Inlägg från: Anonym (mkt skönare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mkt skönare)

    Min kille har det betydligt skönare vid sex....

    Min kille har det betydligt skönare vid sex. När han stoppar in den så stönar han som bara den, han blir helt paralyserad av att det är så skönt typ. Jag känner litegrann. Han kör på och juckar och stönar, dreglar, vill köra fortare in och ut, men för mig är det inte alls lika skönt. Han säger att han kommer snart, men jag är inte ens nära. Har andra tjejer det också såhär eller är det mig det är fel på?

  • Svar på tråden Min kille har det betydligt skönare vid sex....
  • Anonym (mkt skönare)
    villbusa skrev 2014-09-20 22:42:53 följande:
    Alldeles säkert inget fel på dig. Men du kanske behöver lite längre startsträcka än honom. Har ni något förspel? Smeker ni varandra? Slickar o suger? 
    Det är inget  ovanligt att det kan ta betydligt längre tid för en tjej att få orgasm än för en kille, speciellt om ni är unga.....

    Blir du upphetsad och har skönt när du leker med dig själv?
    Nej inget slick och sug. Kommer på mindre än 1 minut när jag är själv, Men ska jag behöva onanera när jag har sex alltså? Då ger det ju inget att ha sex. För sex ger mig ju ingen njutning, men onani ger min njutning.
  • Anonym (mkt skönare)
    Anonym (samma här) skrev 2014-09-20 22:47:25 följande:
    Jag känner knappt heller något vid penetration. De som kan få vaginala orgasmer känner mer förstås. 
    Men varför har man då penetration? Fejkar du också som jag? Jag fejkar stön... och lite annat. Har aldrig försått det där med sex, får orgasm ensam och har det skönare på egen hand. Men tror generellt att killar har det betydligt skönare vid sex än onani.
  • Anonym (mkt skönare)

    Jag onanerade ikväll, och det var betydligt skönare än det sex jag har med min kille. Jag måste ju få tycka det? Jag förstår ju att det måste vara jätteskönt för killar att ha sex med en tjej. Men det är inte alls samma sak för tjejer, eller iaf för mig.

  • Anonym (mkt skönare)
    Anonym (håller inte med) skrev 2014-09-20 23:54:44 följande:
    Nej, alltså, jag håller inte med dig. Onani är najs för man vet hur man ska göra för att komma fort.

    Men det är en helt annan nivå att ha sex, det tar ett tag att komma dit. Ni får träna, prata med varandra och du får be din kille att vara extra lyhörd.
    Haha ok, vi har varit ihop i 8 år, tror inte sexet blir så mkt bättre.
  • Anonym (mkt skönare)
    Anonym (håller inte med) skrev 2014-09-20 23:59:53 följande:
    Har ni tillräckligt långt förspel? Stimulerar han din G-punkt då? Det är den som gör allt.
    Tappar fokus av för allt långt förspel. Ne gillar inte stimulans på g-punkten. Generellt så har de killar jag träffat haft allt för liten penis, vill ha något större som fyller ut. Men fixar det själv
  • Anonym (mkt skönare)
    villbusa skrev 2014-09-21 00:08:35 följande:

    Alltså jag är inte vansinnigt välutrustad, men det är klart man märker om en kvinna vill ha mer, då är jag inte sen att erbjuda mina fingrar, eller hjälper till med en rejäl leksak samtidigt som jag tar hand om klittan med tungan eller fingrar....      
    Du förstår inte riktigt, men tack ändå för dina svar. En kille kan aldrig göra det lika skönt med sina fingrar som jag kan, det kommer aldrig att bli skönare att ha sex än att onanera. För killar är det annorlunda, men för många tjejer ser det ut såhär
  • Anonym (mkt skönare)

    Det måste ju vara så oerhört skönt för killar att ha sex, de allra flesta kommer ju så himla snabbt och vill ha sex ofta! Hade jag också tyckt att det vore skönt med sex hade jag också velat ha sex ofta. Varför är det så orättvist för? Varför har killar det så mycket skönare vid sex?

  • Anonym (mkt skönare)
    villbusa skrev 2014-09-21 00:40:24 följande:
    Tror vi pratar lite för döva öron här Häxan, TS verkar ha bestämt sig för att inget är bättre än onani.... och så är det kanske för en del....

    För övrigt tycker jag det är kul att pilla på klitoris samtidigt som jag penetrerar själva vaginan ...... ska tänka på att inte vara för snabb med fingrarna då .......Flört

    puss
    Bestämt och bestämt mig, det är så det är helt enkelt. Som någon skrev häruppe så är penetration för killar superskönt, för många tjejer känns det inte så mycket. Känns så onödigt att ha sex om det inte är skönt. Tycker killar ska vara tacksamma att tjejer ens vill ha sex, när många inte känner något,  många får tom ont av det.
  • Anonym (mkt skönare)
    panicorion skrev 2014-09-21 15:41:25 följande:
    Håller inte med, det är snarare jag som är som din kille :) så fort jag blir penerterad försvinner jag in i något annat universum, jag blir helt tokig och njuter till fullo, jag är inte en kvinna som får orgasm så ofta mer än vid oralsex men njuter av varje sekund, känslan av att ha min älskade inne i mig är obeskrivlig och jag väljer det 100 gånger före onani. Alla är ju olika bygga med nerver och allt så det är väl helt enkelt så att du och jag inte är lika. Sen vet jag inte vad som är "normalast " men jag är glad för att jag kan njuta som jag göra
    Om nu vissa tjejer nu har det så skönt vid penetration varför får inte dessa kvinnor orgasm då? Då kan det inte vara så pass skönt ändå. En orgasm kommer ju av att man har det väääldigt skönt.
  • Anonym (mkt skönare)
    tini70 skrev 2014-09-21 16:04:18 följande:
    Fast jag förstår inte riktigt? Tror du att sex med en partner bara är ett samlag? Det är väl klart att det inte är speciellt skönt att bara köra in och ut. Det är väl ett fåtal som tycker. Menar du att du ligger och låter din partner fara ut och in och du gör inget. Nä fy, det skulle jag aldrig vilja.
    Förspel är ett måste, med mycket smek, händer och tunga, för oss båda. När vi sen övergår till samlag så smeker jag självklart mig själv precis som jag vill ha det, hårt eller mjukt, långsamt eller snabbt till jag kommer. Har jag tur så orkar maken hålla igen så jag hinner med en gång till efter lite ställningsbyte ????.
    Du undrade varför du måste onanera när du har sex, och att du då lika gärna kan strunta i sex och bara onanera. Fast jag ser det inte så. Jag onanerar inte när vi har sex, jag tar för mig och gör det som krävs för att jag skall njuta och få orgasm.
    Killar behöver ju inte onanerar vid sex för att få orgasm? Varför ska jag behöva göra exakt såsom jag gör vid onani när vi har sex? Känns ju superonödigt att ha sex då. Så tycker jag iaf. Så länge jag behöver jobba exakt lika mycket vid sex och onani och så länge onani är skönare än sex så kommer jag alltid att föredra onani.
  • Anonym (mkt skönare)
    HäckHäxan skrev 2014-09-21 16:30:49 följande:
    Alltså jag tycker hångla är skönt som fan trots att de inte ger mig orgasm. Så varför hånglar folk när de ändå inte får orgasm? smile2.gif

    Jo för att man tycker det är skönt, mysigt sov gissar jag.

    Varför vill man bli penetrerad trots att man inte får orgasm av det, jo för man tycker om känslan och njuter av den. Om man då smeker sin klitoris samtidigt och bägge alltså samarbetar och man får orgasm så är ju det hela helt underbart och skönt.

    Skrev det innan, men jag tror mycket är en träning sak. På samma vis som man måste hitta sitt sätt att smeka klitoris på, på samma sätt kan man hitta sin väg att stimulera insidan på och träna på det. G punkten blir större, mer framträdande ju mer den används. Den övar upp sin funktion varje gång den används, kroppens muskelminne hjälper till på traven.

    Första gången jag kom av enbart stimulering på insidan gick inte på några minuter utan det tog timmar att komma dit, dessutom flydde jag ur sängen i ren panik smile2.gif men blev övertalad tillbaka och vi fick börja om. Idag när jag fattat och jag känner igen känslan i både kropp och huvud, så släpper jag taget snabbare och bara kommer helt hämningslöst. Flera gånger på rad med kanske max någon/ några minuter i mellan utan panik. Men jag kan fortfarande på panik och låsa mig också om jag befinner mig i sängen, för då ser jag vips vilket jobb det blir om jag kommer med fontäner i sängen haha.

    Jag är helt övertygad om att jag med en fast partner kan träna så att jag till slut kan komma på detta sätt enbart med penetrering. På sätt och vis får det mig att längta efter en fast partner att öva med. Hade varit häftigt att uppleva det och dela det med någon jag tycker om på riktigt känner jag. Samtidigt så vet jag ju att jag överlever utan att lära mig det, det är liksom inte det viktigaste i livet. Men det hindrar mig inte från att längta och sukta efter det. På samma sätt som jag kan sukta efter en chokladbit ibland utan att det på något vis är livsavgörande.
    Eh va? När man har sex så är man väl kåt och vill ha orgasm. Varför då ha sex på ett sätt som inte ger en orgasm? Känns helt onödigt. Och att jag ska behöva onanerar för att få orgasm trots att vi har sex, är ju helknäppt. DÅ är det ju lättare att onanera, går snabbare, är skönare och man kan bara tänka på sig själv
Svar på tråden Min kille har det betydligt skönare vid sex....