• Anonym (Man)

    Tjej, kan du få vilken kille som helst?

    För sex. Även killar i en "högre division"?

  • Svar på tråden Tjej, kan du få vilken kille som helst?
  • Anonym (Man)
    Celines Essence skrev 2014-11-15 16:35:29 följande:

    Några exempel från FL, som jag inte stämmer in på :

    Många män vill ha kurviga kvinnor med stora bröst och rumpa.

    Många män vill ha kvinnor som tar för sig i sängen och vet vad de vill ha. Så är inte jag. Jag är blyg och måste känna mig trygg innan jag släpper loss. Inget jag gör automatiskt. Jag kan känna mig lite vilsen över hur min kropp fungerar.

    Många män skriver att de tycker att kvinnor bör ha haft sex med många så att de är erfarna. Det har inte jag.

    Det finns män som endast tänder på yngre kvinnor. (och inte kvinnor över 40)

    Finns män som äcklas över stora bröstvårtor och äcklas över när de inre blygdläpparna är större än de yttre. Dem passar jag inte.

    Vissa män kan inte med min smala kropp.

    Somliga föraktar mig för att jag visat upp mig naken.

    Somliga män vill ha undergivna kvinnor (jag vill endast vara det ibland).

    Ja. Sedan finns ju de som tycker att jag ser äcklig ut, eller ser ut som en pojke i kroppen. . . Ja. Listan kan göras betydligt längre.

    Ja. missuppfatta mig inte. Jag bryr mig inte ett skit om att jag inte passar alla män (eller kvinnor) Jag är som är och duger inte det är jag inte heller intresserad . Jag har en man som får mig att känna att jag är i "mitt sanna jag" och som får mina celler att glöda så jag har allt jag kan önska mig.

    Om FL överensstämmer med verkligheten vet jag inte. Jag har nästan aldrig varit ute och raggat/dejtat. Jag bryr mig inte om jag har chans på många eller inte. Jag känner däremot att jag ofta är respekterad och omtyckt för saker jag gör och säger.


    Varför lägga sådan vikt vid vad FL tycker?
  • Anonym (Man)
    K grrl skrev 2014-11-15 16:53:29 följande:

    Kan tillägga här att oavsett hur jag sett ut har jag aldrig haft några problem med vare sig att träffa pojkvänner eller sexpartners. Men som smal är i mycket högre grad "självraggande", vilket kan vara både trevligt och lite jobbigt.


    Du har ingen anledning att klaga överhuvudtaget verkar det som.
  • Anonym (Jadå)

    Ni kvinnor som svarat att ni faktiskt kan få dom som ni vill ha.
    Hur tror ni det har underlättat i ert liv? Att kunna fokusera på karriär samtidigt som attarktin och sex serverats på silverfat?
    Jämfört med personer som har otroligt svårt att över huvud taget ens komma i närheten av en tjej/kille.

  • Anonym (Man)
    Schna skrev 2014-11-15 17:03:55 följande:

    Givetvis inte.


    Utveckla.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Jadå) skrev 2014-11-15 17:09:54 följande:

    Ni kvinnor som svarat att ni faktiskt kan få dom som ni vill ha.

    Hur tror ni det har underlättat i ert liv? Att kunna fokusera på karriär samtidigt som attarktin och sex serverats på silverfat?

    Jämfört med personer som har otroligt svårt att över huvud taget ens komma i närheten av en tjej/kille.


    Så länge de har förståelse för det är svårt för andra så har jag respekt för dem.
  • Schna
    Anonym (Man) skrev 2014-11-15 17:10:43 följande:
    Utveckla.
    Det är helt enkelt inte sannolikt.


  • Anonym (Man)
    Schna skrev 2014-11-15 17:13:50 följande:

    Det är helt enkelt inte sannolikt.


    Jo? Om skalar bort kändisar bl a.
  • Schna
    Anonym (Man) skrev 2014-11-15 17:19:38 följande:
    Jo? Om skalar bort kändisar bl a.
    Bl.a? Då är det ju inte vilken kille som helst.
  • K grrl
    Anonym (Man) skrev 2014-11-15 16:57:40 följande:
    Du har ingen anledning att klaga överhuvudtaget verkar det som.
    Jag är medveten om att jag är lyckligt lottad, men man försätts i en del tråkiga situationer ibland. Min man tycker inte att det är jättekul när andra män pratar om mig och min kropp, och jag tycker inte att det är jättekul när män som är tillsammans med vänner eller kollegor till mig stöter på mig.
Svar på tråden Tjej, kan du få vilken kille som helst?