (***) skrev 2014-09-18 21:44:05 följande:
    Och det med rätta, de har ju blivit av med massor av rasister. Vill inte SD bli av med rasisterna?

    SD borde tacka media, som städar åt dom.
    Jag har inte sett någon än där men det finns andra trådar om det.

    Brottsdömda politiker
  • Anonym (Politiker)
    Anonym (Blueberry) skrev 2014-09-18 21:49:13 följande:

    Har ni sett tv-programmet med Anne Lundberg, Landgång? En sjukhusbåt i Kongo, där man hjälper människor på plats. Man utför operationer som starr och gomspalt. Hade det varit bättre att skeppa dessa människor till Sverige för att ge dem PUT och sen efter lång kö operera dem?


    Och samtidigt har vi kris i sjukvården här så folk dör i onödan, med svensk sjukvård i Afrika istället och afrikanska sjukvårdare emigrerar, jävla soppa.
  • Anonym (Politiker)

    Anonym (***) skrev 2014-09-18 22:07:09 följande:
    Är det krig i Kongo? Det har jag missat

    Har en massa människor från Kongo strömmat hit till Sverige? Det har jag missat.

    Sverige hjälper massor på plats redan, bl a i förebyggande syfte, och genom att hjälpa länder med mänskliga rättigheter. Men det vill inte SD stödja. De vill bara ge hjälp i akuta lägen.

    http://hallandsposten.se/asikter/hplasaren/1.1830461-sd-erkanner-inte-manskliga-rattigheter
    Ja det är krig i Kongo igen så Kongoleser har kommit hit.

    Läs igen, afrikansk sjukvård emigrerar som vi får täcka upp där när den behövs här. Missat det med?
Svar på tråden FN varnar för matkris i Syrien, bara SD som ställer upp?