Inlägg från: Anonym (Hannah86) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hannah86)

    Ratad för min kuk?

    Anonym (Kvinna) skrev 2014-10-22 09:52:18 följande:

    Tack Anders386.
    Hoppas det finns fler som helt eller åtminstone i huvudsak håller med.

    Jag tillåter att alla deltagare, på alla trådar, i detta forum eller i andra liknande forum, fritt får kopiera och/eller länka/hänvisa till vad jag har skrivit i ovan inlägg.
    (Men det är inte tillåtet att välja bara ta en liten del ur sitt sammanhang. Helheten och andemeningen skall tydligt framgå!).

    Jag skulle bara bli glad om mitt bidrag ovan skulle bli ofta använt i dessa sammanhang.


    Du kanske ska läsa Hanna86s tråd, hon delar inte alls din uppfattning.

    Jag tror helt enkelt du tycker sådär och sen tror att alla andra kvinnor funkar som du och dina väninnor. 

    Det finns gott om kvinnor som uppskattar större organ.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (My) skrev 2014-10-22 11:28:51 följande:

    Men hur många tjejer bryr sig om storleken? Jag vet inte en enda! Ingen! När jag läser ditt inlägg TS så är det första jag tänker att hon helt enkelt inte ville ha sex. Och vadådå att hon var plaskvåt? Jag kan med bli plaskvåt men absolut inte vilja ha sex bara för det. Jag hatar när killar antar att bara för att jag är våt så vill jag ha sex, så är det definitivt inte!

    Hon blev väl sur för att du drog fram kuken och antog att hon självklart ville ha sex.


    Hannah86! Kan ni inte läsa?
  • Anonym (Hannah86)
    Anders 386 skrev 2014-10-22 11:36:09 följande:
    Men hallå! Har du läst ordentligt! Det är precis vad anonym kvinna skriver - visst finns det kvinnor som uppskattar stora kukar, ingen tvekan om det. Men det är extremt få (om ens någon) som sätter det som prio 1 vid val av man. Det finns mycket annat att bekymra sig över innan man kommer till såna småproblem som kukstorleken. 
    Ok, så nu när vi konstaterat att det finns kvinnor som inte bara prioriterar det men har det som direkt krav och med en undre acceptabel gräns, så kan vi då börja rota i just hur få de här kvinnorna är. 

    Jag tror inte de är så få som sägs här. De verkar betydligt fler.

    Och dessutom. "prio 1 vid val av man". Vilken man bryr sig om sånt?

    Jag vill rocka min kvinnas värld sexuellt, inte vara vald baserat på min karriär eller plånbok, eller vad nu just den här kvinnan har för "lista".
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (nbftyhjkloiujnbvgyhjklöpoiuhygfydtfyguihkplåöälkjhgyfthdur6ftgo9pklåöäå) skrev 2014-10-22 11:48:49 följande:
    Då är jag nr 9 eller 10 då. Vad ska jag med 18 cm till? Min man har 16, jag hade hellre sett att han hade max 14.
    Perfekt i min värld vore en som var 14 lång och hade 15 i omkrets, då skulle jag bli välfylld och bara kunna ligga och lata mig vid sex.

    Men jag byter inte ut min man för en sån kuk, för det han ger mig vid sex är så mycket mer än en kuk. Dock, ska jag bara ha en kk eller ett engångsligg så ja, jag nekar inte till att en grov kuk är att föredra.
    Enkom baserat på det faktum att jag har svårt att komma om jag inte har känslor med och att många män tyvärr inte är så bra på sex. Har han då en grov kuk är chansen större att jag får något utbyte av det.

    Detta är en negativ effekt av porrtittandet.
    Kvinnors är att de förväntas vara rakade, stöna och vrida sig som galningar och att de ska älska att suga kuk, ta den i analen bara så där och smeka sig själva.

    Mäns är att de ska ha stora kukar. De vrider ju kameran så att kuken ska se så stor ut som möjligt och de som har små blir sällan anställda eller söker nog inte ens sådana anställningar kanske. Viktigast är ju förstås att de kan hålla ståndet länge och att de kan behärska sig och inte spruta förrän det är dags.

    Suck it up och se till att bli mer lyhörda för kvinnors njutning och sluta tala om kvinnor som slampor.

    Sen att TS råkat ut för ett avskrap är en annan sak.
    Alltså en kvinna till som föredrar att bli uppfylld, allt annat lika.

    Jag bumpade just en tråd där kvinnor diskuterar utsvävningar med stora kukar. Ta en titt.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (nbftyhjkloiujnbvgyhjklöpoiuhygfydtfyguihkplåöälkjhgyfthdur6ftgo9pklåöäå) skrev 2014-10-22 12:04:56 följande:

    Håller fö med Anonym (kvinna i det hon skriver. Så klockrent.

    En man med liten kuk som fixerar sig vid sin kuk är så oerhört oattraktiv så det finns inte. Om en man (är de män eller pojkar?) börjar gnälla om sin kukstl så försvinner min lust direkt.
    Jag är inte intresserad ok? Jag är intresserad av utifall du har intresse av att ta reda på vad som stimulerar mig sexuellt och dela en sexuell upplevelse med mig, inte din kuk.

    De männen är precis lika skitjobbiga som män(?) som inte kan ta att man som kvinna faktiskt inte alltid får orgasm. Jag får inte alltid det, men jag njuter ändå av att dela den sexuella upplevelsen med min man. Jag njuter av hans njutning, av den intimitet vi delar.
    Jag vet ju att nästa gång får jag troligen orgasm, det är ok så, det gör inget.

    Varför tror ni att så många tjejer fejkar? Det är för att slippa vara terapeuter i timtal, försöka släta över och bedyra att ni visst är bra i sängen, slipa riskera att ni blir sexuellt osäkra så att nästa gång och gången efter blir taffligt och tafatt eller att ni då ska visa vilka karlakarlar ni är och köra igenom alla ställningar från senaste porrfilmen osv. Orka!
    Särskilt om man nu haft ett ons, då orkar iaf jag def inte.

    Ang att byta ställning; GÖR INTE DET om ni inte är 100% säkra att kvinnan uppskattar det!
    Det finns inget värre än en man som byter tryck mot klitoris eller ställning mitt när det är som allra skönast. Jag går ner på noll och har oftast inte ens lust att fortsätta då risken är skitstor att jag då 'försuttit' min chans till orgasm.

    Och, lär er att bästa förspelet är att ni sköter er del av hushållsarbetet, inte att få henne plaskvåt.
    Är ni ett ons eller en kk, lär er att se till att hon njuter så lär ni få njuta så det räcker och blir över. De allra flesta kvinnorna vill ge vad de får så får de inte vad de vill så vill de heller inte ge.


    Du är verkligen ett skolexempel på en kvinna som tror att alla andra kvinnor fungerar som du själv. Det här rådet är inte speciellt generellt. Bara så du vet.

    "Ang att byta ställning; GÖR INTE DET om ni inte är 100% säkra att kvinnan uppskattar det! 
    Det finns inget värre än en man som byter tryck mot klitoris eller ställning mitt när det är som allra skönast. Jag går ner på noll och har oftast inte ens lust att fortsätta då risken är skitstor att jag då 'försuttit' min chans till orgasm. "
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (nbftyhjkloiujnbvgyhjklöpoiuhygfydtfyguihkplåöälkjhgyfthdur6ftgo9pklåöäå) skrev 2014-10-22 12:09:54 följande:
    Troligen innehåller listan saker som:

    Tar lika ansvar för hemmet och barnen. (Om inte så blir han oerhört oattraktiv i mina och många andras ögon = noll intresse för sex oavsett kukstl)

    Har ett jobb som han trivs med. (Om inte blir han jävligt gnällig varje dag = oattraktivt = noll intresse för sex)

    Inte pengar eller vilket yrke mannen har (såvida han inte är porrskådis, det yrket står nog inte så högt på någon vinnas lista )
    Anonym (Hannah86) skrev 2014-10-22 12:02:59 följande:
    Alltså en kvinna till som föredrar att bli uppfylld, allt annat lika.

    Jag bumpade just en tråd där kvinnor diskuterar utsvävningar med stora kukar. Ta en titt.
    Du läste det du ville läsa. Om det handlar om ett ons så ja, då är en störe kuk att föredra enligt mig så jag får ut NÅT av det iaf. Risken är nämligen, som jag skrev, att mannen är urusel på sex.

    I övrigt kunde jag inte bry mig mindre om stl.

    Ytterligare en kvinna som tror att hon blir kåt av mannens hushållsarbete. Det blir ni inte.

    Du blir heller inte kåt av en man som inte är oattrakativ. När du behöver två negationer för att beskriva vad du vill ha, så är det aldrig vad du verkligen vill ha.

    Jag konstaterar igen att allt annat lika är en stor kuk bättre för dig, annars skulle du hoppas på att ditt ONS hade en liten kuk, om det nu funkade så menar jag.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-10-22 12:26:40 följande:

    Anonym (Hannah86);
    är du verkligen så extremt lågbegåvad att du alls inte har någon läsförståelse?

    Vad är det du inte förstår?

    OBS: Fortfarande gäller att kvinnan föredrar en välutrustad MAN,
    MEN BARA UNDER FÖRUTSÄTTNING att han uppfyller alla de andra egenskaper hon önskar sig av en man. 
    OBS, OBS: Hon föredrar alltså en välutrustad MAN (hon föredrar INTE en stor kuk som sitter på vilken man som helst...).

    Ingen enda kvinna vill vara tillsammans med en kuk (som råkar sitta på någon random man),
    DETTA ALLDELES OAVSETT HUR STOR DEN KUKEN ÄR!

    Detta begriper alla,
    det borde tom vara begripligt för dem som är begåvade långt under genomsnittet.

    Jag har inte ens läst tråden som du hänvisar till men jag kan ändå förutsätta att ovan gäller (även om ett fåtal kvinnor uppger att de föredrar en välutrustad man).
    Annars är den tråden du hänvisar till med absolut 100% säkerhet en trolltråd!

    (Fy f_n vad oattraktivt det är med dessa extremt kukfixerade män!
     När jag tänker efter så kan även jag som hetero kvinna finna stor förståelse för  att antalet lesbiska tjejer/kvinnor är i  ökande...)


    Eller också är det knepigt att saxa sig igenom hårklyveriet som du sysslar med.

    Och, så vad kvinnor föredrar är en välutrustad man fram för en man med mindre kuk framför en stor kuk på en åsna.

    Hur exakt skulle det där vara bättre för en man?

    Om en kvinna är tillsammans med en man med en kuk mindre än medlet, som per definiton 50% av alla män är, så innebär det alltså nämnd kvinna önskar att mannen var mer välutrustad. 

    Det är väl exakt det män känner/nämner/ogillar lite överallt. Givet vad du just skrev, och hur män fungerar så är det ju fullt förståligt.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-10-22 12:52:17 följande:

    Nu har jag skummat igenom de sista sidorna i den nämnda tråden om välhängda.
    OBS: TS i den tråden har skrivit om saknaden av välhängda MÄN (inte om saknad av en stor kuk...).
    Där finner jag absolut inget som motsäger det jag ovan skrivit.

    Du som tydligen har följt hela tråden,
    kan du ge mig ett exempel på ett inlägg, en enda kvinna, som skulle föredra att vara tillsammans med en stor kuk och framför att vara tillsammans med en man?

    Jag kunde inte avhålla mig så jag gjorde ett inlägg (kopia) även i den tråden för att se om där finns någon som trovärdigt kan visa att jag skulle ha fel...


    Din lilla tes ovan är ju ointressant på gränsen insomning. Har du förstått vad du skriver själv?

    1. En kvinna föredrar alltså att sex med en man framför en stor dildo.

    2. En kvinna föredrar att ha sex med en välutrustad man framför en mindre välutrustad i övrigt jämförbar man.

    Hur exakt ska det här upplevas som bättre av män?

    Vad i det du skriver är det som vi inte redan visste?
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (nbftyhjkloiujnbvgyhjklöpoiuhygfydtfyguihkplåöälkjhgyfthdur6ftgo9pklåöäå) skrev 2014-10-22 12:55:42 följande:
    Jag är över 40 år och har varit sexuellt aktiv i mer än 20 så jo, jag vet vad jag blir kåt av
    Då får du ta och skriva det då, för det är ingenting av vad nämnt hittills.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (nbftyhjkloiujnbvgyhjklöpoiuhygfydtfyguihkplåöälkjhgyfthdur6ftgo9pklåöäå) skrev 2014-10-22 12:54:01 följande:
    Eftersom du läser som du har förstånd till finns ingen anledning för mig att försöka få dig att förstå märker jag. Men jag gör ett sista försök.
    Läs den fetstilade och understrukna texten igen. Om du gör det och förstår vad du läser så förstår du att jag inte tror att alla kvinnor är som jag.
    Om man ska ha någon form av kreativitet och flyt i sexet måste man agera på gehör. Om man alltid måste vara 100% säker på att allt man gör funkar kan man aldrig någonsin pröva nåt nytt alls.

    Ditt råd är totalt verklighetfrånvänt. 

    Bara för att du tappar tråden när din gubbe ställning med dig gör inte andra kvinnor fungerar så, en del gillar att rör på sig och tappar inte nånting. Alla kvinnor behöver inte ens klitorisgnugg för att komma. En del kommer ändå. Tex, men det är bara ett av många sätt du har en instängd uppfattning.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (nbftyhjkloiujnbvgyhjklöpoiuhygfydtfyguihkplåöälkjhgyfthdur6ftgo9pklåöäå) skrev 2014-10-22 15:00:32 följande:
    Jag kan inte svara för andra kvinnor men en man vid ett one night stand så bryr jag mig inte om vilken politisk åsikt mannen har, vad han har för intressen, om han trivs på sitt jobb osv.  Det är alltså ytterst otroligt att jag går vidare med ett ons.

    Jag frågar inte heller efter kukstl men på den tiden jag ens var intresserad av ett ons då och då så kunde man ju alltid hångla lite innan, är kyssandet inte bra så blir det inget mer, är kyssandet bra så kan man klämma lite här och var och då känner man ju om det är en liten eller om det är en lite större och då fortsätta eller avsluta.
    Man kan sköta det snyggt, inte som i TS fall.

    Att hellre ha en lite större vid ons kan också ses som ren lathet, jag behöver inte knipa helt enkelt, det känns ändå.
    Så igen konstaterar vi att allt annat lika är en större kuk bättre. Det är exakt vad du säger. 
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-10-22 15:18:27 följande:

    Förvirrad TS; jag brukar höra män  säga ungefär "släpp sargen och kom in i matchen...",
    till dig, och dina kukfixerade gelikar, skulle jag vilja säga: "släpp kuken och kom ut i livet..."

    Saknar du verkligen helt förmåga att förstå och ta till dig ens något av vad jag har skrivit?
    Notera och försök att förstå att det jag har skrivit inte är bara min egen uppfattning utan det gäller i allmänhet för i stort sett alla kvinnor (åtminstone de normalbegåvade...).
    Detta styrks av att inte en enda kvinna har haft någon invändning mot det jag har skrivit.

    Förvirrad TS; är du en kuk?
    Eller är du en kukfixerad man som är så kukfixerad att din hjärna inte klarar av att ta till sig någon information överhuvudtaget som ligger utanför ditt fixationsområde?
    I så fall förstår jag att du blir ratad. 
    (Du borde också själv ha förmåga att förstå att du blir ratad och varför...).
    Om du själv inbillar dig att du blir ratad på grund av storleken på din kuk så är mitt råd att du absolut söker professionell hjälp för att öppna ditt sinne och bryta din extrema kukfixering.

    Vad vill du och vad önskar du dig Förvirrad TS?
    Vill du ligga och vill du träffa din livspartner? (Så som nästan alla människor vill göra...).
    Hur tror du då att du bör uppträda och vad tror du då är bäst för dig att fokusera på?
    Att vara en kuk?
    Eller att vara en extremt kukfixerad person?
    Om du inte vill ligga och om du inte vill finna din livspartner; då är mitt råd att fortsätta som tidigare.

    Om du vill ligga och om du vill träffa din livspartner tror du då själv att det möjligen skulle löna sig för dig att arbeta bort din fixering, fokusera på dina bästa egenskaper, och komma ut i verkliga livet?


    Så nu skiftar du allt fokus till pojkarna istället. Snyggt.

    Du har precis skrivit om och om igen hur kvinnor föredrar välutrustade män. Sen skiftar du fokus på pojkarna och säger att de bör hantera din idioti.

    Det är som om män först skulle kommentera kvinnors kroppar och göra det solkart hur mycket vi ogillar överviktiga kvinnor, och sen vifta bort överviktiga kvinnors osäkerhet efteråt med att de får gå i lite terapi och ta hand om det där, för det är ju inte speciellt hett med osäkre kvinnor.

    Om du slutade ljuga och var mer rak, så kan vi ge bättre råd till pojkarna. Råd som faktiskt funkar, inte din idioti. Det här är uppenbarligen inte pojkarnas fel, de kan inte göra någonting åt hur de är födda.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-10-22 15:35:14 följande:

    Nej, nej, nej Anders 386,
    du och din fru måste omgående ge upp allt annat i livet och börja fokusera enbart på plats 163 i hennes lista.
    Om du själv och din fru ska bli lyckliga, om det ska bli fred på jorden, om världens svält ska kunna upphöra och om du ska få den regering du önskar dig så är allt annat är fullständigt ointressant.
    Plats 163 är det enda som gäller, det måste du väl förstå?
    Om du inte klarar av att övertyga din fru om denna prioritering så måste du nog tyvärr överväga att lämna för du kommer hursomhelst att bli ratad...

    Jag är även övertygad att TS Förvirrad och Hannah86 delar denna uppfattning och då är vi tillsammans 300% som är säkra på detta, så det är då en absolut sanning. Statistiken ljuger inte!


    Om två äldre människor i längre förhållande kan ha ett förhållande med varandra är orelaterat till ämnet vi diskuterar. Jag kan förstå att du vill byta ämne i och för sig.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-10-22 15:36:52 följande:

    TS Förvirrad;
    jag och alla har förstått att din läsförståelse är minst sagt bristfällig,
    upprepar därför kort:
    Om du vill ligga och om du vill träffa din livspartner tror du då själv att det möjligen skulle löna sig för dig att arbeta bort din fixering, fokusera på dina bästa egenskaper, och komma ut i verkliga livet?


    Igen. Hur är det här relaterat till ämnet?
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym85a skrev 2014-10-22 16:41:53 följande:

    Jag har nog nästan exakt samma size som TS. Jag har fått nobben vid 2 tillfällen enbart av kuken. Och precis som TS fick jag igång tjejerna ordentligt. Men eftersom han får ligga så mycket så kommer han nog inte bli lika nedbruten som jag. Vilket jag är glad för. Kör på TS.

    Får man nobben av en tjej pga av kukstorleken så blir man ledsen och känner sig otillräcklig (sexlusten försvinner). Det sitter kvar i huvudet till nästa gång och prestationsångesten blir total. Så "JA" kukfixerad blir man vare sig man vill elr inte. Och det är ett helvete.


    Anonym(kvinna) tycker att du ska gaska upp dig och läsa självhjälpsböcker. Det är hennes lösning på ett problem hon inte förstår.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-10-22 16:47:35 följande:

    85a; om man verkligen vill så är det självklart relativt lätt att komma över sin kukfixering.
    Bestäm dig, läs på, starta projektet och lös problemet.

    Du kommer garanterat att möta större problem i livet än detta så ta detta som en enkel övning inför vad som komma skall.

    Lycka till!


    Hur vet du det som kvinna?
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2014-10-22 17:00:33 följande:
    Alltså no offense, men du kan vara en av dem mest förvirrade personerna vars inlägg jag läst.

    Spelar det någon roll om jag får ligga mycket? Om du LÄSER trådstarten så ställer jag frågan om detta har hänt flera killar eller bara mig, att man blir nekad pga storleken dvs.

    Förövrigt så verkar du inte ha alla hästar hemma, utan bryr dig mer om att glänsa via en anonym signatur, jag citerar dig.

    "Och varför håller jag på, för som jag tidigare konstaterade:
    Finns något mer avtändande än en kukfixerad man, det är ju faktiskt patetiskt..."

    En liten bit upp i tråden skriver du att du brukar strula upp en man och känna på hans paket om han är "värd att ta med sig hem". Hyckleri på hög nivå hahah.Nalle
    Ett otroligt hyckleri. 
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (My) skrev 2014-10-22 20:39:08 följande:

    Jag är 25, vet ingen i min ålder som bryr sig om kukstorlek. Killar som bryr sig om storleken på sin kuk går bort direkt.


    Då lär du nog bli ensam resten av livet, för det bryr sig killar om.

    Jag misstänker att du kryper till korset tillslut och skaffar en kille ändå för kvinnor vill inte vara ensamma heller.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (My) skrev 2014-10-23 08:17:47 följande:
    Jag har sambo, barn och är väldigt lycklig. :)
    Du får återkomma efter du har berättat för din man hur pass mycket större kukar du haft i dig.
  • Anonym (Hannah86)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2014-10-23 18:05:05 följande:
    Du är riktigt omogen, kom med något konkret istället, du har upprepat i princip samma sak i 4-5 inlägg.

    Jag ser inte mig själv som ett offer utan olyckligt lottad i genlotteriet, precis som om någon skulle födas med en enorm näsa, till exempel.

    Ta gärna bort tråden, du blir inte saknad i alla fall :)
    Skönt att hon försvann. Kvinnor som yrar om "riktiga män" har oftast en skruv lös.
Svar på tråden Ratad för min kuk?