• Anonym (frugan)

    Min man är dålig i sängen. .vad göra??

    Detta blev aktuellt igår igen då jag och min man sedan 10 år skulle ha sex. Alltså 2 issues:

    - Han vet (till 90%) vad jag går igång på men gör det bara inte av olika skäl.
    (Ååh, vad jag skulle vilja få oralsex! Har aldrig hänt. . Han tycker det smakar äckligt = på hans ex. i ungdomen)
    (Jag går igång på (en bra)porrfilm medan han blir generad av kärleksscener på en vanlig film typ..)

    - Han saknar känslan när det blir för hårdhänt i mina nedre regioner. "Less is more!" för guds skull!

    Just för detta har jag tom. gett honom skriftliga instruktioner! Ha ha Men det verkar inte gå in.

    - Och nej, det ger mig inget när han praktiskt taget "ammar" mitt bröst som ingen känsel har.. Igen - less is more!

    Vad ska jag ta mig till nu? Hur ska jag få honom att göra rätt.

    Detta blir till ett äktenskapligt problem då jag slutar tända på honom. Och vad blir det för sorts äktenskap. ?. Rumskompisar typ..

    Skulle verkligen vilja ligga med någon som vet vad han gör.

  • Svar på tråden Min man är dålig i sängen. .vad göra??
  • Anonym (sammahär)

    hej, min man är ungefär likadan, vill inte slicka, vill inte ens kyssas, kramas aldrig, säger aldrig att han älskar mig. jag har älskat honom såpass så att jag har varit gift med honom mycket längre än vad du har med din man. Jag är fräsch, snygg, får komplimanger av andra men inte av min man. Jag har sagt allt som går att säga, inget händer, jag säger att vi ska skilja oss så snart det löser sig praktiskt (lägenhet osv), han gör ingen förändring. Så mitt enda tips är att säg allt vad jag sagt, vill han inte ändra på sig så är den enda du kan ändra på dig själv, gå eller stanna kvar i nåt som inte tillfredställer dig. För jag är och har inte varit tillfredställd på mycket mycket länge, och det gör mig SORGSEN jag som vanligtvis är en glad person.

  • BalkanBoy85
    Anonym (sammahär) skrev 2019-03-10 17:44:04 följande:

    hej, min man är ungefär likadan, vill inte slicka, vill inte ens kyssas, kramas aldrig, säger aldrig att han älskar mig. jag har älskat honom såpass så att jag har varit gift med honom mycket längre än vad du har med din man. Jag är fräsch, snygg, får komplimanger av andra men inte av min man. Jag har sagt allt som går att säga, inget händer, jag säger att vi ska skilja oss så snart det löser sig praktiskt (lägenhet osv), han gör ingen förändring. Så mitt enda tips är att säg allt vad jag sagt, vill han inte ändra på sig så är den enda du kan ändra på dig själv, gå eller stanna kvar i nåt som inte tillfredställer dig. För jag är och har inte varit tillfredställd på mycket mycket länge, och det gör mig SORGSEN jag som vanligtvis är en glad person.


    Tråkigt att höra,läsa det
  • Anonym (sammahär)
    BalkanBoy85 skrev 2019-04-27 08:40:20 följande:
    Tråkigt att höra,läsa det
    tack för din medkänsla, det är nog första gången jag har skrivit det så tydligt, även för mig själv..
  • Anonym (Jasså)

    Är et först nu det har blivit ett problem, ni har ju vart tillsammans i 10 år och haft sex under dessa år? Hur har du tillfredsställts under alla dessa år? 

  • Tom Araya
    Anonym (frugan) skrev 2014-09-21 10:08:23 följande:

    Detta blev aktuellt igår igen då jag och min man sedan 10 år skulle ha sex. Alltså 2 issues:

    - Han vet (till 90%) vad jag går igång på men gör det bara inte av olika skäl.
    (Ååh, vad jag skulle vilja få oralsex! Har aldrig hänt. . Han tycker det smakar äckligt = på hans ex. i ungdomen)
    (Jag går igång på (en bra)porrfilm medan han blir generad av kärleksscener på en vanlig film typ..)

    - Han saknar känslan när det blir för hårdhänt i mina nedre regioner. "Less is more!" för guds skull!

    Just för detta har jag tom. gett honom skriftliga instruktioner! Ha ha Men det verkar inte gå in.

    - Och nej, det ger mig inget när han praktiskt taget "ammar" mitt bröst som ingen känsel har.. Igen - less is more!

    Vad ska jag ta mig till nu? Hur ska jag få honom att göra rätt.

    Detta blir till ett äktenskapligt problem då jag slutar tända på honom. Och vad blir det för sorts äktenskap. ?. Rumskompisar typ..

    Skulle verkligen vilja ligga med någon som vet vad han gör.


    Uppenbarligen har denna man i dina ögon haft värden som står över detta.

    Problemet är att du nu omvärderar och omprioriterar.

    Sannolikheten för att han ska kunna/vilja ändra på sig efter så lång tid, så tydliga instruktioner och så tydlig vädjan får ses som närmast obefintlig.
  • BalkanBoy85
    Anonym (Jasså) skrev 2019-04-27 11:09:53 följande:

    Är et först nu det har blivit ett problem, ni har ju vart tillsammans i 10 år och haft sex under dessa år? Hur har du tillfredsställts under alla dessa år? 


    Ibland når man botten, ibland når man punkten, punkten som säger hit och inte längre.

    oavsett tidpunkt, oavsett ursak.

    Går genom en svår tid, vet hur det känns
  • Anonym (Hmm)

    Förlåt mig men måste du bli tillfredsställd av just sex då? Kan du inte onanera?

    Jag har aldrig blivit tillfredsställd vid sex, och jag har ett fungerande sexliv med min man. Jag onanerar istället för att få orgasm och bli tillfredsställd, tror det är ganska vanligt bland oss kvinnor hehe.

  • Anonym (Sambokille)
    Anonym (sammahär) skrev 2019-03-10 17:44:04 följande:

    hej, min man är ungefär likadan, vill inte slicka, vill inte ens kyssas, kramas aldrig, säger aldrig att han älskar mig. jag har älskat honom såpass så att jag har varit gift med honom mycket längre än vad du har med din man. Jag är fräsch, snygg, får komplimanger av andra men inte av min man. Jag har sagt allt som går att säga, inget händer, jag säger att vi ska skilja oss så snart det löser sig praktiskt (lägenhet osv), han gör ingen förändring. Så mitt enda tips är att säg allt vad jag sagt, vill han inte ändra på sig så är den enda du kan ändra på dig själv, gå eller stanna kvar i nåt som inte tillfredställer dig. För jag är och har inte varit tillfredställd på mycket mycket länge, och det gör mig SORGSEN jag som vanligtvis är en glad person.


    Är en man strax över 40 år och lever i ett förhållande (med flera barn) sedan mer än 20 år. Jag känner tyvärr igen mig i det du skriver och inte minst i din sista mening! Lider med dig!
  • BlueAdam

    Ja, det är jobbigt att inte få sexuell tillfredsställelse.

  • Anonym (sammahär)
    Anonym (Sambokille) skrev 2019-04-28 09:04:49 följande:

    Är en man strax över 40 år och lever i ett förhållande (med flera barn) sedan mer än 20 år. Jag känner tyvärr igen mig i det du skriver och inte minst i din sista mening! Lider med dig!


    Ja, det är svårt då man fortfarande älskar.. men som sagt, jag behöver sex, jag har varit utan alltför länge, och inte bara sexet, utan att känna sig åtrådd, få en klapp på rumpan, en blick, en kram bakifrån när jag står och diskar mm,allt sånt saknar jag
  • Anonym (Enhörning)

    Jag blir skitbesviken på mig själv om jag inte kan få den kvinnan jag ligger med att komma. Hennes orgasm ger mig större njutning än min egen.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Enhörning) skrev 2019-04-28 16:41:04 följande:

    Jag blir skitbesviken på mig själv om jag inte kan få den kvinnan jag ligger med att komma. Hennes orgasm ger mig större njutning än min egen.


    Så blev mitt ex också, eller ja han blev mer ledsen när jag inte njöt av sexet. Så jag började fejka njutning och orgasm. Detta för att göra honom glad såklart och känna sig som en riktig man. 
  • Anonym (Anonym)

    Förstår inte att han inte vill. Oralsex är det bästa som.finns åt båda håll.

  • Anonym (frugan)

    Uppdatering, om nu nån fortfarande läser tråden :D:

    Vi är fortfarande ihop och jag trivs i stort med mitt liv, så jag har nog gjort mitt val ,antar jag.

    MEN, har inte legat på över två år..
    Så kan det gå.

  • Anonym (Kattungar)
    Anonym (frugan) skrev 2021-03-03 08:36:49 följande:

    Uppdatering, om nu nån fortfarande läser tråden :D:

    Vi är fortfarande ihop och jag trivs i stort med mitt liv, så jag har nog gjort mitt val ,antar jag.

    MEN, har inte legat på över två år..
    Så kan det gå.


    Kul med uppdatering! 
    Hur känns det nu då, har du förlikat dig med det eller är det lika jobbigt? Har ni pratat om det nåt mer, har du fått nån förklaring varför han inte bryr sig? 
  • Stefano82
    Anonym (frugan) skrev 2021-03-03 08:36:49 följande:

    Uppdatering, om nu nån fortfarande läser tråden :D:

    Vi är fortfarande ihop och jag trivs i stort med mitt liv, så jag har nog gjort mitt val ,antar jag.

    MEN, har inte legat på över två år..

    Så kan det gå.


    Du borde ligga med andra så du får utlopp för det du vill ha. Han är bekväm med det han har nu.
  • Anders 386

    Vi är troligen många som gör felaktiga val som får konsekvenser längre fram.
    När det gäller sex är det viktigt att redan från början ta med sexet i beslutsunderlaget vid val av partner. Jag tror många är lite förblindade av förälskelsen och går in i halvdåliga sexuella relationer med förbundna ögon.

    Kanske beroende på för liten sexuell erfarenhet? Eller nån slags förhoppning om att partnern kommer att ändra sig med tiden?

    Hur man beter sig i sexet tror jag är ganska hårt cementerat i personligheten, det är inget man läser sig till - och har man en partner som funkar halvdåligt i förälskelsefasen kan man nog utgå ifrån att det kommer att bli problem om man tittar några år framåt.

  • Anonym (enriktigkarl)

    Vad tragiskt det låter, är din partner också nöjd att gå utan?

Svar på tråden Min man är dålig i sängen. .vad göra??