Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

    sex

    Såå skönt att man på krogen träffar den söta hetaste tjejen, trodde jag inte ska bli såå skönt att slippa er tråkiga tjejer på FL så mycket snack och ingen verkstad, brukar uttrycka mig så,men jag menar det verkligen,

  • Svar på tråden sex
  • livserfaren
    eslah skrev 2014-10-31 19:47:15 följande:
    Härligt att se att vinet har slagit till hos någon iallafall, men plocka ner telefonen nu och logga ut från FL när du sitter på krogen och friar till någon stackars mö.
    javisst är det det,men jag föredrar öl,men står ändå fast i det jag skriver ni är ena tråkiga tjejer här på FL.
  • livserfaren
    Anonym (orolig svärmor) skrev 2014-11-01 09:10:32 följande:

    Och så satt han kl 19.24 på krogen och skrev på Familjeliv hur han träffade sötaste tjejen på krogen och hur tråkiga kvinnor på Familjeliv är som inte vill träffa Kelgrisen58 förlåt livserfaren.


    Vad ni hittar på, kul du vet alltså mitt andra alias,
  • livserfaren
    Anonym (Ullsockan) skrev 2014-11-25 01:57:49 följande:

    Är du så väldans rolig själv då, kan man undra... Förresten parkerade du din stora bil något idag, för att visa din protest 


    Tror jag har en söt liten bekant på tråden, du om någon vet väl om jag är rolig eller inte, tror nog att du tycker att jag är det, eller hur ibland iallafall, nej jag parkerade inte, hann inte, kram.
Svar på tråden sex