• Snutten6

    Slickar ni tjejen.....

    Till er killar som tycker om att komma i tjejens mun, njuter av att skicka iväg satsen rakt in i munnen, sprutar ni även i fittan ?

    Ni gillar att få kuken sugen långe och sköönt.
    Hela tiden får tjejen sperma i munnen, mer eller mindre.
    NI tycker detta är upphetsande .

    När ni kommer i fittan på tjejen, då slickar ni väl rent efter er ?
    Ni är gentlemän, utgår jag ifrån.
    Inte låter ni kvinnan själv få torka upp och fippla med papper eller liknande ?

    Ni som inte slickar rent efter er, varför inte ?
    Ni kräver att tjejen skall ta satsen i munnen och suga av er och få sperma i munnen, vad är då skillnaden att ni inte ens kan ta reda på er egen kroppsvätska/sperma ??

  • Svar på tråden Slickar ni tjejen.....
  • Haskel
    Snutten6 skrev 2014-10-05 10:15:26 följande:

    Till er killar som tycker om att komma i tjejens mun, njuter av att skicka iväg satsen rakt in i munnen, sprutar ni även i fittan ?

    Ni gillar att få kuken sugen långe och sköönt.
    Hela tiden får tjejen sperma i munnen, mer eller mindre.
    NI tycker detta är upphetsande .

    När ni kommer i fittan på tjejen, då slickar ni väl rent efter er ?
    Ni är gentlemän, utgår jag ifrån.
    Inte låter ni kvinnan själv få torka upp och fippla med papper eller liknande ?

    Ni som inte slickar rent efter er, varför inte ?
    Ni kräver att tjejen skall ta satsen i munnen och suga av er och få sperma i munnen, vad är då skillnaden att ni inte ens kan ta reda på er egen kroppsvätska/sperma ??


    Kanske är det jag som är en grinig gammal gubbe. Men jag tolkar TS lite som: "Eftersom killar/män vill spruta i kvinnans mun, så slickar ni väl också sperma i rättvisans namn"?

    En mer rättvis fråga vore snarast om vi lät kvinnan komma i våra munnar, eller hur man ska uttrycka det???

    Men som svar på TS fråga kan jag säga att jag inte är så känslig, utan kan slicka henne även om jag kommit. Men jag skulle aldrig komma på tanken att göra det "för att göra rent efter mig".
  • Ploppen

    Som svar på din fråga: Nej jag slickar inte rent henne efter att jag kommit i henne. Lika lite som jag kväver att hon ska slicka rent min penis på hennes safter. Hon suger inte gärna efter att jag varit inne i henne och jag slickar inte efter att jag sprutat.
    Sex handlar om att njuta av varandra, inte någon rabiat feministisk millimeterrättvisa.

  • Snutten6

    Jag tycker mig kunna tyda en kraftig rädsla från männen att ta sin egen sperma i munnen, på ett eller annat sätt.

    Vill man inte slicka rent efter sig tycker jag itne man skall kräva oralsex av kvinnan.

  • Noname00
    Snutten6 skrev 2014-10-05 17:42:00 följande:

    Jag tycker mig kunna tyda en kraftig rädsla från männen att ta sin egen sperma i munnen, på ett eller annat sätt.

    Vill man inte slicka rent efter sig tycker jag itne man skall kräva oralsex av kvinnan.


    Men frågan var ju inte om vi var rädda för vår egen sperma utan om vi brukade slicka rent fittan efter att vi pumpat den full med säd.

    Om jag inte kräver oralsex, kan jag ändå anse att du suger min kul och slickar den ren från din fittsaft oavsett om jag kommit i dig eller ej?
  • Anonym (Inte aktuellt)

    Frugan vill inte bli rörd eller slickad efter hon har kommit.  Skulle bara funka om endast jag kom och inte hon.

    Är inte rädd för min egen sperma, det är inte problemet.  Däremot är hon det tyvärr...

  • Anders 386
    Snutten6 skrev 2014-10-05 17:42:00 följande:

    Jag tycker mig kunna tyda en kraftig rädsla från männen att ta sin egen sperma i munnen, på ett eller annat sätt.

    Vill man inte slicka rent efter sig tycker jag itne man skall kräva oralsex av kvinnan.


    Men hallå, man ska väl aldrig kräva oralsex av sin partner. Man kan be om det men självklart inte kräva. Och det har öht ingen som helst koppling till om man vill slicka rent efter sig själv eller inte. 
    Var och en gör det som man är bekväm med och som partnern är ok med, svårare än så är det faktiskt inte.  
  • Anonym (Ken)

    Inga problem att kyssa min partner efter att jag kommit i hennes mun, de få ggr det händer.

    Jag kan skicka henne efter att jag kommit i henne, men det är inget jag tycker är sådär jättefräsht och särskilt upphetsande. Men visst! Jag kan om hon skulle vilja, och så himla farligt tycker jag inte att det är heller.

    Slickar henne inte så ofta innan sex heller i och för sig. Dels för att hon så sällan " går ner" på mej. Sen vill hon inte heller kyssas efter att jag slickat, och jag gillar att kyssas under sex. Jag älskar det!

  • Anders 386
    Snutten6 skrev 2014-10-05 17:42:00 följande:

    Jag tycker mig kunna tyda en kraftig rädsla från männen att ta sin egen sperma i munnen, på ett eller annat sätt.

    Vill man inte slicka rent efter sig tycker jag itne man skall kräva oralsex av kvinnan.


    Vad yrar du om? Det är väl ingen som kräver nåt av sin partner när det handlar om sex?
    Man gör det man njuter av, det är det som är vitsen med sex - njutning.

  • Anonym (Kalle)
    Snutten6 skrev 2014-10-05 17:42:00 följande:

    Jag tycker mig kunna tyda en kraftig rädsla från männen att ta sin egen sperma i munnen, på ett eller annat sätt.

    Vill man inte slicka rent efter sig tycker jag itne man skall kräva oralsex av kvinnan.


    Hos oss är det faktiskt helt tvärtom. Min fru skulle aldrig ta min sperma i munnen, hon tycker det är jätteäckligt. Hon är inte speciellt intresserad av att suga kuk öht. Däremot ägnar jag massor av tid åt att slicka hennes fitta.

    Jag har dessutom själv sugit av en man en gång, tyckte inte det var några konstigheter att ta utlösningen i munnen, nåt av det häftigaste jag gjort i sexväg. Var jag inte i stadigt förhållande skulle det bli flera gånger..

    Jag tycker du är ute på ett sidospår som inte leder någonstans.
Svar på tråden Slickar ni tjejen.....