• Anonym (Otålig)

    Problem med min svärmors utnyttjerier

    Jag gled in i min anala sekvens i syfte att hypnotisera min sexuella svärmor. Hon hade masserat sin vaginala öppning med en ärta och skrek på mig att jag var en heterosexuell utlänning på ett objektivt sätt. Jag förklarade för henne i en likvidavräknad röst att respekt är vad som skola förkomma människor emellan. Hon har nu skickat ett textmeddelande till mig av vilket framgår huruvida jag kan ställa upp som chaufför i syfte att hon ska kunna utföra sina angelägenheter på Willy. Frågan är nu ifall jag borde ställa upp?

  • Svar på tråden Problem med min svärmors utnyttjerier
  • Anonym (1fs)

    Asså jag fick läsa 10 gånger för att försäkra mig om att jag inte läste fel. har du problem med din autokorrekt?

    Sluta hypnotisera din svärmor, ge inte henne ärtor. byt nummer så får du inte dilemman om du ska va chaufför eller ej. Problem solved :)

  • Stårschan

    Jag tycker att det är helt fantastiskt att det går att få ihop så mycket mumbo jumbo. Jag blir uppriktigt nyfiken på hur det ser ut i språkcentrum på den som totar ihop något sådant här, för det är inte en googleöversättning.

  • Waldo

    Du har alltså en dryg svärmor och en dag efter hon hade onanerat skrek hon på dig att du var en vanlig utlänning. Respekt på di damen svarade du Efter det bad hon dig skjutsa henne till Willys för att handla. Frågan är nu om du bör göra det

    Nåväl du är en fantastisk skribent i klassen Fifty-Fifty shades

  • Anonym (1fs)
    Stårschan skrev 2014-09-19 12:39:36 följande:
    Jag tycker att det är helt fantastiskt att det går att få ihop så mycket mumbo jumbo. Jag blir uppriktigt nyfiken på hur det ser ut i språkcentrum på den som totar ihop något sådant här, för det är inte en googleöversättning.
    Min mobil är ganska duktig på att ta sig friheten och komma på de mest fantastiska meningarna, helt själv! fast den är inte så sexuell av sig som TS.  Men därför tänkte jag om det är autokorrekt.
  • Stårschan

    Autokorrekt slänger inte ihop felaktig syntax av typen "vad som skola förekomma", eller andra märkliga formuleringar. Autokorrekt byter snarare ut ett ord mot ett annat som liknar det man hade tänkt skriva. Här är det mer skit bakom spakarna, om man säger så.

  • Anonym (wtf!!)

    Sjukaste formulerade inlägget jag någonsin läst.!

  • Anonym (1fs)
    Stårschan skrev 2014-09-19 13:08:52 följande:
    Autokorrekt slänger inte ihop felaktig syntax av typen "vad som skola förekomma", eller andra märkliga formuleringar. Autokorrekt byter snarare ut ett ord mot ett annat som liknar det man hade tänkt skriva. Här är det mer skit bakom spakarna, om man säger så.
    Min mobil formar meningar själv. :/ som tex "Hej min själ har varit med på ett annat ord, i båten. Den första gången jag va där med dig. Blev han medlem och jag kan komma förbi imorgon." Det ploppar upp förslag i min mobil fast jag inte har skrivit en enda bokstav.
  • BCH52

    Det här räddade min fredag. Det är kanske en floskelgenerator som använts, en som dessutom fått hicka och ett antal felkopplingar.

    Eller en Google Translate från/ till ett antal språk. Kul i alla fall.

  • Anonym (Cool)

    Ha ha! Hinner du så skjutsa henne! Annars låt bli!

  • Stårschan
    Anonym (1fs) skrev 2014-09-19 13:17:43 följande:
    Min mobil formar meningar själv. :/ som tex "Hej min själ har varit med på ett annat ord, i båten. Den första gången jag va där med dig. Blev han medlem och jag kan komma förbi imorgon." Det ploppar upp förslag i min mobil fast jag inte har skrivit en enda bokstav.
    Jo, men det är ju det jag menar. En helt automatisk text som "ploppar fram" ut telefonen ser ut på ett visst sätt. Den här gör inte det. Rena hittepåord - som "utnyttjerier", finns ju liksom inte ens i några ordlistor. Alltså måste TS ha hittat på det själv, och medvetet skrivit så. Och verbformen "skola" finns ju, men den är helt fel använd här - så där som folk med taskig språkkänsla gör för att få sin text att verka mer gammeldags, medan den enda effekten blir att man ser hur dåliga de är på grammatik. Det är ju sånt som gör den här texten så intressant!
  • LaLola

    Snälla Ts, kan du försöka förklara nöjet med att skriva sånt här s k i t o posta på Familjeliv? Snälla.

    Är det verkligen roligt att läsa inlägg som mitt efteråt?
    Vad har du för humor i övrigt? Vad får dig att skratta menar jag?

  • Anonym (Otålig)

    Vi har diskuterat att hennes angelägenheter får skötas på egen hand.

Svar på tråden Problem med min svärmors utnyttjerier