• Anonym (blåbär)

    Är detta något ni män vill testa?

    En fråga till er män på forumet. När det gäller analstimulans, när man ser inom porrindustrin så är det mycket analstimulans för både kvinnor och män. Min fundering är nu om det är en sådan upplevelse för er män som det verkar. Då menar jag med stimulans med antingen tunga eller finger och då enbart utanför. Inget som skall penetrera överhuvudtaget.

    Är det en vanlig fantasi hos er som svarar? vill ni prova? Skriv gärna hur ni tänker och känner. Även en liten följdfråga ni som har intresset för detta är det åt båda hållen ger ni stimulans till er partner?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är detta något ni män vill testa?
  • jompen6
    Anonym (Jess) skrev 2014-10-29 19:31:17 följande:

    Verkar som att detta blir vanligare bland män? Min man som alltid varit helt anti att jag ens ska ha handen nära hans rumphål har nu börjat be om att jag ska ta direkt på det. Det trodde jag aldrig någonsin att han skulle be om...


    Härligt! Gillar du att göra det?
  • Anonym (Jess)
    jompen6 skrev 2014-10-29 19:44:51 följande:

    Härligt! Gillar du att göra det?


    Nja, gillar och gillar... Det är inget jag går igång på personligen men jag tycker ju om att ge honom njutning. Det känns nästan lite feminint på ett skumt sätt, ett hål som pulserar och drar sig samman liksom. Det är sannerligen en ny erfarenhet och det tar lite tid för mig att vänja mig.
  • jompen6
    Anonym (Jess) skrev 2014-10-29 19:51:44 följande:

    Nja, gillar och gillar... Det är inget jag går igång på personligen men jag tycker ju om att ge honom njutning. Det känns nästan lite feminint på ett skumt sätt, ett hål som pulserar och drar sig samman liksom. Det är sannerligen en ny erfarenhet och det tar lite tid för mig att vänja mig.


    Det är härligt med nya erfarenheter och testa sig fram.
  • Anonym (blåbär)

    Intressant att flera män är intresserade av detta då jag aldrig träffat någon som haft intresse. Tror det är en sak att ta upp efter ett tag kanske då analstimulans verkar vara ett känsligt ämne.

  • Anonym (69"-man)

    Vi både ger och tar såväl ytlig som penetrerad anal stimulans på både mig och tjejen. Ingen strap on, för ingen av oss tycker det är särskilt hett. Tror att vi båda hade ställt upp om den andra brann för det.

  • Anonym (Non)
    Anonym (blåbär) skrev 2014-10-30 11:57:18 följande:

    Intressant att flera män är intresserade av detta då jag aldrig träffat någon som haft intresse. Tror det är en sak att ta upp efter ett tag kanske då analstimulans verkar vara ett känsligt ämne.


    Skulle du vilja göra det?
  • Anonym (blåbär)
    Anonym (Non) skrev 2014-10-30 14:12:42 följande:

    Skulle du vilja göra det?


    Jag har ingen åsikt i denna fråga ännu själv, är lite frågade i hur vanligt det är mest. Men om den jag är med finner njutning i det så antar jag att vi skulle kunna komma till en gemensam lösning.
  • Anonym (kvinna)

    Jag är kvinna och tycker det vore underbart att "byta roller" ibland med min man, så att jag får vara den som *ger* och han får *ta emot*. Att se honom i ögonen samtidigt som jag tränger in i honom och känna att han är helt utelämnad till mig, att han litar på mig, DET är vad jag kallar äkta KÄRLEK! Det ger mig minst lika stor njutning som när han får fullmakt över mina mest känsliga delar. Intimt!

  • Anonym (man)
    Anonym (blåbär) skrev 2014-10-30 11:57:18 följande:

    Intressant att flera män är intresserade av detta då jag aldrig träffat någon som haft intresse. Tror det är en sak att ta upp efter ett tag kanske då analstimulans verkar vara ett känsligt ämne.


    Om du träffat fler än bara ett par män så har du säkert träffat någon som är nyfiken på detta.
    Men många av oss män är väldigt försiktiga med att uttrycka detta önskemål eftersom vi har lärt oss att väldigt många tjejer/kvinnor spontant påstår sig ogilla allt som har med analt att göra.
    (Vi som lärt oss lite mera vet att många av dem som påstår detta senare visar sig GILLA en hel del som har med analt att göra...).
    Många av oss går därför väldigt försiktigt fram för att inte skapa ett motstånd och kanske tom en blockering som gör att dörren som stod på glänt stängs för alltid eller åtminstone för mycket lång tid framöver.

    Även att vi undviker att sätta griller i hennes huvud av typen "-Är han smygbög..? Är han bisexuell..?".
    Sådana frågeställningar kan gärna vänta tills man lärt känna varandra lite mera.

    Så du har helt rätt i att det kan vara klokt vänta ett tag med att ta upp detta ämne eftersom det ofta anses vara känsligt.

    Genom att gå försiktigt fram så har jag fått nästan alla tjejer/kvinnor jag lärt känna att gilla analt...
  • Anonym (blåbär)
    Anonym (man) skrev 2014-10-30 17:00:25 följande:

    Om du träffat fler än bara ett par män så har du säkert träffat någon som är nyfiken på detta.

    Men många av oss män är väldigt försiktiga med att uttrycka detta önskemål eftersom vi har lärt oss att väldigt många tjejer/kvinnor spontant påstår sig ogilla allt som har med analt att göra.

    (Vi som lärt oss lite mera vet att många av dem som påstår detta senare visar sig GILLA en hel del som har med analt att göra...).

    Många av oss går därför väldigt försiktigt fram för att inte skapa ett motstånd och kanske tom en blockering som gör att dörren som stod på glänt stängs för alltid eller åtminstone för mycket lång tid framöver.

    Även att vi undviker att sätta griller i hennes huvud av typen "-Är han smygbög..? Är han bisexuell..?".

    Sådana frågeställningar kan gärna vänta tills man lärt känna varandra lite mera.

    Så du har helt rätt i att det kan vara klokt vänta ett tag med att ta upp detta ämne eftersom det ofta anses vara känsligt.

    Genom att gå försiktigt fram så har jag fått nästan alla tjejer/kvinnor jag lärt känna att gilla analt...


    Ja det var lite därför jag tänkte att man bör ta det "lugnt", jag tror att de flesta som kan slappna av i sitt sexliv kan finna intresse i analstimulans både kvinna och man. Men som jag skrev intressant att så många vill detta. Har träffat en del män men detta är helt nytt. Då menar jag stimulans och inte analsex. Det verkar vara en sak som blir mer uppmärksammat och accepterat nu än tidigare.
  • Armageddon

    Gillar att ge analstimuland till tjejer, både med tunga, fingrar, leksaker och kuk, men är helt ointresserad av att få det själv. Det tänder mig inte, och jag tycker inte det är känns nått skönt heller.

Svar på tråden Är detta något ni män vill testa?