Inlägg från: Anders 386 |Visa alla inlägg
  • Anders 386

    Nya medelmåttet

    Moderat/sosse skrev 2014-09-30 12:33:35 följande:

    Dom undersökningar som vissa refererar till är till för att mannen inte ska känna sig liten. Dom riktiga inofficiella måtten är att medel ligger på 18-19cm. Därför är kvinnan nöjd med medel. Och hon tror att det är en vanlig 15cm kort penis hon knullar när det egentligen är en på 18cm. Dom kvinnan kallar små/under medel är alltså mellan 13-17 cm...


    Konspirationsteori alltså? Vi är lurade allihop? Kanske staten har förkortat centimetern utan att vi upptäckt det? Och man har bytt ut alla måttband i smyg så att penisarna ska bli några fler cm? Så kan det vara förstås...Glad
  • Anders 386
    Anonym (Bara bäst duger) skrev 2014-09-30 15:30:43 följande:
    Hur kan du nöja dig med näst bästa???????
    Ha ha Hur många har möjlighet att alltid få det bästa?Skrattande Det är väl få förunnat? Jag skulle gärna ha en bättre bil o en häftigare motorcykel, och skulle gärna vilja att min fru var en bättre älskarinna. Men det vet väl alla att livet inte funkar så..   
    Vi får göra lite kompromisser här och var, men livet är ju iaf ganska gött o leva..  Solig
  • Anders 386
    Anonym (Bara bäst duger) skrev 2014-09-30 16:30:05 följande:
    Visst har du rätt men jag skulle aldrig tex skaffa barn med någon som inte är mitt absolut bästa ligg
    Det är ju iofs en positiv inställning, men tänk på att ditt bästa ligg kanske blir ett ONS med en man som inte alls är intresserad av att bilda familj?? Eller att ditt bästa ligg kanske visar sig vara en kille som inte vill ha några barn öht...  Eller att ditt bästa ligg gör slut med dig innan ni skaffar barn?
    Det låter som du är i början av ditt liv och inte riktigt upptäckt att det inte är du själv som styr ditt liv, det finns så många andra parametrar som kommer att påverka hur ditt liv gestaltar sig. Men lycka till iaf..Solig
  • Anders 386
    Anonym (Robert) skrev 2014-09-30 20:22:38 följande:
    Det där är nog individuellt. Jag har en liten kuk på bara 17,5 cm längd och 14,5 cm i omkrets, men jag får i princip aldrig ta min fru bakifrån för att det brukar göra ont i henne (när den kommer för långt in). Har även råkat stöta i (livmodertappen, enligt vad jag kunnat förstå) på tidigare flickvänner, också när de ridit mig.

    Förmodligen har mina tidigare flickvänner och min fru stått ut med mig trots min lilla kuk, eftersom jag ser bra ut, är socialt kompetent, har ett bra jobb och tjänar mycket pengar. Tur att jag kan kompensera med annat än en stor kuk. Men vad vet jag, kanske har de andra vid sidan av, för att få en mer rejäl kuk av och till...
    Nu är ju iofs 17,5 cm en ganska stor kuk...
    Men jag har råkat ut för samma sak med min fru, kommer ibland för långt in när jag kör bakifrån, o min kuk är 14 cm. Jag vet också ungefär hur långt in jag kommer med en dildo i henne, och jag måste vara försiktig så jag inte kör in den för långt. Jag skulle tro att maxmåttet för henne är ca 18 cm, längre skulle nog inte kännas bra för henne. (hon är relativt kortväxt, vet inte om det kan ha betydelse??) Men däremot om man vill testa lite mera komplicerade ställningar skulle det vara bra att ha en lite längre kuk...  Men kvinnans lustknapp sitter ju på utsidan, så kuklängden lär inte ha speciellt stor betydelse förutom för dom kvinnor som har det som en "fetisch" på samma sätt som vissa män tänder på stora bröst. Jag skulle tro att kukstorleken är ganska ointressant för 99% av alla kvinnor. Då är det säkert mycket viktigare hur man ser ut för övrigt. En stor kuk lär inte kompensera en ofräsch kropp. 
  • Anders 386
    Anonym (Jens) skrev 2014-10-01 19:24:54 följande:

    När det kommer till kukstorlek så har tjejer idag det väldigt lätt för att få det "bästa", vilket oftast är en stor kuk.


    En tjej kommer aldrig att ha problem med att få knulla, dom kan välja och vraka hur mycket dom vill.


    Skriver en tjej som exempel en kontaktannons på nätet så kommer hon efter 5 min ha fått svar från ett 30 tal killar.


     


    Det inlägg jag svarade på handlade inte om att få ligga med någon med stor kuk, det handlade om en tjej som hade bestämt sig för att hon skulle skaffa barn med "sitt bästa ligg". Visst kan en kvinna som vill knulla få till det ganska enkelt om hon nöjer sig med vem som helst, men att välja och vraka är nog ganska få kvinnor förunnat. Och "det bästa" har inte ett dugg med kukstorlek att göra för det stora flertalet kvinnor. Kukstorleken kommer väldigt långt ner på listan vid val av partner. (Utom om den skulle vara extremt stor eller extremt liten, då kan det förstås bli problem.) 
  • Anders 386
    Anonym (Vilja) skrev 2014-10-02 07:44:56 följande:
    Nja jag tror att kuken är ganska viktig i valet av man! det var det för mig när jag bestämde mig för att skaffa familj nu lever jag med en man med nästan samma mått som ts beskriver som medel... Visst det var inte bara kuken men den spelade större roll än vad man tror
    I mina öron låter det väldigt naivt att välja man efter kukstorlek förstås..  Är inte det viktigaste vilken man som kuken sitter på?? Vem man väljer att leva med har väl mer med personkemi att göra..  Jag skulle knappast välja en hustru bara för hon råkar ha en trång fitta även om in o ut- sexet skulle vara lite skönare. Det viktigaste är ju på nåt sätt mentalt samspel. Och hur vi njuter av sexet tillsammans, med det är också en form av mentalt samspel och har väldigt lite att göra med storleken på kuken eller fittan. Men iofs, måste erkänna att jag tänder på en lite rejälare rumpa, så jag kanske också valt lite efter fysiska förutsättningar utan att jag tänkt på det??Skrattande
  • Anders 386
    Anonym (Jens) skrev 2014-10-02 11:32:15 följande:

    Verkligen inte, efter för många år spenderat i diverse sex och samlevnadsforum, på kontaktsidor och ett flertal samtal med tjejer i det verkliga livet så är min uppfattning att kuken är väldigt viktig om det ska hålla i längden.


    Sen föredrar utan tvekan 8 av 10 kvinnor en kuk på 18x14+.


    "Kuken är väldigt viktig om det ska hålla i längden"
    Det var nog det löjligaste jag läst på länge. Skrattande
    Blir lite nyfiken på vilka samlevnadsforum du läst ?. Läser man på FL är det iaf inte riktigt det problemet som brukar ställa till det i ett förhållande. I den riktiga verkligheten handlar det om osynkat sexintresse och bristande attraktion av helt andra orsaker. Men jag har läst ett fall där det var problem, men då gällde det en kuk som var betydligt mindre än medel.
  • Anders 386
    Anonym (Jens) skrev 2014-10-02 12:03:22 följande:

    Inte alls direkt ovanligt att tjejer som är i ett förhållande med en medelutrustad/under har en utrustad älskare vid sidan om eller att det slutar med otrohet.


    Har man en liten medelkuk så gör man nog bäst i att försöka hitta kvinnor som inte har hoppat runt, det minimerar risken att kvinnan har stött på en stor och därmed fått smak för det.


    Det är ju dock inte så lätt i dagens lösa och porrskadade samhälle.


    He he, ja ett av min frus ex hade en kuk på 22 cm, och min är 14 cm, lite konstigt att hon hållit sig till mig efter att ha testat en på 22 cm..  Skrattande  Men vad jag vet har hon varken jagat nån annan större kuk eller varit otrogen. (Hon har inte ens skaffat nån större dildo.) Men vem vet, hon kanske gråter sig till sömns efter varje samlag o ligger o längtar efter en större...  Men min fru kanske är lite ovanlig då som nöjt sig. Solig
    Allvarligt talat så anser jag att du är totalt bortom verkligheten med din övertro på kukstorlek. Misstänker att du försöker driva med oss här på FL??
    Du vet väl att dom flesta kvinnor öht inte får orgasm av att kuken bara kör ut o in i fittan? (Oavsett storlek på kuken.) Kvinnans "lustcentrum" sitter i klitoris även om en indirekt påverkan även kan leda till orgasm. 
       
  • Anders 386

    Nu hittade jag lite skrivet om en undersökning där man kommit fram till att medelkuken i Sverige är drygt 18 cm. Det var nån typ av herrtidning som uppmanat män att meddela sin kukstorlek till tidningen så ett man kunde beräkna medellängden. Danskarna har ännu större, medellängden på en dansk kuk är faktiskt 19,28 cm. Det måste man väl tro på eller? 

    Det låter väldigt vetenskapligt och säkert trovärdigt resultat..Skrattande  (Till skillnad från flera tidigare undersökningar där man kommit fram till ca 15 cm. Men alla dom undersökningarna var alltså fel av nån anledning.)

    www.expressen.se/halsoliv/har-ar-mannen-med-langst-snopp/

  • Anders 386
    DenNyaSanningen skrev 2014-10-02 13:51:14 följande:

    Anders 386 detta var din länk jag tror att det kanske stämmer .....Om storleken på penis har någon betydelse för kvaliteten på sexlivet är ett ämne som skapar debatt.

    Ett annat ämne på samma tema är storleken, kort och gott.

    För den som funderat på vilken nationalitet som bär på de längsta organen presenteras nu en världsomfattande undersökning. Det är tidningen Manhuntdaily.com som frågat sina läsare om penislängd.

    Knappt 20 centimeter

    Män i 40 länder deltog och resultatet blev följande: danska män är mest välhängda med en medellängd på 19,28 centimeter. På delad andra plats hamnar svenska och italienska män med en medellängd på 18,90 centimeter. Efter dem kommer män från Australien och Nederländerna med en penissnittlängd på 18,80 centimeter.

    Kortast snopp har enligt Manhunts undersökning män från Indonesien,16,6 centimeter, Filippinerna, 15,6 centimeter och Malaysia, 15,4 centimeter.

    Stämmer siffrorna?

    Om siffrorna helt överensstämmer med verkligheten kanske man ska låta vara osagt - möjligtvis är det så att män från Asien är mer benägna att svara ärligt än män från Europa. Eller så kan nordborna stoltsera med störst paket i världen helt enkelt...


    Det är väl klart att det inte stämmer! En herrtidning som ber sina läsare att ange sitt penismått. Skrattande  Men hallå! Självklart skickar dom med stora kukar in sina mått (Troligen i vissa fall överdrivna, kanske i vissa fall grovt överdrivet bara för att det är kul.) medan dom med små penisar inte skickar in sina mått. Det tidningen gjort är ingen vetenskaplig undersökning, det är en "kul grej" som inte säger nånting. Ska man göra en vetenskaplig undersökning måste man först plocka ut ett antal slumpvis valda män och sen låta mäta deras penisar. Inte bara dom längsta utan alla. Det är nästan tragiskt att vissa kan gå på nåt så tramsigt, men nästan lite komiskt samtidigt att vissa människor är så naiva o lättköpta så dom tror på resultatet av undersökningen. Skrattande
  • Anders 386
    Anonym (Bullshit) skrev 2014-10-02 14:03:04 följande:
    Om detta stämmer är min kvinna en bra lögnare enligt henne är jag näst störst och det roliga är att jag faller in på exakt 18.5*13. Hon ser extremt bra ut och har varit i en period där hon låg runt mycket och enligt henne är det ren och skär lögn att medelkuken skulle vara som min jag skulle inte ha något emot att vara medel. men enligt min kvinna och mina egna erfareheter är jag bland dom större pojkarna därute
    Det låter som riktiga iakttagelser från din kvinna. Tur du inte har längre, det är väl ungefär vad som går in i en normal fitta. 
  • Anders 386
    Linnea1994 skrev 2014-10-03 09:25:21 följande:

    Kan du länka till dom nya undersökningarn!
    Annars har nordens män näst störst kukar i världen med meddelmåttet 13-14cm. Ändast svart har större, 1 cm till.
    MInst har män från asien tätt följt av män från arabvärlden och runt medelhavet.


    Jag tror vi ska hålla oss till dom tidigare undersökningarna, dom nya med penisar som är 5 cm längre är nog mest på skoj, skulle tro att det inte existerar några nya seriösa undersökningar där penisarna blivit 5 cm längre än dom var för några år sedan.Skrattande
Svar på tråden Nya medelmåttet