• Anonym (Snygg)

    Ful flickvän = fula barn?

    Vackra kvinnor får oftast vackra barn. Är rädd att min flickvän kommer generera fula barn. Jag skulle helst ha en blond/blåögd partner. 

    Får dålig känsla när jag tänker på att skaffa barn med nuvarande..Bara jag som tänker i dessa banor? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:34
    Jag tror inte jag kommer gilla ett barn som inte är vackert.

  • Svar på tråden Ful flickvän = fula barn?
  • Anonym (Snart tvåbarnsmor)
    Anonym (Snygg) skrev 2014-09-22 17:34:09 följande:

    Ska flytta tillbaka till Frankrike där kvinnorna är vackra och kvinnliga. 


    Flytta tillbaka till Frankrike du, gör det! Om du är fransman så är det också stor chans att du själv inte är blond och blåögd. Är du själv brunögd kommer dina barn säkerligen bli det, oavsett om de blir vackra eller fula. Men du kanske planerar att köpa lite sperma från en bank från en man med vackra nordiska drag så att din dröm blir komplett?

    Frågan är bara om det kommer finnas en kvinna som står ut med dig tillräckligt längr för att du ska kunna bli far?
  • Anonym (Snygg)
    Anonym (Snart tvåbarnsmor) skrev 2014-09-22 21:53:25 följande:
    Flytta tillbaka till Frankrike du, gör det! Om du är fransman så är det också stor chans att du själv inte är blond och blåögd. Är du själv brunögd kommer dina barn säkerligen bli det, oavsett om de blir vackra eller fula. Men du kanske planerar att köpa lite sperma från en bank från en man med vackra nordiska drag så att din dröm blir komplett?

    Frågan är bara om det kommer finnas en kvinna som står ut med dig tillräckligt längr för att du ska kunna bli far?
    Vet hut. Fransmän är inte per automatik brunögda. 
  • Anonym (Snygg)
    Anonym (:D) skrev 2014-09-22 21:40:03 följande:

    Haha :D kanske den roligaste tråden jag läst på länge ! Måste fundera en stund, men ja, spontant så håller jag faktiskt med dig ts.

    Jag är kvinna.


    Tur att jag inte är ensam om det. 
  • Anonym (Snart tvåbarnsmor)
    Anonym (Snygg) skrev 2014-09-22 22:08:28 följande:

    Vet hut. Fransmän är inte per automatik brunögda. 


    Du kan uppenbart inte läsa heller. Jag skrev inte att du var brunögd och ärligt bryr jag mig inte det minsta! Men hur gärna du än vill vrida och vända på det så är fransmän generellt oftare brunögda än vad tex svenskar är. Men jo du, jag vet mycket väl att det finns blåögda människor på många håll i världen. Jag har nämligen den läckra kombinationen av att vara både smart och snygg (dessutom naturligt blond och blåögd...)

    Så sorry för det du.
  • Anonym (Absolut inte)

    Är inte söt, rödhårig och gröna ögon. Har två underbara med ljust hår o blå ögon och är så söta att folk kommenterar detta. Så nej ful flickvän ger inte fula barn.

  • Anonym (Snygg)
    Anonym (Snart tvåbarnsmor) skrev 2014-09-22 22:22:59 följande:
    Du kan uppenbart inte läsa heller. Jag skrev inte att du var brunögd och ärligt bryr jag mig inte det minsta! Men hur gärna du än vill vrida och vända på det så är fransmän generellt oftare brunögda än vad tex svenskar är. Men jo du, jag vet mycket väl att det finns blåögda människor på många håll i världen. Jag har nämligen den läckra kombinationen av att vara både smart och snygg (dessutom naturligt blond och blåögd...)

    Så sorry för det du.
    Ursäkta det svartnade när jag läste ditt förra inlägg vilket gjorde att jag missade att ta till mig relevant information. 

    De flesta Fransmän är blåögda och har en stor baguette i någon av händerna. 
  • Anonym (Snygg)
    Anonym (Absolut inte) skrev 2014-09-22 22:23:05 följande:

    Är inte söt, rödhårig och gröna ögon. Har två underbara med ljust hår o blå ögon och är så söta att folk kommenterar detta. Så nej ful flickvän ger inte fula barn.


    Då har du väl haft tur kanske. Hur blev din man attraherad av dig när du är så ful? 
  • Anonym (Jaha)

    Barn blir lika båda sina föräldrar. Men gener har inga ansikten. De har inte heller stämplar som det står "fin" eller "ful" på. Detta eftersom skönhet ligger i betraktarens öga. Men läs biologi på nybörjarnivå så ser du att det finns inga utnämnda "snygg-gener" eller "ful-gener".

  • Anonym (Snygg)
    Anonym (Jaha) skrev 2014-09-22 22:31:27 följande:

    Barn blir lika båda sina föräldrar. Men gener har inga ansikten. De har inte heller stämplar som det står "fin" eller "ful" på. Detta eftersom skönhet ligger i betraktarens öga. Men läs biologi på nybörjarnivå så ser du att det finns inga utnämnda "snygg-gener" eller "ful-gener".


    Kan bara inte se hur människan ska kunna generera att snyggt barn. 
  • Orcha
    Anonym (Snygg) skrev 2014-09-22 22:34:43 följande:
    Kan bara inte se hur människan ska kunna generera att snyggt barn. 
    Du får väl klona dig själv och...hey.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
Svar på tråden Ful flickvän = fula barn?