• Svar på tråden är detta ägglossning
  • Stjärnebo

    Nej. Teststrecket ska vara minst lika starkt som kontroll-strecket för att det ska vara positivt. Så står det iaf på mitt papper som jag fick med mina test

  • emilia09

    Men ägglossning kanske är på väg Eller...därför d visa sträck om några dagar kanske d e lite starkare

  • Venne

    Man kan få svaga streck under hela månaden, men det kan vara Äl på väg. Fortsätt testa!

  • Venne

    Tips: Äl-test brukar va bättre att ta under dagen. Inte med morgonurin som gravtest. Vissa får snabba stegringar och missar positivt test om de bara testar en gång/dygn. Så om du inte får pos denna omgången så prova att ta två stickor om dagen nästa gång (om du inte blir gravid).

  • Anonym (fundera)


    Men vad säger ni om detta är d ett positivt ägglissningsrest eller inte ????
  • Anonym (anonym)

    Nej, fortfarande inte positivt. Som någon nämnde tidigare ska båda strecken vara LIKA STARKA.

  • Venne

    Ja precis, minst lika starka tom. Teststrecket på Äl-stickor blir tom starkare än kontrollstrecket när det är som starkast. Men ett teststreck som är "nästan" lika starkt räknas inte. Däremot skulle jag testa noga nu framöver, för det på många ökar styrkan sakta fram till det blir positivt, för att sedan snabbt bli negativt igen.

Svar på tråden är detta ägglossning