• Anonym (jasså)

    Kvinna...skulle du vilja känna en kuk tränga in i dig nu?

    Skulle du vilja känna en kuk sakta tränga in i dig nu och långsamt (eller snabbt om du föredrar) knulla dig till en serie orgasmer?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna...skulle du vilja känna en kuk tränga in i dig nu?
  • Dr Börje
    Anonym (kåt kille) skrev 2014-10-01 18:41:18 följande:
    Tycker du det hihi!   Ja blev så sugen på att höra dig berätta efter ditt första inläggGlad

    Att du alltid tackar ja till kukFlört    En kåt kille som jag söker en tjej som dig att skriva snusk medFlört
    Jag hade kunnat bortse ifrån dina fåniga trevare om det inte hade varit för ditt "hihi" hela tiden. Lägg av med det....jag skäms för din skull
  • Anonym (kåt kille)
    Dr Börje skrev 2014-10-01 20:16:06 följande:
    Jag hade kunnat bortse ifrån dina fåniga trevare om det inte hade varit för ditt "hihi" hela tiden. Lägg av med det....jag skäms för din skull
    Kan skriva hehe istället om du villGlad
  • Anonym (kåt tjej)
    Anonym (kåt kille) skrev 2014-10-01 18:41:18 följande:

    Tycker du det hihi!   Ja blev så sugen på att höra dig berätta efter ditt första inlägg

    Att du alltid tackar ja till kuk    En kåt kille som jag söker en tjej som dig att skriva snusk med


    Jasså behöver du de ? :P
  • Anonym (blue)

    ]carlf skrev 2014-10-01 Är här ingen kvinna som verkligen vill ha och saknar en kuk nu?;)[/quote]

    Jo.

  • Anonym (kåt kille)
    Anonym (kåt tjej) skrev 2014-10-01 20:31:10 följande:
    Jasså behöver du de ? :P
    Ja hade vart underbartFlört
  • Anonym (Tjejen)

    Jo, alltid. Fick för fem timmar sen, och trodde jag skulle få igen av en annan, men han var så blyg att klockorna stannade :/

  • carlf
    Anonym (blue) skrev 2014-10-01 20:38:35 följande:

    ]carlf skrev 2014-10-01 Är här ingen kvinna som verkligen vill ha och saknar en kuk nu?;)[/quote]

    Jo.


    Se där;) är du också singel?
  • carlf
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-10-01 21:08:02 följande:

    Jo, alltid. Fick för fem timmar sen, och trodde jag skulle få igen av en annan, men han var så blyg att klockorna stannade :/


    2 st på under 5 timmar? okej, nu blev det inget med den andra. men är inte det lite väl? skulle tycka det var fel som kille, ja dels att vara där bara någon timme efter förra, men även vara kille nr1 och veta att snart tar nr2 över????? Jaja, det är vad jag tycker. 
  • Anonym (Tjejen)

    [quote=74093351][quote-nick]carlf skrev 2014-10-01 21:17:40 följande:[/quote-nick]

    2 st på under 5 timmar? okej, nu blev det inget med den andra. men är inte det lite väl? skulle tycka det var fel som kille, ja dels att vara där bara någon timme efter förra, men även vara kille nr1 och veta att snart tar nr2 över????? Jaja, det är vad jag tycker. 

    [/

    Jävla padda!!!!! A inte jag då

    Ah vet, jag är slampig nu när jag är singel. Fast ettan visste ju inget såklart.

    Efter fikat med nr två, så kikar han o skriver att ha skäms för sin blyghet. Och att han inte vet hur jag känner, men han var lite sugen på mej.

    Om jag vill så kommer han upp till mej en sväng....

    Jag sa nej tack. Då skriver han att risken är att han hinner träffa någon annan....skrev då att det är risken man får ta om man är med på en dejtingsida.

    Visst alla kan vara blyga, men jag tycker det blir lite för jobbigt när dom är så blyga att dom inte ens kan titta på en när man pratar.

    Aja, hoppas han hittar någon som passar.

Svar på tråden Kvinna...skulle du vilja känna en kuk tränga in i dig nu?