Inlägg från: billies |Visa alla inlägg
  • billies

    90-talister med BF sommaren 2015

    Hej! Jag är 23. Har en son på 2 år och väntar syskon 8 juni

  • billies
    Hemlig96 skrev 2014-11-15 15:30:35 följande:

    Hur såg ert första grav.test ut? Jag tog första med RFSU's och fick ett svaaaagt sträck efter kanske tio minuter. Har kanske gjort 4 till efter det. Bara för att se ifall det verkligen var sant. :D phpv0m1DT49964.jpg


    Testade också ganska tidigt å då blev det synligt efter låååång tid.! Så de dära är ju jättepositivt grattis!!
  • billies
    Hemlig96 skrev 2014-11-15 19:26:05 följande:

    Ååå vad kul att ni också lägger ut på era:) Jag gjorde ett med CB sen. Hur långt har ni kommit nu? Jag är i vecka 8 (7+4) <3 phpbby3Wb36231.jpg


    Så roligt går in i vecka 12 på måndag
  • billies
    Sarah1990 skrev 2014-11-15 15:42:52 följande:

    Född -90 (rätt uppenbart på mitt användarnamn) och väntar första barnet som beräknas komma i mitten av juli :)


    Välkommen! Så mysigt med en riktig sommarbebis min blir ju lite tidig. Mår du bra och så?
  • billies
    mystrollet skrev 2014-11-15 20:36:22 följande:

    Är i vecka 8 (7+2) tog både 1-2 på cb och 2-3 och 3+ haha... Och några andra haha

    phplrIflh16054.jpgphpVPAHMh44903.jpg


    Hahahha test much? Gulligt! Måste fråga efter vilket test i ordningen du insåg att du faktiskt va gravid? :-* finns inget bättre än det där positiva på stickan <3
  • billies
    mystrollet skrev 2014-11-15 22:41:42 följande:
    Haha hade så många kvar så why not, typ som ett plåster på såret för varje negativt test :p den svagaste ensamma stickan va 1a testet sen plus från cb sen 1-2 osv och sist den med alla 100 test typ haha.. Är tufft när man tar ett test nu när själva teststräcket syns jättefort innan kontrollsträcket och blir även mycket starkare än kontrollsträcket :p som sagt, plåster på såren ;)
    Haha är väl lite så.. Har man positivt första test å typ 20 stickor kvar, why not? :'-) just to be sure .. Haha! Skönt att du fick ditt plus iaf!
  • billies
    Mrs LW skrev 2014-11-15 23:00:07 följande:

    Jag är än så länge bara i vecka 5 (4+1), beräknad till 23-24 Juli. smile1.gif


    Åhh det går fort! Fast tyckte de första 8 veckorna va hemska. Fick missfall för ett år sedan i vecka 8 så va väl därför.. Först nu är man mindre nojig å tänker inte så mycket på veckorna. Har känt en liten fisk i magen nån enstaka gång än så länge. Så himla sjukt! Älskar att vara gravid, skulle kunna ha 10 ungar för den sakens skull hahah. Inte så aktuellt dock hade nästan varit nöjd med bara sonen. mår du bra då?
  • billies
    Mrs LW skrev 2014-11-16 10:31:29 följande:

    Ja fort går det! smile1.gif Känns som att jag plussade igår, men har ju redan gått 5 dagar.. smile2.gif  


    Nej vad tråkigt!! smile4.gif Har ni försökt sen dess?
    Hade du sagt detta innan denna graviditet hade jag hållt med dig helt om hur underbart det är! Älskade att vara gravid när jag väntade sonen. Men nu är det som att en högre makt straffar mig för att jag hade det så lätt sist. Haha.. smile5.gif Jag är helt slut och orkar knappt ta mig upp ur soffan och jag ligger bara och kräks.. :/ Får inte behålla nånting och klarar knappt av lukten av mat.. smile4.gif Så nej jag mår skit.. smile5.gif


    Ja så himla skönt är det! Hösten å vintern går ju oxkså så fort å sen är härliga våren här å då är det inte långt kvar. Ska bli kul att få en liten bebis en annan årstid ja det va lite tråkigt, det va inte planerat visserligen men ändå välkommet. Fast jag kände på mig redan från början att jag skulle få missfall, konstigt nog. Så va inte förvånad faktiskt men. Nej vi började försöka igen nu efter sommaren, blev väl gravid på 2-3 försöket typ så himla roligt.

    Haha det förstår jag ju då!! Jag har mått lite illa å inte kunnat äta mer än typ mellismat å frukt. Velat vara sugen på typ godis å sådär haha men inte varit det heller så det är tråkigt (a) men det har gått över nu så får hoppas på att denna graviditeten blir lika härlig som första. Hade också väldigt väldigt lätt, både graviditeten å förlossningen. Så får se om Gud straffar mig eller om det räckte med missfallet haha.

    Käkar du något mot illamåendet eller inte kommit riktigt så långt än?
  • billies

    Så roligt att det kommer fler å fler i tråden. Välkomna!

    Måste fråga er andra som gått lite längre, börjat synas något på er än?

Svar på tråden 90-talister med BF sommaren 2015