• Brudklänning91

    Har vi haft analsex?

    Idag har varit den bästa dagen i mitt liv. I en fin kyrka med släkt och nära vänner fick jag äntligen min G. V har båda sett fram emot att starta vårt nya liv tillsammans. Detta är är nytt och skrämmande men vi har bestämt oss för att möta det okända tillsammans. Men för några timmar sedan hände något..
    Då vi avstått från utomäktenskapligt sex är vi båda nya på området. Nu när vi äntligen skulle fullborda vårt giftemål så hände något oväntat.. 
    G trängde in i mig medan jag stod på alla fyra som en hund och då råkade hans manliga organ nudda mitt anus.
    Först blev jag skrämd. Sen fick jag tankar.. Har vi haft analsex nu? Enligt bibeln är sodomi inte tillåtet. Snälla hjälp mig. 

  • Svar på tråden Har vi haft analsex?
  • krillesthlm
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:56:21 följande:
    Det finns ingen anledning att använda ett sådant vulgärt språk.
    min poäng var att denna pingstkyrkotjej var väldigt nöjd och sen hur jag lägger fram det får du ta,förstått
  • Nordic1974M
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:50:54 följande:
    Både mina föräldrar och min släkt samt ,min man tar bibeln bokstavligt! 
    Tydligen har dom missat avsnittena där Jesus närmast driver med de bokstavstrogna Fariséerna för att sen i bergpredikan kalla dem hycklare och att de som vill komma till himmelen måste överträffa de skriftlärda och Fariséerna.
  • Anonym (Beklaga)

    Jag hoppas innerligt detta är en trolltråd men om inte så hoppas jag verkligen att ni någon gång i livet får hitta ateismens ljus!

  • In trouble
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:47:22 följande:

    Gud skulle aldrig straffa sitt folk!


    Har du tittat på världen ? Om nu Gud skulle finnas så har han en massa att förklara. Biblen är bara full av motsägelser
  • Tom Araya
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:14:26 följande:

    Idag har varit den bästa dagen i mitt liv. I en fin kyrka med släkt och nära vänner fick jag äntligen min G. V har båda sett fram emot att starta vårt nya liv tillsammans. Detta är är nytt och skrämmande men vi har bestämt oss för att möta det okända tillsammans. Men för några timmar sedan hände något..
    Då vi avstått från utomäktenskapligt sex är vi båda nya på området. Nu när vi äntligen skulle fullborda vårt giftemål så hände något oväntat.. 
    G trängde in i mig medan jag stod på alla fyra som en hund och då råkade hans manliga organ nudda mitt anus.
    Först blev jag skrämd. Sen fick jag tankar.. Har vi haft analsex nu? Enligt bibeln är sodomi inte tillåtet. Snälla hjälp mig.


    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:19:20 följande:
    Men hur vet jag säkert? Måste hans mandom ha nått hela vägen in? Vad klassas som analsex?
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:31:10 följande:

    Jag googlade och förstod men då min man kom in en bit innan vi insåg misstaget så.. räknas det bara om toppen av hans mandom trängde in i mig eller måste det vara hela? Jag har verkligen panik och ont. Har ringt sjukvårdårdsupplyningen men vågar inte prata om det som här i text. Kommer min man lämna mig? Hur vet jag om jag är oren?


    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:19:20 följande:
    Men hur vet jag säkert? Måste hans mandom ha nått hela vägen in? Vad klassas som analsex?
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:31:10 följande:

    Jag googlade och förstod men då min man kom in en bit innan vi insåg misstaget så.. räknas det bara om toppen av hans mandom trängde in i mig eller måste det vara hela? Jag har verkligen panik och ont. Har ringt sjukvårdårdsupplyningen men vågar inte prata om det som här i text. Kommer min man lämna mig? Hur vet jag om jag är oren?


    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:36:34 följande:
    Jag vet inte. Borde jag berättat när det gjorde ont? Enligt bibeln är sodomi otillåtet.
    Först var det nudda och nu....delvis hela vägen in, eller vad?
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:52:11 följande:
    Jag vet vad penetrering är men är det alltid lika för alla kroppsöppningar?
    Ja. Hur tänker du att penetrering skulle kunna vara mindre för att räknas om det är en annan öppning?
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:36:34 följande:
    Jag vet inte. Borde jag berättat när det gjorde ont? Enligt bibeln är sodomi otillåtet.
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:33:43 följande:
    Jag känner mig kränkt. Jag behöver hjälp! 
    Först var det ditt livs största och lyckligaste dag, sedan beskriver du smärta och känner dig kränkt...hur ska du ha det?
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:54:58 följande:
    Ja! Det är inte problemet.
    Nej, jag vet vad problemet är och det stavas Tore, Rudolf, Olof, Laban, Laban...





  • Brudklänning91
    In trouble skrev 2014-09-20 01:01:00 följande:
    Har du tittat på världen ? Om nu Gud skulle finnas så har han en massa att förklara. Biblen är bara full av motsägelser
    Gud är bara kärlek!
  • Brudklänning91
    Tom Araya skrev 2014-09-20 01:06:02 följande:
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:19:20 följande:
    Men hur vet jag säkert? Måste hans mandom ha nått hela vägen in? Vad klassas som analsex?
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:19:20 följande:
    Men hur vet jag säkert? Måste hans mandom ha nått hela vägen in? Vad klassas som analsex?
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:36:34 följande:
    Jag vet inte. Borde jag berättat när det gjorde ont? Enligt bibeln är sodomi otillåtet.
    Först var det nudda och nu....delvis hela vägen in, eller vad?Ja. Hur tänker du att penetrering skulle kunna vara mindre för att räknas om det är en annan öppning?
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:36:34 följande:
    Jag vet inte. Borde jag berättat när det gjorde ont? Enligt bibeln är sodomi otillåtet.
    Först var det ditt livs största och lyckligaste dag, sedan beskriver du smärta och känner dig kränkt...hur ska du ha det?
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 00:54:58 följande:
    Ja! Det är inte problemet.
    Nej, jag vet vad problemet är och det stavas Tore, Rudolf, Olof, Laban, Laban...





    Du förstår uppenbarligen inte min förvirring.
  • Anonym (Beklaga)
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 01:06:42 följande:
    Gud är bara kärlek!
    Vilken gud? Människor har hittat på 8000 gudar att tro på under årens lopp. Alla dessa är påhiitade!
  • Tom Araya
    Brudklänning91 skrev 2014-09-20 01:07:56 följande:
    Du förstår uppenbarligen inte min förvirring.
    Antingen var han inne eller så var han inte, att nudda räknas inte.

    Skulle det nu vara så att ni gjort något som skulle kunna betecknas som analsex så är det ju HAN som stoppat dit den, så det borde då vara han som står till svars för det.
  • Brudklänning91
    Tom Araya skrev 2014-09-20 01:12:09 följande:
    Antingen var han inne eller så var han inte, att nudda räknas inte.

    Skulle det nu vara så att ni gjort något som skulle kunna betecknas som analsex så är det ju HAN som stoppat dit den, så det borde då vara han som står till svars för det.
    Jag borde sagt till när det började svida... Det känns som att skulden är min. Jag vet inte hur långt han var inne i mig. 
Svar på tråden Har vi haft analsex?