• Anders 386

    vill ha en buttplug

    Samma önskan här...
    Men jag kommer aldrig att ta upp det med min fru, jag leker med den i min ensamhet istället. (Eller ännu hellre dildo.) Eftersom hon aldrig ens nuddat mitt anus förmodar jag att hon tycker det är äckligt. 

  • Anders 386
    Anonym (Vill han så självklart.) skrev 2014-10-22 21:25:31 följande:
    ..............
    Jag älskar min sambo över allt annat och om han att jag ska stoppa in ett finger eller två i honom så gör jag det. Eller om han skulle säga att han vill ha en buttplug i samtidigt som vi har sex eller han blir avsugen så är okej med mig.

    Jag blir så jävla kåt av att han blir kåt och går han igång på det så fine med mig.

    Men han måste säga detta själv. För jag är som sagt osäker på vad han villor tänker inte närma mig så länge han säger som nu att det inte är för honom.
    Mitt problem är det motsatta. Min fru kom på att jag lekte med en dildo där bak.  Hon nästan lämnade mig, antagligen trodde hon att jag var bög eller nåt. I hennes värld var bögar nåt äckligt och en kille som ville ha nåt därbak var en bög. Det här var på 80-talet, så hon har förhoppningsvis vaknat till något iaf, men hon är tyvärr inte riktigt med i utvecklingen, hon borde också hänga på FL. Hon är en typisk representant för en som inte tänker utanför boxen när det gäller sex. Tyvärr.
  • Anders 386
    Anonym (Vill han så självklart.) skrev 2014-10-23 10:03:47 följande:
    Det var väldigt tråkigt att höra.

    Synd att hon ser det på det viset.

    Tror även att det är det som hindrar min sambo, han förknippar det med att det är "bögigt" att vilja stoppa in nåt därbak. Kanske ligger rädslan i att han kanske skulle tycka att det är jätteskönt.

    Visst han säger att han testat, men med tanke på att jag vet hur hans tankar går kring ämnet så tror jag inte riktigt att han ens tordes känna efter riktigt.

    På migen kan han göra, inga problem det tycker han är hett, men på sig själv "bögigt"(min misstanke)

    Men den fru vet ju nu om att du tycker om detta, vet hon om att du fortfarande gör det när du är själv?

    Vad säger hon om det?
    Hon vet inte att jag fortfarande gör det på mig själv. (Men det är iofs skitsällan nuförtiden) Men idag skulle jag stå upp för mina behov, på 80-talet vek jag mig och spelade ångerfull bara för att jag inte ville mista henne. Idag skulle hon få välja - antingen acceptera eller ajöss. 
    Men jag är faktiskt nöjd med att ha ett eget litet privat sexliv, där kan jag experimentera med både det ena o det andra utan att nån annan har synpunkter. Och man kan kolla lite porrfilm också utan att någon annan har synpunkter.
    Man behöver sin egen lite privata sfär tycker jag.
Svar på tråden vill ha en buttplug