• Micropenis

    Kille med Micropenis

    Tjenare är en kille som har en micro penis som sabbar hela mitt liv. ser väl normal ut och såvidare. träffat ett par tjejer men allt verkar funka kanon tills dem får veta att man har en liten kuk. sen här man inte av dem eller så blir dem väldigt otrevliga fast man haft jätte trevlig å mysigt innan på bio eller hemma hos någon av hos.
    detta gör så man tappar suget på allt då man mer än gärna vill ha barn och familjeliv men verkar som jag får nöja mig med singel livet resten av livet. mvh

  • Svar på tråden Kille med Micropenis
  • Anonym (många olika)

    Har detta överhuvudtaget någonting med storleken att göra? Skulle hellre tro att det har med din personlighet att göra. Min erfarenhet är att mini-midi-max inte har någon betydelse, det är inte den man blir kär i.

  • Anonym (? 2)

    Ni som skriver storleken har ingen betydelse (inläggen ovan). Vet ni vad en mikropenis är? 

  • Micropenis

    8cm lång 5cm omkrets "som ett pekfinger"
    den jag träffa senast bara skratta och sa hon kom på hon var tvunget att dra.
    kan lova det är inte första gången det hänt och man mår inte bättre när det händer hela tiden. men tar bort denna tråd då folk verkar störa sig på och tror storlek inte spelar roll. det gör den för vem vill vara med en person med micropenis som inte känns för 5 öre.

  • Anonym (? 2)
    Anonym (Fläder) skrev 2014-11-13 20:14:58 följande:
    Räknas det verkligen som en micropenis?
    Under ca 7 cm är det en mikropenis. Så förstår att ts tycker att det är det.
  • Anonym (Linn)

    Hade jag träffat dig så hade jag blivit orolig när jag såg den att du inte skulle känna så mycket vid sex med mig, och därför tvekat... hur funkar det för dig? Känns sex bra eller känns det som att alla tjejer är jättestora därnere?

    annars skulle det inte vara några problem, har onanerat med ett pekfinger och för mig räcker det gott om jag kan få mycket klitorisstimulans samtidigt... men hur skulle du vilja att en tjej gjorde det skönt för dig? 

    Sedan kan det säkert bli lite konstigt om du inte nämner det före sexet också, att du ser ovanlig ut där. Det blir lite av en elefant i rummet. Samtidigt så blir det ju fel om du säger det för tidigt också, svårt... 

  • Anonym (Z)

    Undrar det samma som Linn ovan.

    Onanerar alltid med enbart pekfingret och kommer jättehårt av det. Så det är nog många det skulle funka för! Förstår dock att det är jobbigt för dig.

  • Anonym (Linn)
    Anonym (Z) skrev 2014-11-13 20:33:57 följande:

    Undrar det samma som Linn ovan.

    Onanerar alltid med enbart pekfingret och kommer jättehårt av det. Så det är nog många det skulle funka för! Förstår dock att det är jobbigt för dig.


    Ja som tjej blir man liksom osäker på om man ska vara tillräcklig...
Svar på tråden Kille med Micropenis